Ik eentje die je wel wil.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken ook een Laura die je niet wil
(A)quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Maar Sanna's zijn wel altijd spangOok al ken ik er maar 1 =$
HOE HEET DIE KEROL VAN JE NOU?!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, enorm.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Michelle ken ik er maar 1 van en daar wil jij echt niet overheen gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Skylark. het volgende:
Michelle's hebben ook goede ratio. Anne's zijn ook prima en tegen een Sanne zeg ik ook geen nee.
Maar Sophies zijn het beste.
Ja, mannen kunnen alleen vriendinnen hebben waar ze het wel op zouden kunnen, anders wordt t nooit een vriendinquote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
Mensen die mensen kennen die ze niet willen.
ZE IS VAN MIJquote:
GA IK NIET ZEGGENquote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HOE HEET DIE KEROL VAN JE NOU?!!!
Ik vind mensen die Kim/Kimberley heten standaard slettebakken.quote:
Waarom niet?quote:
Ik heb dr eerder ontdekt en je weet het.quote:
Dan heb je dr meteen op hyves gevonden.quote:
Ja, maar je verliest het sowieso van Skylark. Ik weet niet om welke chick het hier precies gaat, maar dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dr eerder ontdekt en je weet het.
Omdat het een zeldzame naam is die ik meteen Hyve en zo bij haar en hem uitkom.quote:
Zij is het enige 12-jarige meisje in Nederland met die naam?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan heb je dr meteen op hyves gevonden.
die zijn te jongquote:
Ik ken er eentje die niet zo mooi was in dr puberteit, maar nu is ze in de 20 en wauw! Ik was helemaal geschrokken van hoe mooi ze was toen ik haar voor t eerst in tien jaar oid weer zagquote:
Gaite Jansen. 'Bekend' van Lover of Loser.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar je verliest het sowieso van Skylark. Ik weet niet om welke chick het hier precies gaat, maar dat maakt ook niet uit.
Ik wil dat ook. Dat iedereen die je van vroeger kent ineens zich dood schrikt van je positieve verandering.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn te jong
[..]
Ik ken er eentje die niet zo mooi was in dr puberteit, maar nu is ze in de 20 en wauw! Ik was helemaal geschrokken van hoe mooi ze was toen ik haar voor t eerst in tien jaar oid weer zag
Been there, tapped that.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gaite Jansen. 'Bekend' van Lover of Loser.
[ afbeelding ]
Dat jij er een kent, joh...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ragaéla's zijn ook standaard lelijk dikke hoeren.
[KLB SC #1816] Duidelijk beterquote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gaite Jansen. 'Bekend' van Lover of Loser.
[ afbeelding ]
Shit te laat.quote:
quote:
Van mij zeggen mensen altijd: Je ziet er nog precies hetzelfde uit!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Dat iedereen die je van vroeger kent ineens zich dood schrikt van je positieve verandering.
Ik alleen maar mooie. Ruilen voor een paar minder mooie van jou?quote:
Vmbo he. En ze noemt zichzelf RaDushii.quote:
Ik hoef er geen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik alleen maar mooie. Ruilen voor een paar minder mooie van jou?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, ik weet nu een naam. [ afbeelding ]
Ik blijf dit zó fucking grappig vinden.quote:
Ik ga ook altijd schijten tijdens de climax.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, ik weet nu een naam. [ afbeelding ]
Waarom ruilen?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik alleen maar mooie. Ruilen voor een paar minder mooie van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |