Gisteren in een kopduel met de koppen tegen elkaar gekomen. Toen ik mijn open weer ogen deed stond de verzorger ineens voor me neusquote:
Toen ik mijn open weer ogen deed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gisteren in een kopduel met de koppen tegen elkaar gekomen. Toen ik mijn open weer ogen deed stond de verzorger ineens voor me neus.
Hij is nog een beetje in de war door de klap van gisterenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen ik mijn open weer ogen deed.
Just quoting for the fail.
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik pas wat je bedoeldequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je nog stommer bent dan een uilskuiken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik pas wat je bedoelde^23656
Doesn't really make you less stupid.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:02 schreef reetveter het volgende:
Maar in ieder geval snap je wat er bedoelt wordt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doesn't really make you less stupid.
In je quote staat het goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
En ik ben naar de kapper geweest dat was niet heul slim want het is echt veel te kort. Erge was dat ik dat ook nog gezegd heb blijkbaar
Aandachtshoer.quote:
Lang vet onverzorgd haar voor de win.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
En ik ben naar de kapper geweest dat was niet heul slim want het is echt veel te kort. Erge was dat ik dat ook nog gezegd heb blijkbaar
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik scroll niet naar boven omdat ik weet dat dit een van je slechte grappen is.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Complete vreemdequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef L0t.. het volgende:
Zo voor het eerst sinds anderhalve maand ofzo weer eens naar huis
Kenser. Gaultier hiero.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien heb je 'm toch gelezen. Helaas.
Wie?quote:
Doe niet alsof je mij niet kent.quote:
Ik weet alleen dat je een van de zovele zelfbenoemd intellectuele, stoere wannabe's bent die FOK! kent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Doe niet alsof je mij niet kent.
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Bragi&word2=Gaultier
Zegt iemand wiens usernaam vertaald in het Nederlands Behagi zou zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je een van de zovele zelfbenoemd intellectuele, stoere wannabe's bent die FOK! kent.
Hoor die bass die na 2 minuten en 10 seconden erin knalt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Dan zal ik je even een portie industrial voorschotelen.
Neuuquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:46 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Hoor die bass die na 2 minuten en 10 seconden erin knalt.
Nee, eigenlijk niet, maar hij post er wel mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:48 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Kenser J heb je je eckte account terug?
Je bent eckt leuk en geweldig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar hij post er wel mee.
Metalquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ook ik ook ik ook
Tenminste muziek met gevoel
Metal jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die muziek metal noemen___!
Alternative rock schele
Hoor ik hier mijn alto-alarm afgaan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die muziek metal noemen___!
Alternative rock schele
Dit topique was al kenser met Sanna erin. Maar met jou is het alleen maar erger geworden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had dit ook kunnen posten
Maar zo ben ik nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had dit ook kunnen posten
Maar zo ben ik nou ook weer niet
quote:
Fanatieke jongens, maar niet iets voor mijquote:
Leuk voor in de kroeg, jammer van het Duits maar het kánquote:
Wat nou 'het kan'.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Leuk voor in de kroeg, jammer van het Duits maar het kán
Ik krijg iedereen vrij.quote:
Haha die luisterde ik ook netquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
I'm only gonna break break, yeah break break ya heart.
Wat een koelienummert zeg.
Нет, ничего неquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef reetveter het volgende:
Gibt es heute abend nog etwas in fernsehe.
Toch vind ik het persoonlijk geen coole muziekquote:
quote:
ik moet de sprankels nog vindenquote:
hoi! zit je in je thuis-streek nu?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Javoor mij nu
fijne avond allemaal
!
nice, ik uiteraard ook redelijk aan de kustquote:
Moe.quote:
bijna...bedoel je met auto en in verkeer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moe.
En ik heb bijna een ongeluk gemacht dus nu schaam ik me voor mezelf.
Ja ik ga vanavond met een vriend en vriendin chillenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
nice, ik uiteraard ook redelijk aan de kust
vanmiddag aan de westerschelde gewandeld met iemand
nu een slecht gevoel in buikstreek
evengoed bier enzo, kijken waar deze avond heen gaat
ga je nog dingen met vriendinnen ofzo doen?
groetjes tot laterquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond met een vriend en vriendin chillenbeetje jointjes roken ofzo, heb er zin in in ieder geval.
E nu ben ik echt wegfijne avond
!
Ja man.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
bijna...bedoel je met auto en in verkeer?
ja...ik snap je...zou dat van mezelf ook niet accepterenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Was op een kruispunt, kwam een vent aan die voorrang had maar ik had 'm totaal niet gezien en het scheelde 1cm of hij zat in de deur.
In heb m'n excuses aangeboden en het was gelukkig geen druktemaker.
Maar ik vind dit te slecht van mij.Ik hekel mensen die niet opletten in het verkeer en ik snap ook niet dat ik 'm volledig niet gezien heb.
Ah shit, je hebt me door.quote:
michel is niet dikquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo dikzakken, ben ik in beeld?????
Volgens mij is Chin-Chan al een tijdje van de buis afquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo dikzakken, ben ik in beeld?????
de dynamiek is ffe weg hierquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Mooi. Heeft iemand nog een leuk gespreks onderwerp>?
Bijbaanbeunhazerij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
de dynamiek is ffe weg hier
snij maar wat aan
Grammatica graat prima zo, en gaat niet lopen mierenneuker op iets waarvan je weet dat ik het wel weet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
Nederlands grammatica? Gespreksonderwerp is zonder spatie.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moe.
En ik heb bijna een ongeluk gemacht dus nu schaam ik me voor mezelf.
4EBE is er ook, met de vier!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
4EBE is er ook, met de vier!
de 4de 4EBE
(nee ik speel nu enthousiasme)
maar ik hou van 4, 4 is blauw, en jarig op een 4e
idd, ik ben ook wortel aan het schieten hierquote:
Nou ja...quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
idd, ik ben ook wortel aan het schieten hier
!!!!!
wat wel goed is!, dan kom ik langs als wortel voor je cavia's
heb ik je toch 1x gezien, voor ik in iemands maag-darm kanaal verdwijn
Dankjewelquote:
kan, hoop niet dat je je bedreigd of onzeker voelt op straatquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien is kickboksen wel wat voor mij
Ik voel me niet heel onveilig op straat, maar ik ben wel alert.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
kan, hoop niet dat je je bedreigd of onzeker voelt op straat
maar het geeft sowieso energie en getraind lichaam
en vandaar uit zou je de wereld aan kunnen ja
plus een uitlaatklep om te doen
Mevrouw mag ik u vra....quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me niet heel onveilig op straat, maar ik ben wel alert.![]()
Sowieso is het wel prettig om op een sport te zitten.
Of ik vouw ze in een koffer, als ik jou tegen kom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mevrouw mag ik u vra....
JudoCHOP! en 4EBE breekt de heup van een vragende passant.
Haha, mensen spreken mij zelden aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ik vouw ze in een koffer, als ik jou tegen kom.
Maar ik heb dat echt supervaak... Mevrouw mag ik u iets vragen...?
Kennelijk heb ik een grote I (van informatie) op mijn jas/voorhoofd.
Nou, lekker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Een lekker wijf op pagina 5!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, mensen spreken mij zelden aan.
Ik kijk een beetje boos van mezelf.
Meterkast.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben er niet helemaal meer bij merk ik. Ik liep net ook al de badkamer in om een broodje te smeren?![]()
Waarschijnlijk nog te onschuldig ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat denk jij?
Dat ik er bij loop als een blijhoofd?![]()
![]()
Ik ben wel een beetje bang voor mijn tandenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef MiVer het volgende:
voor 4EBE, die misschien gaat kickboksen
maar ja, dan mag je geen elleboogstoten doen!
bij het thaiboksen wel!
[ afbeelding ]
Fuuuuu!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog te onschuldig ja.
Ik stond een keer bijna op het punt te gaan zeiken in de voorraadkast.quote:
Broekpaling onder invloed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bijna op het punt te gaan zeiken in de voorraadkast.
Dus.![]()
En dan doe ik niet eens aan drugs, laat staan dat ik sporadisch een biertje drink.![]()
(bitje in...ja ik snap)quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang voor mijn tanden
Ik moet een bit in als ik slaapquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
(bitje in...ja ik snap)
ellebogen en Muay Thai !!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom geachte 4EBE?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet een bit in als ik slaap![]()
.....
Ik schijn te tandenknarsen.quote:
Een bit is vreselijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn te tandenknarsen.
En goed hard ook.
Zo hard dat er iemand wakker van wordt en het zijn niet mijn cavia's.
Heb je ervaring?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een bit is vreselijk.Maargoed, als je tanden je lief zijn.
Heb je last van stress dat je het doet?
Nouja, soort van. Ik heb zoveel soorten beugels gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ervaring?
Ja, merk wel dat mijn tanden aan het afslijten zijn, dus ik ga maar actie ondernemen.
Ik denk wel dat het stress is.
Ja, ik moet een afspraak maken met de tandarts.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, soort van. Ik heb zoveel soorten beugels gehad.![]()
Hmm, zou je er niet wat aan gaan doen dan? Lijkt me niet al te best voor je.
pfff, wat een verhaal, gossie, ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn te tandenknarsen.
En goed hard ook.
Zo hard dat er iemand wakker van wordt en het zijn niet mijn cavia's.
Nou ja, ik wist het ook niet totdat pretkop het zei.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
pfff, wat een verhaal, gossie, ik gelukkig geen last van
School.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet een afspraak maken met de tandarts.![]()
Daarvoor moet ik nog even naar de oude tandarts om mijn gegevens op te halen.
Iets met luiheid.
nee ik doe het niet, heb geslapen met anderen, nu alleen, maar hebquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het ook niet totdat pretkop het zei.
Anders was ik er niet achtergekomen.
Misschien doe jij het ook wel
Is de bron van alle kwaad.quote:
Je hebt... ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee ik doe het niet, heb geslapen met anderen, nu alleen, maar heb
en zo komen we van vechtsport naar bitjes en tanden vergruisende nachten met kwade pretkoppenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
en zo komen we van vechtsport naar bitjes en tanden vergruisende nachten met kwade pretkoppen
juist
je vraag hier boven begrijp ik trouwens nietquote:
Waar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:31 schreef WillFerrell het volgende:
Een hele goede morgen vanuit Overvecht dames.
Doe mij dat gevoelquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
ik heb een beetje het vakantiegevoel zo.
Oh, das minderquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met anderhalf uur ben ik het ook weer kwijt want dan zit ik weer op het werk.
Wat welke reunie?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh, das minderIk heb straks die reünie, heb er echt zin in
Middelbare school bestaat 90 jaar en nu is er een feest voor alle oud-leerlingenquote:
Waarom zou je dat willen als het niet hoeft?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben wakker!!!!!!
Waarom kan ik niet meer tot 3 uur uitslapen.
quote:
quote:
Ik heb liever dat Feyenoord zondag wintquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Ajax schijnt nu ook die Wanderson te willen. Zou geniaal zijn als hij naar Ajax komt en er 30 inschiet. Dan wordt die Gudde levend verbrand
Aight. Hij doet wel fucky soms, maar dat ligt volgens mij niet aan mij maar aan mensen met een kutverbinding.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Lakitu. Vanmiddag beat ik je ass in Fifa. K?
Aight we zien wel. Ik heb dat spel nog nooit gedaan btw. Hij is nu aan het downloaden op ongeveer 70% ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight. Hij doet wel fucky soms, maar dat ligt volgens mij niet aan mij maar aan mensen met een kutverbinding.
Ja Tomasson moet even vlammen als een beest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Feyenoord zondag wint. Wel mooi hoe alle feyenoord supporters overtuigd zijn dat feyenoord express gaat verliezen. En dat ze denken dat Been dan ook wil
. Die lui hebben echt geen flauw idee wat professionaliteit is.
Jaja, dek je maar in voor als je straks met 5-0 wint. Net zoals dat je nooit UT had gespeeld he.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat spel nog nooit gedaan btw
Omdat ik van slapen houd en ik verder vandaag toch niets op de planning heb.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het niet hoeft?
Dat had ik ook nog nooit gedaan. Ik kon het alleen als ik een sniper had en jullie me niet zagen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jaja, dek je maar in voor als je straks met 5-0 wint. Net zoals dat je nooit UT had gespeeld he.
Moh, ik gok op een gelijk spelletje. Die de Vrij wil zichzelf toch wel bewijzen centraal dus die boekt die Ruiz echt wel eempies op zijn enkel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja Tomasson moet even vlammen als een beest.
Hoe kan je nou van slapen houden? Je merkt het niet eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik van slapen houd en ik verder vandaag toch niets op de planning heb.
Ik kon er op het begin echt niks vanquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog nooit gedaan. Ik kon het alleen als ik een sniper had en jullie me niet zagen.
Aye.quote:
Ja, eigenlijk wel.quote:
Kom je ook naar Leidse over 2 weken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens wordt Ajax kampioen, evenals Chelsea. En het Nederlands elftal wint het WK.
Zo, weten jullie dat vast.
Sowieso. En over 3 weken nog een keer, want die beker is ook alvast binnen. Mensen die denken dat Feyenoord over twee wedstrijden van Ajax kan winnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom je ook naar Leidse over 2 weken?
Ga op de fiets.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:52 schreef reetveter het volgende:
Ik moet nog geld regelen anders kan ik helemaal niet naar Amsterdam.
Ik hou 'm boven de 1k.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben tegenwoordig trouwens niet meer arm. Chill is dat. Nooit meer minder dan 700E.
quote:PSV wordt SV
De beste voetbalclub van Eindhoven gaat voortaan door het leven als Sport Vereniging. Het voorvoegsel Philips verdwijnt, aangezien het elektronicaconcern niet langer hoofdsponsor is van de club.
De laatste jaren betaalde Philips PSV een bedrag tussen de vier en zeven miljoen euro, afhankelijk van de sportieve prestaties. Ter vergelijking: Ajax krijgt van Aegon tussen de tien en twaalf miljoen.
Philips en PSV onlosmakelijk verbonden
Personeelsleden van Philips richtten in 1910 de voetbalclub 'het Philips Elftal' op, de voorloper van het huidige PSV. Destijds mochten alleen medewerkers van het bedrijf meevoetballen. Sinds 1982 is Philips shirtsponsor van PSV. Daar gaat nu dus verandering in komen.
Dat wilde ik net zeggen. Las dit op Spitsnieuws, maar zo te lezen is het gewoon dikke bullshit.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bullshit. Phillips blijft gewoon bestaan als de 'founder'.
Hoax. Ze willen alleen een nieuwe shirtsponsor omdat Aegon bijv. veel meer betaalt dan Philips. Maar Philips blijft nog gewoon aan de club verbonden en het gaat ook heus geen SV heten hoorquote:
quote:Burgemeester: "illegalen als sperma"
De burgemeester van het Britse Torrington in Devon heeft zich allerminst populair gemaakt met een uitspraak die ze onlangs deed. Sue Mills (50) heeft publiekelijk haar excuses aangeboden na een grap over immigranten.
De burgemeester had het mopje op haar Facebookpagina op het internet gezet: Illegale immigranten zijn zoals sperma: miljoenen van hen komen binnen, maar slechts één werkt. Ze kreeg meerdere klachten.
In de Britse krant Daily Mail zei ze vandaag dat ze nooit de bedoeling had mensen te beledigen.
Maakt eigenlijk niet uit. Ze willen het gebrekkige stukkie historie ook gewoon even uitwissen. Ze mogen van mij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax. Ze willen alleen een nieuwe shirtsponsor omdat Aegon bijv. veel meer betaalt dan Philips. Maar Philips blijft nog gewoon aan de club verbonden en het gaat ook heus geen SV heten hoor.
Tja Spitsnieuwsbericht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoax. Ze willen alleen een nieuwe shirtsponsor omdat Aegon bijv. veel meer betaalt dan Philips. Maar Philips blijft nog gewoon aan de club verbonden en het gaat ook heus geen SV heten hoor.
Oh, dat heb ik gemist. Veel plezier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Middelbare school bestaat 90 jaar en nu is er een feest voor alle oud-leerlingenOudste oud-leerling is al 94
Dat komt omdat de competitie op zijn spannendst isquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
Verder no offence trouwens, maar het gaat hier nu elke dag over voetbal. Ik vind het zelf ook oké op z'n tijd maar elke dag en elk uur gaat me dan weer iets te ver weetje, verhuis dan naar de voetbal sc.
En na de competitie gaan we het over het WK hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat komt omdat de competitie op zijn spannendst is. Verder bestaat mijn leven alleen uit voetbal en kan ik nergens anders over praten
![]()
.
Oke leuk joh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat komt omdat de competitie op zijn spannendst is. Verder bestaat mijn leven alleen uit voetbal en kan ik nergens anders over praten
![]()
.
Bedankt voor je mening, we nemen hem in overweging.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
Verder no offence trouwens, maar het gaat hier nu elke dag over voetbal. Ik vind het zelf ook oké op z'n tijd maar elke dag en elk uur gaat me dan weer iets te ver weetje, verhuis dan naar de voetbal sc.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En na de competitie gaan we het over het WK hebben
Neuh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, we nemen hem in overweging.
Jongens, wat denken jullie van Ajax - Heracles? Gaat Verbeek iets kunnen klaarspelen?
Ja, ik ook. Met een ondertoon die zegt dat je triest bent als dat je leven is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geef ik eens een serieus antwoord.
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Otis2.0 het volgende:
wolvendagen moet meteen weer even komen zeiken hoor.
Plassexquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Otis2.0 het volgende:
wolvendagen moet meteen weer even komen zeiken hoor.
Nou ga je gang man.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Als wij over voetbal willen praten, praten wij over voetbal.
Ik hoop zo, als Heraclied zijnde, dat Heracles verliest van Ajax.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, we nemen hem in overweging.
Jongens, wat denken jullie van Ajax - Heracles? Gaat Verbeek iets kunnen klaarspelen?
Dat vind ik zo sneu altijdquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop zo, als Heraclied zijnde, dat Heracles verliest van Ajax.
Ik, als Feyenoorder hoop dat Feyenoord verliest van Twente. Maar volgens reetveter ben ik dan een hersenloze supporter, niet dat ik me uberhaupt wat van hem aantrek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heracliedenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap best dat Feyenoord supporters dat hopen. Ik zou hetzelfde doen. Ik zeg alleen dat Feyenoord die wedstrijd niet express gaat vergooien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik, als Feyenoorder hoop dat Feyenoord verliest van Twente. Maar volgens reetveter ben ik dan een hersenloze supporter, niet dat ik me uberhaupt wat van hem aantrek.
Dankjequote:Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met een ondertoon die zegt dat je triest bent als dat je leven is.
Dat zeg ik toch ook niet, of wel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap best dat Feyenoord supporters dat hopen. Ik zou hetzelfde doen. Ik zeg alleen dat Feyenoord die wedstrijd niet express gaat vergooien.
[..]
Dankje.
Nee, maar ik had het toch ook niet over jouquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, of wel?
Da's niet sneu. Ik gun het Ajax. Het mooiste voetbal dit seizoen en veerkracht. Het is nu zo dat Heracles gewoon wat balletjes heen en weer moet trappen alsof het een oefenpartijtje moet zijn, maar als ze verliezen, kan ik er echt niet kwaad om worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo sneu altijd. Net als die Feyenoorders die hopen dat Twente wint
![]()
.
Waar de neuk kijk jij naar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef reetveter het volgende:
Coole benzine wallpaper voor op je mobiel
Gokje: TMF.quote:
Voor het eerst in je leven bij de KFCquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst van mijn levens bij de KFC en ik zag heul geen negers!
In het Oosten zijn nauwelijks KFC's.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven bij de KFC![]()
![]()
Hoe oud ben je, 3?
haha voor het eerst? wtf FREAKSHOW!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst van mijn levens bij de KFC en ik zag heul geen negers!
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In het Oosten zijn nauwelijks KFC's.Daarnaast vond ik het maar dure troep.
I FEEL YOU BROTHAquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
Btw: het Oosten![]()
![]()
WHO'S WITH ME ON THIS ONE
Of Hengelo, of Arnhem. Da's het dichstbijzijnde. En in Hengelo is het bij de Ikea-vestiging, dus dat is sowieso al ranszooi der eerste Nassau-orde. Arnhem is weer een kenkereind rijden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha voor het eerst? wtf FREAKSHOW!
Jawel, geef mij maar BK.quote:
De wijzen uit het oosten, jewaids.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
Btw: het Oosten![]()
![]()
WHO'S WITH ME ON THIS ONE
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.quote:
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zet dat soort onzin op je twitter ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.
Ik wilde de grap niet maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.
SHIT JUST GOT REALquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.
Nee hoor?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |