Nou, lekker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Een lekker wijf op pagina 5!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, mensen spreken mij zelden aan.
Ik kijk een beetje boos van mezelf.
Meterkast.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben er niet helemaal meer bij merk ik. Ik liep net ook al de badkamer in om een broodje te smeren?![]()
Waarschijnlijk nog te onschuldig ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat denk jij?
Dat ik er bij loop als een blijhoofd?![]()
![]()
Ik ben wel een beetje bang voor mijn tandenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef MiVer het volgende:
voor 4EBE, die misschien gaat kickboksen
maar ja, dan mag je geen elleboogstoten doen!
bij het thaiboksen wel!
[ afbeelding ]
Fuuuuu!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog te onschuldig ja.
Ik stond een keer bijna op het punt te gaan zeiken in de voorraadkast.quote:
Broekpaling onder invloed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bijna op het punt te gaan zeiken in de voorraadkast.
Dus.![]()
En dan doe ik niet eens aan drugs, laat staan dat ik sporadisch een biertje drink.![]()
(bitje in...ja ik snap)quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang voor mijn tanden
Ik moet een bit in als ik slaapquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
(bitje in...ja ik snap)
ellebogen en Muay Thai !!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom geachte 4EBE?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet een bit in als ik slaap![]()
.....
Ik schijn te tandenknarsen.quote:
Een bit is vreselijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn te tandenknarsen.
En goed hard ook.
Zo hard dat er iemand wakker van wordt en het zijn niet mijn cavia's.
Heb je ervaring?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een bit is vreselijk.Maargoed, als je tanden je lief zijn.
Heb je last van stress dat je het doet?
Nouja, soort van. Ik heb zoveel soorten beugels gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ervaring?
Ja, merk wel dat mijn tanden aan het afslijten zijn, dus ik ga maar actie ondernemen.
Ik denk wel dat het stress is.
Ja, ik moet een afspraak maken met de tandarts.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, soort van. Ik heb zoveel soorten beugels gehad.![]()
Hmm, zou je er niet wat aan gaan doen dan? Lijkt me niet al te best voor je.
pfff, wat een verhaal, gossie, ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn te tandenknarsen.
En goed hard ook.
Zo hard dat er iemand wakker van wordt en het zijn niet mijn cavia's.
Nou ja, ik wist het ook niet totdat pretkop het zei.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
pfff, wat een verhaal, gossie, ik gelukkig geen last van
School.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet een afspraak maken met de tandarts.![]()
Daarvoor moet ik nog even naar de oude tandarts om mijn gegevens op te halen.
Iets met luiheid.
nee ik doe het niet, heb geslapen met anderen, nu alleen, maar hebquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist het ook niet totdat pretkop het zei.
Anders was ik er niet achtergekomen.
Misschien doe jij het ook wel
Is de bron van alle kwaad.quote:
Je hebt... ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee ik doe het niet, heb geslapen met anderen, nu alleen, maar heb
en zo komen we van vechtsport naar bitjes en tanden vergruisende nachten met kwade pretkoppenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
en zo komen we van vechtsport naar bitjes en tanden vergruisende nachten met kwade pretkoppen
juist
je vraag hier boven begrijp ik trouwens nietquote:
Waar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:31 schreef WillFerrell het volgende:
Een hele goede morgen vanuit Overvecht dames.
Doe mij dat gevoelquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
ik heb een beetje het vakantiegevoel zo.
Oh, das minderquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met anderhalf uur ben ik het ook weer kwijt want dan zit ik weer op het werk.
Wat welke reunie?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh, das minderIk heb straks die reünie, heb er echt zin in
Middelbare school bestaat 90 jaar en nu is er een feest voor alle oud-leerlingenquote:
Waarom zou je dat willen als het niet hoeft?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben wakker!!!!!!
Waarom kan ik niet meer tot 3 uur uitslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |