Bobby.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee geen negerinHet is een jongensnaam en dat zie ik niet zo zitten
Oh, gelukkig maar.quote:
Nee maar als ik een jongensnaam roep tijdens de seks denken de buren dat ik gay benquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend.Tenzij het lastig uitspreken is, dan wordt haar naam roepen tijdens de seks erg lastig.
Amikaquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
Dan zeg je haar naam toch nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar als ik een jongensnaam roep tijdens de seks denken de buren dat ik gay ben
Oke, nu weten we het welquote:
Anne.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee geen negerinHet is een jongensnaam en dat zie ik niet zo zitten
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef remlof het volgende:
Maisnon layout verneukende posts. 2 weken.
Ashley.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee maar als ik een jongensnaam roep tijdens de seks denken de buren dat ik gay ben
Pipi Langkousquote:
quote:
quote:
quote:
Haha, Ashley Cole!quote:
Idd. Ik zeg mensen hun voornaam nooit wanneer het niet nodig is.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zeg je haar naam toch nietMaar hoe heet ze nou?
Dat zei je vriendi... hey wacht...quote:
Henkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zeg je haar naam toch nietMaar hoe heet ze nou?
Boom goed the dynamyte!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je neukt roep je standaard de naam van degene die je neukt?
Kun je haar niet vooraf inlichten dat je haar Anna gaat noemen ofzo, omdat je niet wil dat de buren denken dat je homo bent omdat je zo onzeker bent over jezelf dat de mening van anderen er op die manier toe doet?
Neuh, ik roep ook wel eens andere namen. Houdt haar scherp.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ze dan niet meer wil.quote:Kun je haar niet vooraf inlichten dat je haar Anna gaat noemen ofzo, omdat je niet wil dat de buren denken dat je homo bent omdat je zo onzeker bent over jezelf dat de mening van anderen er op die manier toe doet?
Anders moet je gewoon mensen uitkiezen op naam. Altijd dezelfde.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je haar niet vooraf inlichten dat je haar Anna gaat noemen ofzo, omdat je niet wil dat de buren denken dat je homo bent omdat je zo onzeker bent over jezelf dat de mening van anderen er op die manier toe doet?
HAHAHAHAHA, JE TYPTE 'GOED' EN ' DYNAMYTE'!!quote:
Ik bedoelde dat je ook gewoon zonder namen te noemen kan neukenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Neuh, ik roep ook wel eens andere namen. Houdt haar scherp.
[..]
Ik denk dat ze dan niet meer wil.
Ja, zo slecht van me.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, JE TYPTE 'GOED' EN ' DYNAMYTE'!!!!!!
quote:
QFTquote:
Ik ben geen pro maar dat zou ik zeker niet doenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken een cancerscare Sophie.quote:
OOK QFTquote:
+1quote:
JA, zo heet de poes van mn zusje.quote:
Voor de zekerheid is dat wel slimquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon mensen uitkiezen op naam. Altijd dezelfde.
Die zijn vaak ookquote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken een cancerscare Sophie.Laura's en Daniëlle's daarentegen
Ik ken een Laura zonder tanden en een Daniëlle van het kamp.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken een cancerscare Sophie.Laura's en Daniëlle's daarentegen
Ja, maar Rotterdam.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken een Laura zonder tanden en een Daniëlle van het kamp.
Oh. Maar Sanna's zijn wel altijd spangquote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken een Laura zonder tanden en een Daniëlle van het kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |