Gisteren in een kopduel met de koppen tegen elkaar gekomen. Toen ik mijn open weer ogen deed stond de verzorger ineens voor me neusquote:
Toen ik mijn open weer ogen deed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gisteren in een kopduel met de koppen tegen elkaar gekomen. Toen ik mijn open weer ogen deed stond de verzorger ineens voor me neus.
Hij is nog een beetje in de war door de klap van gisterenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen ik mijn open weer ogen deed.
Just quoting for the fail.
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik pas wat je bedoeldequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je nog stommer bent dan een uilskuiken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Na 3x lezen snapte ik pas wat je bedoelde^23656
Doesn't really make you less stupid.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:02 schreef reetveter het volgende:
Maar in ieder geval snap je wat er bedoelt wordt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doesn't really make you less stupid.
In je quote staat het goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
En ik ben naar de kapper geweest dat was niet heul slim want het is echt veel te kort. Erge was dat ik dat ook nog gezegd heb blijkbaar
Aandachtshoer.quote:
Lang vet onverzorgd haar voor de win.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
En ik ben naar de kapper geweest dat was niet heul slim want het is echt veel te kort. Erge was dat ik dat ook nog gezegd heb blijkbaar
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik scroll niet naar boven omdat ik weet dat dit een van je slechte grappen is.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Complete vreemdequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef L0t.. het volgende:
Zo voor het eerst sinds anderhalve maand ofzo weer eens naar huis
Kenser. Gaultier hiero.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien heb je 'm toch gelezen. Helaas.
Wie?quote:
Doe niet alsof je mij niet kent.quote:
Ik weet alleen dat je een van de zovele zelfbenoemd intellectuele, stoere wannabe's bent die FOK! kent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef Brokmann. het volgende:
[..]
Doe niet alsof je mij niet kent.
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Bragi&word2=Gaultier
Zegt iemand wiens usernaam vertaald in het Nederlands Behagi zou zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je een van de zovele zelfbenoemd intellectuele, stoere wannabe's bent die FOK! kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |