Nou, lekker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Een lekker wijf op pagina 5!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, mensen spreken mij zelden aan.
Ik kijk een beetje boos van mezelf.
Meterkast.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben er niet helemaal meer bij merk ik. Ik liep net ook al de badkamer in om een broodje te smeren?![]()
Waarschijnlijk nog te onschuldig ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat denk jij?
Dat ik er bij loop als een blijhoofd?![]()
![]()
Ik ben wel een beetje bang voor mijn tandenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef MiVer het volgende:
voor 4EBE, die misschien gaat kickboksen
maar ja, dan mag je geen elleboogstoten doen!
bij het thaiboksen wel!
[ afbeelding ]
Fuuuuu!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog te onschuldig ja.
Ik stond een keer bijna op het punt te gaan zeiken in de voorraadkast.quote:
Broekpaling onder invloed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bijna op het punt te gaan zeiken in de voorraadkast.
Dus.![]()
En dan doe ik niet eens aan drugs, laat staan dat ik sporadisch een biertje drink.![]()
(bitje in...ja ik snap)quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang voor mijn tanden
Ik moet een bit in als ik slaapquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
(bitje in...ja ik snap)
ellebogen en Muay Thai !!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
waarom geachte 4EBE?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet een bit in als ik slaap![]()
.....
Ik schijn te tandenknarsen.quote:
Een bit is vreselijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn te tandenknarsen.
En goed hard ook.
Zo hard dat er iemand wakker van wordt en het zijn niet mijn cavia's.
Heb je ervaring?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een bit is vreselijk.Maargoed, als je tanden je lief zijn.
Heb je last van stress dat je het doet?
Nouja, soort van. Ik heb zoveel soorten beugels gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ervaring?
Ja, merk wel dat mijn tanden aan het afslijten zijn, dus ik ga maar actie ondernemen.
Ik denk wel dat het stress is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |