Gast, er mag dan wel een taboe op liggen maar geef toe, dit is gewoon goed:quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, zo zijn er ook mensen die van Miley Cyrus, Frans Duyts en Rinus fan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als ik op een shetlander zou rijden dan hoef ik alleen maar mijn hakken in het zand te steken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja...een beetje dan.
In de auto rem ik zelden. Altijd op de bak.
NEE.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben zojuist keihard genomen.
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, er mag dan wel een taboe op liggen maar geef toe, dit is gewoon goed:
Ik heb een Getz in het echt gezien.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen Getz.
Die fiets had ik al voor de auto. De fiets wilde ik niet weg doen voor als ik even snel ergens heen wilde of zo. Maar jaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap mensen die een auto en een fiets hebben, niet.
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een verrekte goeies vroag.
Late reactie.quote:
Sinds ik die Getz heb gekocht zie ik ze overal rijden en daarvoor was het me eigenlijk nooit opgevallen en was ik alleen maar Hyundai aan het bashen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een Getz in het echt gezien.![]()
Ook grijs.
En hij lijkt kleiner in het echt dan op jouw foto.
Die krengen hobbelen harder dan de gemiddelde vibo.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik op een shetlander zou rijden dan hoef ik alleen maar mijn hakken in het zand te steken.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, er mag dan wel een taboe op liggen maar geef toe, dit is gewoon goed:
Oh, die kans was bij jouw natuurlijk wel 80%quote:
Ja gewoon. Zo'n gedoe.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat make up gelukkig kon maken. Dat wist ik niet.
En hoezo dan relaties?
Mensen met auto's zitten vastgeroest in hun auto's.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die fiets had ik al voor de auto. De fiets wilde ik niet weg doen voor als ik even snel ergens heen wilde of zo. Maar ja
Kun je ook in de trein erop fappen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die Hannah Montana film heb ik al wel even mooi omgezet voor mijn spange Nokia en iPod.
Ik zie nooit meer van die Renaults met die rare konten..quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sinds ik die Getz heb gekocht zie ik ze overal rijden en daarvoor was het me eigenlijk nooit opgevallen en was ik alleen maar Hyundai aan het bashen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die fiets had ik al voor de auto. De fiets wilde ik niet weg doen voor als ik even snel ergens heen wilde of zo. Maar ja
En dat zie je nu voor je.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je ook in de trein erop fappen.
O ja?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die krengen hobbelen harder dan de gemiddelde vibo.
Wat heeft de prachtige gestyleerde ass van een Getz met een Megane te maken?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nooit meer van die Renaults met die rare konten..
Zou dat een reden hebben?_!
Was het maar 80 %.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, die kans was bij jouw natuurlijk wel 80%
Maakt het uit en ga met mij verder. Je zal nooit meer voor zulke teleurstellingen komen te staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon. Zo'n gedoe.
Vriendje wilde hier slapen vanavond, maar toen wilde hij ineens zuipen met vrienden, dus ik ja doe wat je wilen hij extreem overaardig doen om het goed te maken maar daar trap ik natuurlijk niet in
Shotgun voor Suus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt het uit en ga met mij verder. Je zal nooit meer voor zulke teleurstellingen komen te staan.
Maar het kan toch? Dat ie zich van gedachte veranderd?
Nee, dan ga ik wel lopen. Ik ga niet voor die kleine stukkies de auto pakken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
De snackbar staat pak 'm beet 200 meter van huis. Daar pak ik de auto nog voor.
Met de fiets ben je waarschijnlijk 3 keer zo snel.![]()
Suus moet d'r bek houden. Moet bijna iedere avond al in die grot van d'r wroeten.quote:
Ik wel. Maar dan ga ik mijn eigen om stoer te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik wel lopen. Ik ga niet voor die kleine stukkies de auto pakken.
Nietsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft de prachtige gestyleerde ass van een Getz met een Megane te maken?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Suus moet d'r bek houden. Moet bijna iedere avond al in die grot van d'r wroeten.![]()
Nee. Daar kan ik me prima voor afsluiten verder.quote:
WAZEGGIE?!quote:
Dat is Suus heul niet. Lilluk mokkel.quote:
Ja dat kan ook, maar bedenk dat dan voordat je zegt dat je met mij gaat slapen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt het uit en ga met mij verder. Je zal nooit meer voor zulke teleurstellingen komen te staan.
Maar het kan toch? Dat ie zich van gedachte veranderd?
Ja ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Daar kan ik me prima voor afsluiten verder.
Mooi zo.quote:
Late reactiequote:Op donderdag 15 april 2010 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dat moet je overmaken naar je Paypal toch?
L0t hoe doe jij dat dan
Ja okee dat wel. Domme keus, dat ook. Ik had het wel geweten hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar bedenk dat dan voordat je zegt dat je met mij gaat slapen.
Een nieuwe MBP?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
Jongens ik jizz zowat van ongeduld in mijn broek. Zondag gaat het gebeuren.
Creditcards.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Late reactieMaar gewoon met creditcard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |