Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik nu naar de bekerfinale kan
Noem 's twee voorbeelden dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
Okay jongens, jullie zien het; compleet overruled. Onze schattige WD heeft alleen maar 1-0 wins in de laatste minuut van Ajax gezien, dus ik heb ongelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.
ADO waarschijnlijk.quote:
Dat was alleen tegen ADO en ja dat was een slechte wedstrijd. Maar daar heeft Feyenoord er ook genoeg van gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No you don't.quote:
Geen idee, maar zou niet weten waarom niet. Alleen maar voordeel voor de club toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Word het uitvak nu ook gebruikt voor Ajax-supporters?
quote:
Ik zeg toch niet dat Feyenoord die niet gehad heeft?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
OHMYGOD KANKERREAL MADRID![]()
![]()
[..]
Dat was alleen tegen ADO en ja dat was een slechte wedstrijd. Maar daar heeft Feyenoord er ook genoeg van gehad.
Die drie extra weken vakantie maken mij echt niets uit, ze kunnen beter gewoon verliezen. Daarbij gun ik het Twente meer dan dat ik het Ajax gun, omdat zoals wat TheKC zegt, zij veel beter waren begin dit seizoen (ja dat heb ik wel gevolgd). En ik ben nog steeds Feyenoord-supporter en anti-Ajax.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, op zich kan ik begrijpen dat er misschien wat minder op het spel staat, maar is het gewoon niet toffer als Feyenoord wint? Waarom zo veel kijken naar andere (emotioneel rivaliserende) teams?
Geen idee mang.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (En...................?)
/
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
Zeggen dat Ajax vaak met 1-0 wint (in de laatste minuten) dit seizoen is gewoon totale domheid. Punt. En als je maar twee wedstrijden hebt gezien waarin het gebeurt, moet je het ook niet zeggen.
Nou, minstens 2. Noem die tweede maar op.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?
Waar staat dat die laatste zin over jou gaat en niet gewoon als algemene opmerking/voorbeeld is bedoeld?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?
Kanker, zeik niet zo, hoe moet ik nou nog weten welke wedstrijden dat waren, alsof Ajax mij überhaupt wat boeit. Ik zeg alleen dat wat ik gezien heb, ongeacht tegen wie dat was en wanneer dat was, dat die wedstrijden gewoon gewonnen werden door luckyshots.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, minstens 2. Noem die tweede maar op.
Twente was helemaal niet beterquote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die drie extra weken vakantie maken mij echt niets uit, ze kunnen beter gewoon verliezen. Daarbij gun ik het Twente meer dan dat ik het Ajax gun, omdat zoals wat TheKC zegt, zij veel beter waren begin dit seizoen (ja dat heb ik wel gevolgd). En ik ben nog steeds Feyenoord-supporter en anti-Ajax.
buɐɯ bıs ǝʞnǝןquote:
Jij weet dat dat voor mij bedoeld was, want niemand anders hier heeft zo'n opmerking gemaakt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar staat dat die laatste zin over jou gaat en niet gewoon als algemene opmerking/voorbeeld is bedoeld?
Jij loopt hier tegen ons te verkondigen dat ajax altijd wint door lucky goals.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker, zeik niet zo, hoe moet ik nou nog weten welke wedstrijden dat waren, alsof Ajax mij überhaupt wat boeit. Ik zeg alleen dat wat ik gezien heb, ongeacht tegen wie dat was en wanneer dat was, dat die wedstrijden gewoon gewonnen werden door luckyshots.
Nou, ik wel. Ik gun het Ajax gewoon niet, klaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twente was helemaal niet beterDaarbij hoeft Feyenoord-supporter ook niet gelijk te staan aan anti-Ajax. Ik haat Feyenoord verder ook niet hoor
Wijs die andere 1-0 me even aan, wil je? Die tegen AZ was in de 60e minuut.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker, zeik niet zo, hoe moet ik nou nog weten welke wedstrijden dat waren, alsof Ajax mij überhaupt wat boeit. Ik zeg alleen dat wat ik gezien heb, ongeacht tegen wie dat was en wanneer dat was, dat die wedstrijden gewoon gewonnen werden door luckyshots.
Ik heb nergens gezegd dat ze ALTIJD winnen door lucky goals. Ik zeg dat ze de wedstrijden die ik heb gezien van Ajax, allemaal gewonnen hadden door lucky goals.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij loopt hier tegen ons te verkondigen dat ajax altijd wint door lucky goals.
Als je even terugkijkt, heeft Ajax maar een enkele keer met 1 goal verschil gewonnen en dit was alleen bij Ado een lastminute, niet lucky, goal.
Deze is handiger, kan je meteen ook de minuten zien:quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wijs die andere 1-0 me even aan, wil je? Die tegen AZ was in de 60e minuut.
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wedstrijdoverzicht.htm
En dat is onmogelijk omdat ze maar één keer door een lucky goal hebben gewonnen dit seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze ALTIJD winnen door lucky goals. Ik zeg dat ze de wedstrijden die ik heb gezien van Ajax, allemaal gewonnen hadden door lucky goals.
Nee, het was een algemene opmerking/voorbeeld, precies zoals ik het zeg. Zo van: "als je maar twee wedstrijden hebt gezien, moet je niet zulke uitspraken doen".quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij weet dat dat voor mij bedoeld was, want niemand anders hier heeft zo'n opmerking gemaakt.
Dan concludeer ik hierbij dat jij niet meer dan 1 wedstrijd van Ajax hebt gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze ALTIJD winnen door lucky goals. Ik zeg dat ze de wedstrijden die ik heb gezien van Ajax, allemaal gewonnen hadden door lucky goals.
Dan is een lucky goal in jouw ogen anders dan in de mijne. Zo, klaar, next subject.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dat is onmogelijk omdat ze maar één keer door een lucky goal hebben gewonnen dit seizoen.
Gast, ik zit op de over 2.5 eerste 70 minuten bij real. Die derde goal zat er allang in maar die kutscheids keurt hem afquote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Argh Unibet heeft nu 1.8 staan op Twente als kampioen en 1.9 op Ajax.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.
Prima.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan concludeer ik hierbij dat jij niet meer dan 1 wedstrijd van Ajax hebt gezien
Ik heb meer dan twee wedstrijden gezien, dus het gaat nu niet meer voor mij op neem ik dan aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, het was een algemene opmerking/voorbeeld, precies zoals ik het zeg. Zo van: "als je maar twee wedstrijden hebt gezien, moet je niet zulke uitspraken doen".
DIE 'TWEE' WAS EEN VOORBEELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ik heb meer dan twee wedstrijden gezien, dus het gaat nu niet meer voor mij op neem ik dan aan.
Goed, dan kwam het daar op neer. Maar er staat alsnog niet dat ik zei dat ze daar altijd door winnen en dat is het hele punt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zei je niet.Je zei:
[..]
Haha, maar jij hebt iig wel een goeie ROI gemiddeld.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik zit op de over 2.5 eerste 70 minuten bij real. Die derde goal zat er allang in maar die kutscheids keurt hem af![]()
![]()
Heeft iemand deze post gelezen?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef MiVer het volgende:
ben ik weer, ja wiet wezen halen op scooter in vlissingen
door die verhalen over vulkaanas in de lucht, en rode zonsondergangen, wezen kijken
was nog net op tijd, pffff
maar vond meevallen, de usual shit...(toch wel mooi)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |