Dat is in een klap keihard wegquote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, maar jij hebt iig wel een goeie ROI gemiddeld.
Kun je nagaan. Normaal heb je er bij voetbal 2.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Hey, weer een eindeloze discussie zonder doel in de SC, leuk.
MiVeur!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
ben ik weer, ja wiet wezen halen op scooter in vlissingen
door die verhalen over vulkaanas in de lucht, en rode zonsondergangen, wezen kijken
was nog net op tijd, pffff
maar vond meevallen, de usual shit...(toch wel mooi)
[ afbeelding ]
Mooie foto.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
door die verhalen over vulkaanas in de lucht, en rode zonsondergangen, wezen kijken
[ afbeelding ]
Nooitquote:
Ja.quote:
Nice!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad wel mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jou niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond die zonsondergang ook niet zo bijzonder.
SPOILERMaar mezelf des te leuker en interessant naast jou.
Ik ben je allergrootste fan,
want naast jou ben ik de leukste, fijnste, beste die ik ken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Leuk grapje Bobbyquote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Normaal heb je er bij voetbal 2.
[/quote]WTF.[/url] Sig in m'n spoiler. Haal 'm eruit!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.WTF.]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote][/url]quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
conclusie: jaquote:
[/quote][/url]quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik plaatste alleen maar een Youtube-linkje in een spoiler.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
haha Bragi jij hebt altijd van die sig fuck ups, hoe heb je dat deze keer geflikt
[/quote]Kutbug[/url] is nog steeds niet gefixed?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.Kutbug]http://www.youtube.com/watch?v=XwwciAuXXnQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
WTF. Sig in m'n spoiler. Haal 'm eruit!
Ik lach hardop!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil ook!
Met zanger rinus in je spoiler.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
haha Bragi jij hebt altijd van die sig fuck ups, hoe heb je dat deze keer geflikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ofzo
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Whehe, dit quoten gaat dan wel weer goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die al minsten 2 jaar op de hoogte zijn van de bug en hem maar niet oplossen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Mensen die geen bugloos forum kunnen maken. [ afbeelding ]
Tussen de 2 spoiler codes is moet een spatie zitten als je een links post anders tript dat ding 'm voorzover ik het begreep.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik plaatste alleen maar een Youtube-linkje in een spoiler.Moet kunnen toch?
![]()
Wat is daar geniaal aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag moest ik trouwens tennissen met best zo'n leuk meisje, maar ik wist d'r naam niet meer. Geniale inval; ik zei zo: "Mooie ace, Anne" en zei zo van: "Uhh Anne? Ik heet Anika hoor" en ik zo: "Zei ik serieus Anne? Wat dom."
Die moet ik onthouden en ik deel deze cool story met jullie bro's omdat hij van pas kan komen.
Jouw geniale inval is dus met de verkeerde naam aanspreken waarna ze het zeggenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag moest ik trouwens tennissen met best zo'n leuk meisje, maar ik wist d'r naam niet meer. Geniale inval; ik zei zo: "Mooie ace, Anne" en zei zo van: "Uhh Anne? Ik heet Anika hoor" en ik zo: "Zei ik serieus Anne? Wat dom."
Die moet ik onthouden en ik deel deze cool story met jullie bro's omdat hij van pas kan komen.
Hier was er niet eens rode gloed alleen gele.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond die zonsondergang ook niet zo bijzonder.
Annikaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Oh ja, die wil ik ook nog kijken. Heb nu 1 en 3 gedownload.quote:
Ik ben ook leuk. Jij wil dat alleen niet inzien.quote:
Beter komt ie sletjes gooien.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen komt remlof slotjes gooien omdat lange sigs.
Jawel hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk. Jij wil dat alleen niet inzien.
Bonishaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken nu trouwens een spange sma maar ze heeft een rare naam dus ik zie het niet zitten
Het kan mits je het houdt bij een (L) in je MSN-naam ipv (L) Jodelie.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken nu trouwens een spange sma maar ze heeft een rare naam dus ik zie het niet zitten
Boeiend.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Nee geen negerinquote:
Wat een Bragi-trekjes begint die jongen toch te krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk. Jij wil dat alleen niet inzien.
quote:[..]
Ik vind jou niet zo bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken wat je allemaal kan weghalen en dat het nog steeds werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |