Waar de neuk kijk jij naar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef reetveter het volgende:
Coole benzine wallpaper voor op je mobiel
Gokje: TMF.quote:
Voor het eerst in je leven bij de KFCquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst van mijn levens bij de KFC en ik zag heul geen negers!
In het Oosten zijn nauwelijks KFC's.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven bij de KFC![]()
![]()
Hoe oud ben je, 3?
haha voor het eerst? wtf FREAKSHOW!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst van mijn levens bij de KFC en ik zag heul geen negers!
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In het Oosten zijn nauwelijks KFC's.Daarnaast vond ik het maar dure troep.
I FEEL YOU BROTHAquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
Btw: het Oosten![]()
![]()
WHO'S WITH ME ON THIS ONE
Of Hengelo, of Arnhem. Da's het dichstbijzijnde. En in Hengelo is het bij de Ikea-vestiging, dus dat is sowieso al ranszooi der eerste Nassau-orde. Arnhem is weer een kenkereind rijden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha voor het eerst? wtf FREAKSHOW!
Jawel, geef mij maar BK.quote:
De wijzen uit het oosten, jewaids.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
Btw: het Oosten![]()
![]()
WHO'S WITH ME ON THIS ONE
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.quote:
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zet dat soort onzin op je twitter ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.
Ik wilde de grap niet maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.
SHIT JUST GOT REALquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.
Nee hoor?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |