Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik nu naar de bekerfinale kan
Noem 's twee voorbeelden dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
Okay jongens, jullie zien het; compleet overruled. Onze schattige WD heeft alleen maar 1-0 wins in de laatste minuut van Ajax gezien, dus ik heb ongelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.
ADO waarschijnlijk.quote:
Dat was alleen tegen ADO en ja dat was een slechte wedstrijd. Maar daar heeft Feyenoord er ook genoeg van gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No you don't.quote:
Geen idee, maar zou niet weten waarom niet. Alleen maar voordeel voor de club toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Word het uitvak nu ook gebruikt voor Ajax-supporters?
quote:
Ik zeg toch niet dat Feyenoord die niet gehad heeft?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
OHMYGOD KANKERREAL MADRID![]()
![]()
[..]
Dat was alleen tegen ADO en ja dat was een slechte wedstrijd. Maar daar heeft Feyenoord er ook genoeg van gehad.
Die drie extra weken vakantie maken mij echt niets uit, ze kunnen beter gewoon verliezen. Daarbij gun ik het Twente meer dan dat ik het Ajax gun, omdat zoals wat TheKC zegt, zij veel beter waren begin dit seizoen (ja dat heb ik wel gevolgd). En ik ben nog steeds Feyenoord-supporter en anti-Ajax.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, op zich kan ik begrijpen dat er misschien wat minder op het spel staat, maar is het gewoon niet toffer als Feyenoord wint? Waarom zo veel kijken naar andere (emotioneel rivaliserende) teams?
Geen idee mang.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (En...................?)
/
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
Zeggen dat Ajax vaak met 1-0 wint (in de laatste minuten) dit seizoen is gewoon totale domheid. Punt. En als je maar twee wedstrijden hebt gezien waarin het gebeurt, moet je het ook niet zeggen.
Nou, minstens 2. Noem die tweede maar op.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?
Waar staat dat die laatste zin over jou gaat en niet gewoon als algemene opmerking/voorbeeld is bedoeld?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?
Kanker, zeik niet zo, hoe moet ik nou nog weten welke wedstrijden dat waren, alsof Ajax mij überhaupt wat boeit. Ik zeg alleen dat wat ik gezien heb, ongeacht tegen wie dat was en wanneer dat was, dat die wedstrijden gewoon gewonnen werden door luckyshots.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, minstens 2. Noem die tweede maar op.
Twente was helemaal niet beterquote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie extra weken vakantie maken mij echt niets uit, ze kunnen beter gewoon verliezen. Daarbij gun ik het Twente meer dan dat ik het Ajax gun, omdat zoals wat TheKC zegt, zij veel beter waren begin dit seizoen (ja dat heb ik wel gevolgd). En ik ben nog steeds Feyenoord-supporter en anti-Ajax.
buɐɯ bıs ǝʞnǝןquote:
Jij weet dat dat voor mij bedoeld was, want niemand anders hier heeft zo'n opmerking gemaakt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar staat dat die laatste zin over jou gaat en niet gewoon als algemene opmerking/voorbeeld is bedoeld?
Jij loopt hier tegen ons te verkondigen dat ajax altijd wint door lucky goals.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker, zeik niet zo, hoe moet ik nou nog weten welke wedstrijden dat waren, alsof Ajax mij überhaupt wat boeit. Ik zeg alleen dat wat ik gezien heb, ongeacht tegen wie dat was en wanneer dat was, dat die wedstrijden gewoon gewonnen werden door luckyshots.
Nou, ik wel. Ik gun het Ajax gewoon niet, klaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twente was helemaal niet beterDaarbij hoeft Feyenoord-supporter ook niet gelijk te staan aan anti-Ajax. Ik haat Feyenoord verder ook niet hoor
Wijs die andere 1-0 me even aan, wil je? Die tegen AZ was in de 60e minuut.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker, zeik niet zo, hoe moet ik nou nog weten welke wedstrijden dat waren, alsof Ajax mij überhaupt wat boeit. Ik zeg alleen dat wat ik gezien heb, ongeacht tegen wie dat was en wanneer dat was, dat die wedstrijden gewoon gewonnen werden door luckyshots.
Ik heb nergens gezegd dat ze ALTIJD winnen door lucky goals. Ik zeg dat ze de wedstrijden die ik heb gezien van Ajax, allemaal gewonnen hadden door lucky goals.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij loopt hier tegen ons te verkondigen dat ajax altijd wint door lucky goals.
Als je even terugkijkt, heeft Ajax maar een enkele keer met 1 goal verschil gewonnen en dit was alleen bij Ado een lastminute, niet lucky, goal.
Deze is handiger, kan je meteen ook de minuten zien:quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wijs die andere 1-0 me even aan, wil je? Die tegen AZ was in de 60e minuut.
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wedstrijdoverzicht.htm
En dat is onmogelijk omdat ze maar één keer door een lucky goal hebben gewonnen dit seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze ALTIJD winnen door lucky goals. Ik zeg dat ze de wedstrijden die ik heb gezien van Ajax, allemaal gewonnen hadden door lucky goals.
Nee, het was een algemene opmerking/voorbeeld, precies zoals ik het zeg. Zo van: "als je maar twee wedstrijden hebt gezien, moet je niet zulke uitspraken doen".quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij weet dat dat voor mij bedoeld was, want niemand anders hier heeft zo'n opmerking gemaakt.
Dan concludeer ik hierbij dat jij niet meer dan 1 wedstrijd van Ajax hebt gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze ALTIJD winnen door lucky goals. Ik zeg dat ze de wedstrijden die ik heb gezien van Ajax, allemaal gewonnen hadden door lucky goals.
Dan is een lucky goal in jouw ogen anders dan in de mijne. Zo, klaar, next subject.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dat is onmogelijk omdat ze maar één keer door een lucky goal hebben gewonnen dit seizoen.
Gast, ik zit op de over 2.5 eerste 70 minuten bij real. Die derde goal zat er allang in maar die kutscheids keurt hem afquote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Argh Unibet heeft nu 1.8 staan op Twente als kampioen en 1.9 op Ajax.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.
Prima.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan concludeer ik hierbij dat jij niet meer dan 1 wedstrijd van Ajax hebt gezien
Ik heb meer dan twee wedstrijden gezien, dus het gaat nu niet meer voor mij op neem ik dan aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, het was een algemene opmerking/voorbeeld, precies zoals ik het zeg. Zo van: "als je maar twee wedstrijden hebt gezien, moet je niet zulke uitspraken doen".
DIE 'TWEE' WAS EEN VOORBEELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ik heb meer dan twee wedstrijden gezien, dus het gaat nu niet meer voor mij op neem ik dan aan.
Goed, dan kwam het daar op neer. Maar er staat alsnog niet dat ik zei dat ze daar altijd door winnen en dat is het hele punt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zei je niet.Je zei:
[..]
Haha, maar jij hebt iig wel een goeie ROI gemiddeld.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik zit op de over 2.5 eerste 70 minuten bij real. Die derde goal zat er allang in maar die kutscheids keurt hem af![]()
![]()
Heeft iemand deze post gelezen?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
ben ik weer, ja wiet wezen halen op scooter in vlissingen
door die verhalen over vulkaanas in de lucht, en rode zonsondergangen, wezen kijken
was nog net op tijd, pffff
maar vond meevallen, de usual shit...(toch wel mooi)
[ afbeelding ]
Dat is in een klap keihard wegquote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, maar jij hebt iig wel een goeie ROI gemiddeld.
Kun je nagaan. Normaal heb je er bij voetbal 2.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Hey, weer een eindeloze discussie zonder doel in de SC, leuk.
MiVeur!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
door die verhalen over vulkaanas in de lucht, en rode zonsondergangen, wezen kijken
[ afbeelding ]
Mooie foto.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Nooitquote:
Ja.quote:
Nice!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad wel mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jou niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond die zonsondergang ook niet zo bijzonder.
SPOILERMaar mezelf des te leuker en interessant naast jou.
Ik ben je allergrootste fan,
want naast jou ben ik de leukste, fijnste, beste die ik ken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Leuk grapje Bobbyquote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Normaal heb je er bij voetbal 2.
[/quote]WTF.[/url] Sig in m'n spoiler. Haal 'm eruit!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.WTF.]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote][/url]quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
conclusie: jaquote:
[/quote][/url]quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik plaatste alleen maar een Youtube-linkje in een spoiler.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
haha Bragi jij hebt altijd van die sig fuck ups, hoe heb je dat deze keer geflikt
[/quote]Kutbug[/url] is nog steeds niet gefixed?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.Kutbug]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
WTF. Sig in m'n spoiler. Haal 'm eruit!
Ik lach hardop!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil ook!
Met zanger rinus in je spoiler.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
haha Bragi jij hebt altijd van die sig fuck ups, hoe heb je dat deze keer geflikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ofzo
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Whehe, dit quoten gaat dan wel weer goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die al minsten 2 jaar op de hoogte zijn van de bug en hem maar niet oplossen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Mensen die geen bugloos forum kunnen maken. [ afbeelding ]
Tussen de 2 spoiler codes is moet een spatie zitten als je een links post anders tript dat ding 'm voorzover ik het begreep.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik plaatste alleen maar een Youtube-linkje in een spoiler.Moet kunnen toch?
![]()
Wat is daar geniaal aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag moest ik trouwens tennissen met best zo'n leuk meisje, maar ik wist d'r naam niet meer. Geniale inval; ik zei zo: "Mooie ace, Anne" en zei zo van: "Uhh Anne? Ik heet Anika hoor" en ik zo: "Zei ik serieus Anne? Wat dom."
Die moet ik onthouden en ik deel deze cool story met jullie bro's omdat hij van pas kan komen.
Jouw geniale inval is dus met de verkeerde naam aanspreken waarna ze het zeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag moest ik trouwens tennissen met best zo'n leuk meisje, maar ik wist d'r naam niet meer. Geniale inval; ik zei zo: "Mooie ace, Anne" en zei zo van: "Uhh Anne? Ik heet Anika hoor" en ik zo: "Zei ik serieus Anne? Wat dom."
Die moet ik onthouden en ik deel deze cool story met jullie bro's omdat hij van pas kan komen.
Hier was er niet eens rode gloed alleen gele.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond die zonsondergang ook niet zo bijzonder.
Annikaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Oh ja, die wil ik ook nog kijken. Heb nu 1 en 3 gedownload.quote:
Ik ben ook leuk. Jij wil dat alleen niet inzien.quote:
Beter komt ie sletjes gooien.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen komt remlof slotjes gooien omdat lange sigs.
Jawel hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk. Jij wil dat alleen niet inzien.
Bonishaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken nu trouwens een spange sma maar ze heeft een rare naam dus ik zie het niet zitten
Het kan mits je het houdt bij een (L) in je MSN-naam ipv (L) Jodelie.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken nu trouwens een spange sma maar ze heeft een rare naam dus ik zie het niet zitten
Boeiend.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Nee geen negerinquote:
Wat een Bragi-trekjes begint die jongen toch te krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk. Jij wil dat alleen niet inzien.
quote:[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken wat je allemaal kan weghalen en dat het nog steeds werkt
Bobby.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee geen negerinHet is een jongensnaam en dat zie ik niet zo zitten
Oh, gelukkig maar.quote:
Nee maar als ik een jongensnaam roep tijdens de seks denken de buren dat ik gay benquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend.Tenzij het lastig uitspreken is, dan wordt haar naam roepen tijdens de seks erg lastig.
Amikaquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
Dan zeg je haar naam toch nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar als ik een jongensnaam roep tijdens de seks denken de buren dat ik gay ben
Oke, nu weten we het welquote:
Anne.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee geen negerinHet is een jongensnaam en dat zie ik niet zo zitten
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
Maisnon layout verneukende posts. 2 weken.
Ashley.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar als ik een jongensnaam roep tijdens de seks denken de buren dat ik gay ben
Pipi Langkousquote:
quote:
quote:
quote:
Haha, Ashley Cole!quote:
Idd. Ik zeg mensen hun voornaam nooit wanneer het niet nodig is.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zeg je haar naam toch nietMaar hoe heet ze nou?
Dat zei je vriendi... hey wacht...quote:
Henkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zeg je haar naam toch nietMaar hoe heet ze nou?
Boom goed the dynamyte!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je neukt roep je standaard de naam van degene die je neukt?
Kun je haar niet vooraf inlichten dat je haar Anna gaat noemen ofzo, omdat je niet wil dat de buren denken dat je homo bent omdat je zo onzeker bent over jezelf dat de mening van anderen er op die manier toe doet?
Neuh, ik roep ook wel eens andere namen. Houdt haar scherp.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ze dan niet meer wil.quote:Kun je haar niet vooraf inlichten dat je haar Anna gaat noemen ofzo, omdat je niet wil dat de buren denken dat je homo bent omdat je zo onzeker bent over jezelf dat de mening van anderen er op die manier toe doet?
Anders moet je gewoon mensen uitkiezen op naam. Altijd dezelfde.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je haar niet vooraf inlichten dat je haar Anna gaat noemen ofzo, omdat je niet wil dat de buren denken dat je homo bent omdat je zo onzeker bent over jezelf dat de mening van anderen er op die manier toe doet?
HAHAHAHAHA, JE TYPTE 'GOED' EN ' DYNAMYTE'!!quote:
Ik bedoelde dat je ook gewoon zonder namen te noemen kan neukenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Neuh, ik roep ook wel eens andere namen. Houdt haar scherp.
[..]
Ik denk dat ze dan niet meer wil.
Ja, zo slecht van me.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, JE TYPTE 'GOED' EN ' DYNAMYTE'!!!!!!
quote:
QFTquote:
Ik ben geen pro maar dat zou ik zeker niet doenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken een cancerscare Sophie.quote:
OOK QFTquote:
+1quote:
JA, zo heet de poes van mn zusje.quote:
Voor de zekerheid is dat wel slimquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon mensen uitkiezen op naam. Altijd dezelfde.
Die zijn vaak ookquote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken een cancerscare Sophie.Laura's en Daniëlle's daarentegen
Ik ken een Laura zonder tanden en een Daniëlle van het kamp.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken een cancerscare Sophie.Laura's en Daniëlle's daarentegen
Ja, maar Rotterdam.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken een Laura zonder tanden en een Daniëlle van het kamp.
Oh. Maar Sanna's zijn wel altijd spangquote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken een Laura zonder tanden en een Daniëlle van het kamp.
Ik eentje die je wel wil.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken ook een Laura die je niet wil
(A)quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Maar Sanna's zijn wel altijd spangOok al ken ik er maar 1 =$
HOE HEET DIE KEROL VAN JE NOU?!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, enorm.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Michelle ken ik er maar 1 van en daar wil jij echt niet overheen gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Skylark. het volgende:
Michelle's hebben ook goede ratio. Anne's zijn ook prima en tegen een Sanne zeg ik ook geen nee.
Maar Sophies zijn het beste.
Ja, mannen kunnen alleen vriendinnen hebben waar ze het wel op zouden kunnen, anders wordt t nooit een vriendinquote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
Mensen die mensen kennen die ze niet willen.
ZE IS VAN MIJquote:
GA IK NIET ZEGGENquote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HOE HEET DIE KEROL VAN JE NOU?!!!
Ik vind mensen die Kim/Kimberley heten standaard slettebakken.quote:
Waarom niet?quote:
Ik heb dr eerder ontdekt en je weet het.quote:
Dan heb je dr meteen op hyves gevonden.quote:
Ja, maar je verliest het sowieso van Skylark. Ik weet niet om welke chick het hier precies gaat, maar dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dr eerder ontdekt en je weet het.
Omdat het een zeldzame naam is die ik meteen Hyve en zo bij haar en hem uitkom.quote:
Zij is het enige 12-jarige meisje in Nederland met die naam?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan heb je dr meteen op hyves gevonden.
die zijn te jongquote:
Ik ken er eentje die niet zo mooi was in dr puberteit, maar nu is ze in de 20 en wauw! Ik was helemaal geschrokken van hoe mooi ze was toen ik haar voor t eerst in tien jaar oid weer zagquote:
Gaite Jansen. 'Bekend' van Lover of Loser.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar je verliest het sowieso van Skylark. Ik weet niet om welke chick het hier precies gaat, maar dat maakt ook niet uit.
Ik wil dat ook. Dat iedereen die je van vroeger kent ineens zich dood schrikt van je positieve verandering.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn te jong
[..]
Ik ken er eentje die niet zo mooi was in dr puberteit, maar nu is ze in de 20 en wauw! Ik was helemaal geschrokken van hoe mooi ze was toen ik haar voor t eerst in tien jaar oid weer zag
Been there, tapped that.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gaite Jansen. 'Bekend' van Lover of Loser.
[ afbeelding ]
Dat jij er een kent, joh...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ragaéla's zijn ook standaard lelijk dikke hoeren.
[KLB SC #1816] Duidelijk beterquote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gaite Jansen. 'Bekend' van Lover of Loser.
[ afbeelding ]
Shit te laat.quote:
quote:
Van mij zeggen mensen altijd: Je ziet er nog precies hetzelfde uit!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Dat iedereen die je van vroeger kent ineens zich dood schrikt van je positieve verandering.
Ik alleen maar mooie. Ruilen voor een paar minder mooie van jou?quote:
Vmbo he. En ze noemt zichzelf RaDushii.quote:
Ik hoef er geen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik alleen maar mooie. Ruilen voor een paar minder mooie van jou?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, ik weet nu een naam. [ afbeelding ]
Ik blijf dit zó fucking grappig vinden.quote:
Ik ga ook altijd schijten tijdens de climax.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, ik weet nu een naam. [ afbeelding ]
Waarom ruilen?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik alleen maar mooie. Ruilen voor een paar minder mooie van jou?
Bedank me nog een keer.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik blijf dit zó fucking grappig vinden.
Madonna Louise Veronica Ciccone.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik ben een soort Madonna
Draaien dippen likken en nog iets.quote:
Ik ben een Alex.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik ben een soort Madonna
Ze is te spang voor een hij.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
Laki, misschien moet je even voelen of zij überhaupt geen hij is!
Lul niet.quote:
Alexquote:
Kom ik niet zo snel in de verleiding.quote:
NEE.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Draaien dippen likken en nog iets.
Partyflock.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet.
[ afbeelding ]
Evelien rechts.
en
[ afbeelding ]
Oud klasgenootje.
Die onderste, nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet.
[ afbeelding ]
Evelien rechts.
en
[ afbeelding ]
Oud klasgenootje.
En wie zegt dat ooit?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Madonna Louise Veronica Ciccone.
Die eerst is wel oke, numero duo is tantoe lelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet.
[ afbeelding ]
Evelien rechts.
en
[ afbeelding ]
Oud klasgenootje.
I just did.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wie zegt dat ooit?
Dat bedoel ik
Ja, de kwaliteit van Thaise chirurgen is flink gestegen de afgelopen jaren.quote:
Ik dacht heel even dat het een Siamese tweeling was.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet.
[ afbeelding ]
Evelien rechts.
Watje.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom ik niet zo snel in de verleiding.
/Care kon d'r hyves niet meer zo snel vinden.quote:
Het was melancholisch.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
/Care kon d'r hyves niet meer zo snel vinden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerst is wel oke, numero duo is tantoe lelijk
Bad taste.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dude, daar had ik een major crush op, in groep 3
1 met een lelijk hoofd ja?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een Siamese tweeling was.
See me carequote:Watje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Daar staan geen foto's.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:52 schreef Skylark. het volgende:
Sophie overrule.
Fotoboek van Seauphie
Ik val ook op jou. Dus muil houwe.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar zij is niet lelijk
Niet je smaak, okee, maar lelijk is ze niet
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oké.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ey... iemand moet de lelijke mensen doen, anders blijven die zo alleen over.
Zo'n ontzettende niet speciale kop.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je gaat een eigen SC oprichten?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, wat heb jij eigenlijk met Seauphie uitgevoerd? Als je haar hebt aangeraakt mag je voortaan onderbaas van mij in de SC zijn.
Onderbaas.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, wat heb jij eigenlijk met Seauphie uitgevoerd? Als je haar hebt aangeraakt mag je voortaan onderbaas van mij in de SC zijn.
Mja, ze wordt niet voor niks gevraagd voor auto en motorshows.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n ontzettende niet speciale kop.
Oh het is een motorautobeurzen sletje.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ze wordt niet voor niks gevraagd voor auto en motorshows.
Ga inhoudelijk. Futiliteiten bespreken we later.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Bragi het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)en_Stegeman_nep.html
Dat dat kan in Nederland.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar staan geen foto's.
http://seauphie.hyves.nl/
Nee, jouw hoofd staat op een flippo.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh het is een motorautobeurzen sletje.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die linker speciaal genoeg voor je?
Helaas voor jou ben ik niet zo'n opschepper als sommigen hier.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga inhoudelijk. Futiliteiten bespreken we later.
She turns straight men gay..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, een binnenstebuitengekeerde aliën.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Alles staat open.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, iedereen mag Sophietje maar in bikini zien blijkbaar.
Niks. Mooie ex-FOK!ster.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles staat open.
D'r hyves bedoel ik dan. Maar wat is er met haar eigenlijk?
Ga lekker tegen iemand anders lopen chagrijnen.quote:
Die Bragi heeft geraakt.quote:
wtfquote:
Zwaaismiley, BobbyB wint.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga lekker tegen iemand anders lopen chagrijnen.
Ik vind d'r niet zo. Meer een mwa. En sowieso meisjes op autobeurzen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo is zij nou eenmaal. 28 dagen per maand.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus?quote:
Ja, precies man.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo is zij nou eenmaal. 28 dagen per maand.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga haar mailen. Voor pics van Bragi.
Kanker februari er ook nog eens tussen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo is zij nou eenmaal. 28 dagen per maand.
Alsof daar je gezicht zo belangrijk is. In bikini.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ze wordt niet voor niks gevraagd voor auto en motorshows.
Iedere onbenul hier heeft al pics van Bragi.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb ze al gezien.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus?
Maar ik ben geen onbenul dus ook geen pics.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedere onbenul hier heeft al pics van Bragi.
Fas slaat ze allemaal op.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meer dat ik zulke beurzen royal sadness vind.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof daar je gezicht zo belangrijk is. In bikini.
Dat zijn ze ook. Dat wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer dat ik zulke beurzen royal sadness vind.
Heb jij er nou nog steeds een paar aan je muur hangen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op BobbyB's post ik zeg niets over wat ik van die beurzen vind?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer dat ik zulke beurzen royal sadness vind.
En mensen die daar dan staan als autosletje zijn dan ook automatisch royal sadness.quote:
Jonge niet haten op mijn klasgenootje.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mensen die daar dan staan als autosletje zijn dan ook automatisch royal sadness.
Het ging er sowieso niet om of ze lekker was. Meer Skylark.'s post ontkrachten waarin hij zegt dat Evelienen standaard lelijk zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet zo. Meer een mwa.
I'm Peter Pan in my heart.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge niet haten op mijn klasgenootje.
Op school? Ik had je niet meer over gehoord, dus dacht dat je er pas volgende week was.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker. WAAR WAS JIJ TROUWENS IN DEVENTER VANDAAG.
Ja, het is vast zwaar voor je vriendin dat je nog elke dag fapt op die geile chick van de foto.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb jij er nou nog steeds een paar aan je muur hangen?
Ik moet die van jou ook nog steeds uit m'n fotolijstjes halen.Niet dat ik ze/jou niet leuk meer vind, maar het komt zo raar over...
Nee, ik was vandaag welgeteld anderhalf uur in Deventer. Toen snel de trein maar naar Almelo gepakt voor wat terrasdingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Op school? Ik had je niet meer over gehoord, dus dacht dat je er pas volgende week was.
Soms masturberen we samen op je foto.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het is vast zwaar voor je vriendin dat je nog elke dag fapt op die geile chick van de foto.
Wtf wie gaat er nou voor anderhalf uur hier zijn en dan weg?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik was vandaag welgeteld anderhalf uur in Deventer. Toen snel de trein maar naar Almelo gepakt voor wat terrasdingen.
Goede grap.quote:
Baasquote:
Het was verplicht, maar de uitvoering was zo abominabel slecht. Ik wilde netjes drie dingen volgen, zoals bedoelt, maar ik kon er maar één volgen. En toen was ik pissed, dat ik weg ging. En samen met mij driekwart van de aanwezigen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf wie gaat er nou voor anderhalf uur hier zijn en dan weg?Ik zou dan echt niet gaan.
Wel 'abominabel' kennen en gebruiken, maar dan toch 'bedoelt' typen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was verplicht, maar de uitvoering was zo abominabel slecht. Ik wilde netjes drie dingen volgen, zoals bedoelt, maar ik kon er maar één volgen. En toen was ik pissed, dat ik weg ging. En samen met mij driekwart van de aanwezigen.
Geilquote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Soms masturberen we samen op je foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |