quote:
quote:
Ik heb liever dat Feyenoord zondag wintquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Ajax schijnt nu ook die Wanderson te willen. Zou geniaal zijn als hij naar Ajax komt en er 30 inschiet. Dan wordt die Gudde levend verbrand
Aight. Hij doet wel fucky soms, maar dat ligt volgens mij niet aan mij maar aan mensen met een kutverbinding.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Lakitu. Vanmiddag beat ik je ass in Fifa. K?
Aight we zien wel. Ik heb dat spel nog nooit gedaan btw. Hij is nu aan het downloaden op ongeveer 70% ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight. Hij doet wel fucky soms, maar dat ligt volgens mij niet aan mij maar aan mensen met een kutverbinding.
Ja Tomasson moet even vlammen als een beest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Feyenoord zondag wint. Wel mooi hoe alle feyenoord supporters overtuigd zijn dat feyenoord express gaat verliezen. En dat ze denken dat Been dan ook wil
. Die lui hebben echt geen flauw idee wat professionaliteit is.
Jaja, dek je maar in voor als je straks met 5-0 wint. Net zoals dat je nooit UT had gespeeld he.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat spel nog nooit gedaan btw
Omdat ik van slapen houd en ik verder vandaag toch niets op de planning heb.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het niet hoeft?
Dat had ik ook nog nooit gedaan. Ik kon het alleen als ik een sniper had en jullie me niet zagen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jaja, dek je maar in voor als je straks met 5-0 wint. Net zoals dat je nooit UT had gespeeld he.
Moh, ik gok op een gelijk spelletje. Die de Vrij wil zichzelf toch wel bewijzen centraal dus die boekt die Ruiz echt wel eempies op zijn enkel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja Tomasson moet even vlammen als een beest.
Hoe kan je nou van slapen houden? Je merkt het niet eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik van slapen houd en ik verder vandaag toch niets op de planning heb.
Ik kon er op het begin echt niks vanquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog nooit gedaan. Ik kon het alleen als ik een sniper had en jullie me niet zagen.
Aye.quote:
Ja, eigenlijk wel.quote:
Kom je ook naar Leidse over 2 weken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens wordt Ajax kampioen, evenals Chelsea. En het Nederlands elftal wint het WK.
Zo, weten jullie dat vast.
Sowieso. En over 3 weken nog een keer, want die beker is ook alvast binnen. Mensen die denken dat Feyenoord over twee wedstrijden van Ajax kan winnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom je ook naar Leidse over 2 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |