Ja, ik ook. Met een ondertoon die zegt dat je triest bent als dat je leven is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geef ik eens een serieus antwoord.
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Otis2.0 het volgende:
wolvendagen moet meteen weer even komen zeiken hoor.
Plassexquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef Otis2.0 het volgende:
wolvendagen moet meteen weer even komen zeiken hoor.
Nou ga je gang man.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Als wij over voetbal willen praten, praten wij over voetbal.
Ik hoop zo, als Heraclied zijnde, dat Heracles verliest van Ajax.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, we nemen hem in overweging.
Jongens, wat denken jullie van Ajax - Heracles? Gaat Verbeek iets kunnen klaarspelen?
Dat vind ik zo sneu altijdquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop zo, als Heraclied zijnde, dat Heracles verliest van Ajax.
Ik, als Feyenoorder hoop dat Feyenoord verliest van Twente. Maar volgens reetveter ben ik dan een hersenloze supporter, niet dat ik me uberhaupt wat van hem aantrek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heracliedenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap best dat Feyenoord supporters dat hopen. Ik zou hetzelfde doen. Ik zeg alleen dat Feyenoord die wedstrijd niet express gaat vergooien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik, als Feyenoorder hoop dat Feyenoord verliest van Twente. Maar volgens reetveter ben ik dan een hersenloze supporter, niet dat ik me uberhaupt wat van hem aantrek.
Dankjequote:Op zaterdag 17 april 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met een ondertoon die zegt dat je triest bent als dat je leven is.
Dat zeg ik toch ook niet, of wel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap best dat Feyenoord supporters dat hopen. Ik zou hetzelfde doen. Ik zeg alleen dat Feyenoord die wedstrijd niet express gaat vergooien.
[..]
Dankje.
Nee, maar ik had het toch ook niet over jouquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, of wel?
Da's niet sneu. Ik gun het Ajax. Het mooiste voetbal dit seizoen en veerkracht. Het is nu zo dat Heracles gewoon wat balletjes heen en weer moet trappen alsof het een oefenpartijtje moet zijn, maar als ze verliezen, kan ik er echt niet kwaad om worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo sneu altijd. Net als die Feyenoorders die hopen dat Twente wint
![]()
.
Waar de neuk kijk jij naar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef reetveter het volgende:
Coole benzine wallpaper voor op je mobiel
Gokje: TMF.quote:
Voor het eerst in je leven bij de KFCquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst van mijn levens bij de KFC en ik zag heul geen negers!
In het Oosten zijn nauwelijks KFC's.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven bij de KFC![]()
![]()
Hoe oud ben je, 3?
haha voor het eerst? wtf FREAKSHOW!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst van mijn levens bij de KFC en ik zag heul geen negers!
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In het Oosten zijn nauwelijks KFC's.Daarnaast vond ik het maar dure troep.
I FEEL YOU BROTHAquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
Btw: het Oosten![]()
![]()
WHO'S WITH ME ON THIS ONE
Of Hengelo, of Arnhem. Da's het dichstbijzijnde. En in Hengelo is het bij de Ikea-vestiging, dus dat is sowieso al ranszooi der eerste Nassau-orde. Arnhem is weer een kenkereind rijden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha voor het eerst? wtf FREAKSHOW!
Jawel, geef mij maar BK.quote:
De wijzen uit het oosten, jewaids.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
Btw: het Oosten![]()
![]()
WHO'S WITH ME ON THIS ONE
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.quote:
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zet dat soort onzin op je twitter ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.
Ik wilde de grap niet maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
BK was wel een bazige user ja. Heel jammer dat ie verdwenen is.
SHIT JUST GOT REALquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.
Nee hoor?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruik je msnnaam als twitter, nigger please hou je bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |