Hehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een matras en fiets mee, nu je het zegt! Maar die fiets kan ook wel gewoon op de fietsendrager achterop de auto. En anders hebben we een buurman van wie we de aanhanger mogen lenen dus no problemo
!
Ken je geen mensen met een aanhanger? Hier is het echt verbazingwekkend hoeveel mensen zo'n ding hebben.
Wut?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dacht het even lekker mooi niet he..
Andersom is wat lastiger inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Fiets kan je ook een keer meenemen in de trein.
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Ja, ik wil liever niet zo'n open aanhanger. Ik denk dat ik de bedrijfsbus van een vriend van me probeer te regelen.
Moet je wel een auto hebben met trekhaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.
Correct, maar wie kent er niemand zonder auto met een trekhakert?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je wel een auto hebben met trekhaak.
Oh, nou dat valt nog mee dan idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.
Het is dan ook een aanhanger.quote:
Niet met die trein, want die gaat terug in de tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag je drie keer raden hoe ik van hier naar Groningen reis in de toekomst.
Trein?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag je drie keer raden hoe ik van hier naar Groningen reis in de toekomst.
Goed punt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct, maar wie kent er niemand zonder auto met een trekhakert?
Je moet alleen iets van 150 borg betalen, maar dat kunnen papa en mama vast wel even voorschieten.quote:
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vaderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vader
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
nee dan zou je ook op de bruiloft uitgenodigd moeten wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vader
Nou, gefeliciflapstaartquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaak.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |