Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik nu naar de bekerfinale kan
Noem 's twee voorbeelden dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
Hou op met dat voetbalgezeik. Please.
Vooral jij Bragi
Okay jongens, jullie zien het; compleet overruled. Onze schattige WD heeft alleen maar 1-0 wins in de laatste minuut van Ajax gezien, dus ik heb ongelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.
ADO waarschijnlijk.quote:
Dat was alleen tegen ADO en ja dat was een slechte wedstrijd. Maar daar heeft Feyenoord er ook genoeg van gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No you don't.quote:
Geen idee, maar zou niet weten waarom niet. Alleen maar voordeel voor de club toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Word het uitvak nu ook gebruikt voor Ajax-supporters?
quote:
Ik zeg toch niet dat Feyenoord die niet gehad heeft?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
OHMYGOD KANKERREAL MADRID![]()
![]()
[..]
Dat was alleen tegen ADO en ja dat was een slechte wedstrijd. Maar daar heeft Feyenoord er ook genoeg van gehad.
Die drie extra weken vakantie maken mij echt niets uit, ze kunnen beter gewoon verliezen. Daarbij gun ik het Twente meer dan dat ik het Ajax gun, omdat zoals wat TheKC zegt, zij veel beter waren begin dit seizoen (ja dat heb ik wel gevolgd). En ik ben nog steeds Feyenoord-supporter en anti-Ajax.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, op zich kan ik begrijpen dat er misschien wat minder op het spel staat, maar is het gewoon niet toffer als Feyenoord wint? Waarom zo veel kijken naar andere (emotioneel rivaliserende) teams?
Geen idee mang.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (En...................?)
/
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
Zeggen dat Ajax vaak met 1-0 wint (in de laatste minuten) dit seizoen is gewoon totale domheid. Punt. En als je maar twee wedstrijden hebt gezien waarin het gebeurt, moet je het ook niet zeggen.
Nou, minstens 2. Noem die tweede maar op.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?
Waar staat dat die laatste zin over jou gaat en niet gewoon als algemene opmerking/voorbeeld is bedoeld?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er exact twee gezien heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |