Het is 17:45quote:
Hoe kan ze dat nou weten. 50% van je post is een 'quote:Op donderdag 15 april 2010 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, jij loopt achter zeg
En niet eens een beetje
Falen met wat?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga er vandoor, ik ben er klaar meeik ga toch wel falen.
Dan heb je om 10 uur weer honger.quote:
En ook dat is niet meer van toepassing. Wel regelmatig, maar zeker niet de helft.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan ze dat nou weten. 50% van je post is een '' reactie op iemand anders.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan ze dat nou weten. 50% van je post is een '' reactie op iemand anders.
Oke, ik weet ook niet zoveel van je dusquote:Op donderdag 15 april 2010 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ook dat is niet meer van toepassing. Wel regelmatig, maar zeker niet de helft.
Ik zou ook niet weten waarom ik iets over mijzelf zou moeten zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jitze wat over zichzelf zegt, dat durft die faalgeneraal niet eens
Hai haiquote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef L0t.. het volgende:
Haiiii
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik iets over mijzelf zou moeten zeggen.
Je hebt dus gewoon geen inhoud.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik iets over mijzelf zou moeten zeggen.
Inderdaad. Al mijn vragen kun je beantwoorden zonder ook maar een klein stukje van je anonimiteit te verliezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jitze wat over zichzelf zegt, dat durft die faalgeneraal niet eens
Ja, alles gehaaldquote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hai hai![]()
Alle tentamencijfers alweer terug?
Ik wacht nog op 3 tentamens.
Goed hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, alles gehaaldMoet alleen nog die rekentoets terugkrijgen maar die heb ik sowieos wel gehaald en een verslag, maar dat zal nog wel even duren..
Heb je al wel een paar cijfers terug?
Ohh goedzoquote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ja, wel twee_!
Een voldoend voor Marketing en daar was ik heel blij mee, want daar moest ik heel veel voor leren en het was saai
WAT HEB JE NIET GEFAALDquote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ja, wel twee_!
Een voldoend voor Marketing en daar was ik heel blij mee, want daar moest ik heel veel voor leren en het was saai
Ja, 7,5 voor Tweegesprekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh goedzoEn je andere cijfer ook een voldoende?
Niiiicequote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 7,5 voor Tweegesprekken![]()
dus ik ben helemaal blij
Ja? Ik dacht dat ze daar altijd wel een week erover dedenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Asos is echt rlxSupersnel in huis ook als je daar wat bestelt
heb je toevallig nog couponsquote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Asos is echt rlxSupersnel in huis ook als je daar wat bestelt
6 dagen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ze daar altijd wel een week erover deden
Wel jammer van 3OH!3quote:Op donderdag 15 april 2010 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5
Oke beter, misschien binnenkort daar ook maar eens rondkijkenquote:
Ik moet wachten op mijn salaris, ik wil er al heel lang dingen bestellen maar mijn ouders vertrouwen het betalen niet zeg maar. Alles wat geen iDeal is vertrouwen ze niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke beter, misschien binnenkort daar ook maar eens rondkijken
Dat is ook ouderwetsquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet wachten op mijn salaris, ik wil er al heel lang dingen bestellen maar mijn ouders vertrouwen het betalen niet zeg maar. Alles wat geen iDeal is vertrouwen ze niet.
jouw oudersquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet wachten op mijn salaris, ik wil er al heel lang dingen bestellen maar mijn ouders vertrouwen het betalen niet zeg maar. Alles wat geen iDeal is vertrouwen ze niet.
Jawel, ik kreeg eerst altijd 30 euro van een gast omdat hij me lief vondquote:
quote:
crack klust als webcammerquote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg eerst altijd 30 euro van een gast omdat hij me lief vond. Maar die hele gast heb ik 1x gezien in mn leven toen ik 14 was ofzo, en daar is niks mee gebeurd
. IK vind het nog steeds tyfus raar en hij had me ook een keer aangeklaad daar bij paypal omdat ik hem zou chanteren of weet ik veel
.
Maar die won ik, hiihhi.
Je kan via paypal wel geld van je rekening afhalen ja, maar dat gaat niet via iDeal.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:46 schreef Maisnon het volgende:
Asos is dus bestellen met creditcard stiekem? Of kan je bvb ook iDeal -> geld op Paypal -> daar bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |