Ik reageerde alleen op BobbyB's post ik zeg niets over wat ik van die beurzen vind?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer dat ik zulke beurzen royal sadness vind.
En mensen die daar dan staan als autosletje zijn dan ook automatisch royal sadness.quote:
Jonge niet haten op mijn klasgenootje.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mensen die daar dan staan als autosletje zijn dan ook automatisch royal sadness.
Het ging er sowieso niet om of ze lekker was. Meer Skylark.'s post ontkrachten waarin hij zegt dat Evelienen standaard lelijk zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet zo. Meer een mwa.
I'm Peter Pan in my heart.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge niet haten op mijn klasgenootje.
Op school? Ik had je niet meer over gehoord, dus dacht dat je er pas volgende week was.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker. WAAR WAS JIJ TROUWENS IN DEVENTER VANDAAG.
Ja, het is vast zwaar voor je vriendin dat je nog elke dag fapt op die geile chick van de foto.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb jij er nou nog steeds een paar aan je muur hangen?
Ik moet die van jou ook nog steeds uit m'n fotolijstjes halen.Niet dat ik ze/jou niet leuk meer vind, maar het komt zo raar over...
Nee, ik was vandaag welgeteld anderhalf uur in Deventer. Toen snel de trein maar naar Almelo gepakt voor wat terrasdingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Op school? Ik had je niet meer over gehoord, dus dacht dat je er pas volgende week was.
Soms masturberen we samen op je foto.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het is vast zwaar voor je vriendin dat je nog elke dag fapt op die geile chick van de foto.
Wtf wie gaat er nou voor anderhalf uur hier zijn en dan weg?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik was vandaag welgeteld anderhalf uur in Deventer. Toen snel de trein maar naar Almelo gepakt voor wat terrasdingen.
Goede grap.quote:
Baasquote:
Het was verplicht, maar de uitvoering was zo abominabel slecht. Ik wilde netjes drie dingen volgen, zoals bedoelt, maar ik kon er maar één volgen. En toen was ik pissed, dat ik weg ging. En samen met mij driekwart van de aanwezigen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf wie gaat er nou voor anderhalf uur hier zijn en dan weg?Ik zou dan echt niet gaan.
Wel 'abominabel' kennen en gebruiken, maar dan toch 'bedoelt' typen.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was verplicht, maar de uitvoering was zo abominabel slecht. Ik wilde netjes drie dingen volgen, zoals bedoelt, maar ik kon er maar één volgen. En toen was ik pissed, dat ik weg ging. En samen met mij driekwart van de aanwezigen.
Geilquote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Soms masturberen we samen op je foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |