Ik heb geen ban meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een ban, bij m'n ouders thuis, hier niet.
Kan 1 van de dames vertalen wat daar staat?quote:
Heb je ze een mail gestuurd met je borsten erin? Zo werkt dat op FOK ook tenminste.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WUT? Waarom ben ik dan nog steeds gebanned?
BLABLA!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan 1 van de dames vertalen wat daar staat?
TOETER OP M'N WATERSCOOTERquote:
Okee, kan 1 van de heren die vrouwentaal spreekt vertalen wat daar staat?quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een hert met een gewei best mannelijk.
Onmogelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, kan 1 van de heren die vrouwentaal spreekt vertalen wat daar staat?
Ik ben zojuist keihard genomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dat kan.quote:
de kernquote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah bedankt!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben zojuist keihard genomen.
[..]
Ik ben daar ook blij om.quote:
Thanks, ben ermee bezig.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
En Bragi, misschien is dit ook wat voor je.
http://www.baisoft.it/msnbackup_english.asp
Hoewel ik niet weet welke versie actueel is enzo en of het goed werkt want ik heb MSN al jaren niet meer gebruikt.
Ik heb een ander IP.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WUT? Waarom ben ik dan nog steeds gebanned?
Omdat ze niet meer geremd worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kunnen kinderen tegenwoordig niet meer op een normaal volume praten maar moeten ze meteen zo hard schreeuwen?
Je zou ze godverdomme verhuren aan een moskee.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben me een partij misselijk.
Misschien zometeen gemalen patat/frikandel/kipcorn voor de liefhebbert.
Even in de herhaling:quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, er zijn gegadigden.quote:
PATAT. FRIKANDEL.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
ok, ga ik ffe niet tongzoenen met jequote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Krijg ook z'n om mezelf te uiten. Dat uit zich echter in een flinke schop tegen hun onvolgroeide klokkenspel waarbij ze drie blokken verder boven op de asociaal geparkeerde SUV van hun papa belanden.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer geremd worden.
Ze moeten zich kunnen eh... uiten.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in de herhaling:
dat zal je leren om een kipcorn te eten.
Ik bewaar mijn 1e keer zoenen voor een minderspeciaal iemand.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, ga ik ffe niet tongzoenen met je
Dat isquote:
Dat meisje is ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat isis voor dat meisje dat je in het begin ziet toch?
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg ook z'n om mezelf te uiten. Dat uit zich echter in een flinke schop tegen hun onvolgroeide klokkenspel waarbij ze drie blokken verder boven op de asociaal geparkeerde SUV van hun papa belanden.
De repareer functie van MS.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef Bragi het volgende:
Ah, bij het uninstallen van WLM kon ik ook voor repareren kiezen.
Even kijken hoe dat uitpakt.
quote:
Rigoureus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe dan ook even die papa onvruchtbaar maken.
Zometeen komen er nog meer koters bij.
Hij zegt nu dat Windows Live Messenger is gerepareerd.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De repareer functie van MS.Dat is net zoiets als een Pool je auto laten repareren. Kapotter kan het dan niet meer gaan.
Ik ben.quote:
Heeft iemand daar een rijverbod?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
ga kijken of mijn scooter nog start
ok, juridisch ben ik fout, want ....
maar zal low profile doen, dus moet goed gaan
tot straks...
Dagdag!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
tot straks...
Ik weet niet of ik zo graag mensen die knetterlam van de wierie zijn achter het stuur zou willen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand daar een rijverbod?
Hoe stuk is 'ie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
Welke loeder heeft trouwens mijn fiets gemold. Heb 'm van de week net naar de fietsenmaker gebracht, is ie weer eens kaduuk.
BAAP BAAPquote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
tot straks...
Wierie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo graag mensen die knetterlam van de wierie zijn achter het stuur zou willen.
Mijn fietsbel is kapot.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
Welke loeder heeft trouwens mijn fiets gemold. Heb 'm van de week net naar de fietsenmaker gebracht, is ie weer eens kaduuk.
Jongeuhhh je komt zelf ook uit de randstadquote:
Nee, maar ik heb wel een fiets.quote:
Neen, daar "werk" ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongeuhhh je komt zelf ook uit de randstad
Ik heb er wel 3.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een fiets.
Boer'nvla.quote:
Ik heb er twee.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er wel 3.
Ik begrijp niet dat ik die krengen niet weggeef door ze te parkeren op het station ofzo.
Tegeweurdig doet toch iedereen het met die afneembare lampen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn koplamp en mijn rechterremkabel heeft een hakkumdoordemidduh gehad.
Wat nou weer?quote:
Ik had net 15,- gelapt om weer remmen en licht te hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tegeweurdig doet toch iedereen het met die afneembare lampen.
En remmen zijn overbodig.
Denk dat er een tank overheen is gereden.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
Bel hem op.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Is m'n homeboy Lakitu hier nog steeds niet.
Ik heb 3 mauntonbaiks om het even bourgondisch Nederlandsch uit te spreken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er twee.![]()
Mijn oude schoolfiets die ik gekregen heb toen ik 12 was, reken maar uit hoe oud hij nu is.
En een fiets die ik gratis had gekregen om bij de tram te stallen
quote:
ZOMG BIJ HET STATION EEN TANK HOE KAN DIT DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER DAT ANDERE FIETSEN ZIJN BESCHADIGD ONMOGELIJK BIZARquote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat er een tank overheen is gereden.
Poreus.quote:
Je had beter voor 5 euro een paar afneembare lampen kunnen kaufen en een knoop in de kabel leggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had net 15,- gelapt om weer remmen en licht te hebben.
Ensaf, maak eens een leuke paint voor ons.quote:
Waarom drie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 3 mauntonbaiks om het even bourgondisch Nederlandsch uit te spreken.
Nee niksquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ZOMG BIJ HET STATION EEN TANK HOE KAN DIT DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER DAT ANDERE FIETSEN ZIJN BESCHADIGD ONMOGELIJK BIZAR
Ik was eerst naar de Action gefietst. Toen had ik er batterijen in gefixt (net gekochte batterijen). Ik fiets de straat nog niet uit met die ondingen of ze doen het al niet meer. Met het volgende setje batterijen precies hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had beter voor 5 euro een paar afneembare lampen kunnen kaufen en een knoop in de kabel leggen.
Ik snap mensen die een auto en een fiets hebben, niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook een fiets. Weet alleen niet waarom en volgens mij issie ook al helemaal vast geroest.
Dus ik had het goed met mijn vertaling?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee niks!
En hoezo wat nou weer, ik ben in het algemeen heel gelukkig sinds mijn break up make up
Ach ja, zo zijn er ook mensen die van Miley Cyrus, Frans Duyts en Rinus fan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ZOMG BIJ HET STATION EEN TANK HOE KAN DIT DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER DAT ANDERE FIETSEN ZIJN BESCHADIGD ONMOGELIJK BIZAR
Fiets = alcoholische vervoer.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap mensen die een auto en een fiets hebben, niet.
Wat, welke vertaling?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus ik had het goed met mijn vertaling?
Die Hannah Montana film heb ik al wel even mooi omgezet voor mijn spange Nokia en iPod.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, zo zijn er ook mensen die van Miley Cyrus, Frans Duyts en Rinus fan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat make up gelukkig kon maken. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee niks!
En hoezo wat nou weer, ik ben in het algemeen heel gelukkig sinds mijn break up make up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |