Nee, volgende aankoop wordt een iMac / iPad. Maar nee, mijn levende held in mijn UI ga ik ontmoeten.quote:
Hey S_a!!!quote:
Altijd, maat. Altijd.quote:
iMac.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, volgende aankoop wordt een iMac / iPad. Maar nee, mijn levende held in mijn UI ga ik ontmoeten.
Haiiii. Ik ging vanmiddag met een vriendin prosecco met aarbeienlikeur drinken en sushi eten. Hoe decadent. Dus ik vrij aangeschoten, belt m'n vader ineens op.quote:
Waarom heeft Marlous een zak over d'r hoofd?quote:
Hey WD.quote:
Da's mij ook altijd een vraag geweest.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heeft Marlous een zak over d'r hoofd?
55.000? Die staat toch allang op over de miljoen?quote:
Daar wil ik bij zijn!quote:
Ja nou hij dus nietquote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee dat wel. Domme keus, dat ook. Ik had het wel geweten hoor.
En jij zo van "Jij moet niet dronken dat ik denken ben *hik*"quote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haiiii. Ik ging vanmiddag met een vriendin prosecco met aarbeienlikeur drinken en sushi eten. Hoe decadent. Dus ik vrij aangeschoten, belt m'n vader ineens op.![]()
Anderhalf ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
55.000? Die staat toch allang op over de miljoen?
Maakt mij dat uit, hij is er gewoon.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Daar wil ik bij zijn!
Maar wel erg gedateerde informatie in dat bericht.
Haha!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haiiii. Ik ging vanmiddag met een vriendin prosecco met aarbeienlikeur drinken en sushi eten. Hoe decadent. Dus ik vrij aangeschoten, belt m'n vader ineens op.![]()
Wat een sukkel. Ik zou hem pikstraf geven. Weekje of zo.quote:
Jawel ik zei dat ik wat had gedronken en een beetje aangeschoten was. En toen zei ik: ik ben echt een dochter van jou he.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij zo van "Jij moet niet dronken dat ik denken ben *hik*"
Prosecco met aardbeienlikeur, dat klinkt echt heel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |