Hehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moet ook een matras en fiets mee, nu je het zegt! Maar die fiets kan ook wel gewoon op de fietsendrager achterop de auto. En anders hebben we een buurman van wie we de aanhanger mogen lenen dus no problemo
!
Ken je geen mensen met een aanhanger? Hier is het echt verbazingwekkend hoeveel mensen zo'n ding hebben.
Wut?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dacht het even lekker mooi niet he..
Andersom is wat lastiger inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Fiets kan je ook een keer meenemen in de trein.
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Ja, ik wil liever niet zo'n open aanhanger. Ik denk dat ik de bedrijfsbus van een vriend van me probeer te regelen.
Moet je wel een auto hebben met trekhaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.
Correct, maar wie kent er niemand zonder auto met een trekhakert?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je wel een auto hebben met trekhaak.
Oh, nou dat valt nog mee dan idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een dichte aanhanger huren kost 3 tientjes voor een hele dag. Stelt niets voor.
Het is dan ook een aanhanger.quote:
Niet met die trein, want die gaat terug in de tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag je drie keer raden hoe ik van hier naar Groningen reis in de toekomst.
Trein?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag je drie keer raden hoe ik van hier naar Groningen reis in de toekomst.
Goed punt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct, maar wie kent er niemand zonder auto met een trekhakert?
Je moet alleen iets van 150 borg betalen, maar dat kunnen papa en mama vast wel even voorschieten.quote:
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vaderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vader
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
nee dan zou je ook op de bruiloft uitgenodigd moeten wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof alle BMW 's standaard een trekhaak hebben. Vraag het aan je vader zelf, en nee, ik ben niet je vader
Nou, gefeliciflapstaartquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaak.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
Je kunt je fiets toch niet meenemen in de bus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik snap je niet.Of je tegenargument in ieder geval.
Je gaat serieus met de bus vanaf daar naar Groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt je fiets toch niet meenemen in de bus.
Jij denkt dat het makkelijker is om half Nederland door te crossen met de trein in plaats van over de afsluitdijk te gaan met de bus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gaat serieus met de bus vanaf daar naar Groningen?![]()
Oh ja, afsluitdijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij denkt dat het makkelijker is om half Nederland door te crossen met de trein in plaats van over de afsluitdijk te gaan met de bus?
Schaam je, echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, afsluitdijk.Niet bij stilgestaan.
Hoor je voor het eerst van dat woord ofzo?quote:
Sorry.quote:
Ja, maar jullie hebben vast ook niet zo'n saaie kale 1 serie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
zeg waarvoor heb je een trekhaak nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed idee All! Ja, I know.
Wel 49 euro per dag.
Om te oefenen met trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
zeg waarvoor heb je een trekhaak nodig
nou dan heb ik voor jou een aanbiedingquote:
3 dagen trekken? Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
nou dan heb ik voor jou een aanbieding
3 dagen voor 73 euro
En hij trekt het ook nietquote:
maar even seriues, je gaat verhuizen?quote:
Nee, overhuizen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
maar even seriues, je gaat verhuizen?
Ik dacht dat we gingen verhuizen de bahama's na de bruiloft
zeg... we zouden naar disneyland gaan en week later italiequote:
quote:"Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde", zegt Lisa (14) uit Driebergen, "zó blij was ik." Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
quote:Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over "beroemde mensen", vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij "niet zoveel" met de koffieketen, "behalve het geluk op het gezicht van Lisa".
quote:"Dit ga ik niet dagelijks doen. Als je er nuchter naar kijkt, is 4,45 euro voor een kopje koffie natuurlijk te duur. Maar soms wil ik graag bedrogen worden."
Jij pijpt liever?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hij trekt het ook niet.
Maargoed, sowieso ben ik anti-trek. Dus laat die aanbieding maar zitten.
En het is MacBook. Misschien moet ik daar eens een topic over openen.quote:
Ja, of misschien moet Apple niet zo geforceerd hip doen met hun hoofdletters midden in namen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En het is MacBook. Misschien moet ik daar eens een topic over openen.
Het is toch ook LudoSanders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, of misschien moet Apple niet zo geforceerd hip doen met hun hoofdletters midden in namen.Of is het aPple?
Hoofdletter aan het eind van de naam is veel hipper.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, of misschien moet Apple niet zo geforceerd hip doen met hun hoofdletters midden in namen.Of is het aPple?
Hihi, dingen in dozen stoppen. Dat doe ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook een MacBook en een Starbucks mok.
Ik laat me graag bedriegen.
En nu ga ik verder met dingen in dozen stoppen!
Een piemelshirt natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef Trannellius het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen voor de meet
Alleen maar hoofdletters is nog cooler.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoofdletter aan het eind van de naam is veel hipper.
Ik doorgaans niet, daarom is het nu wel spannendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, dingen in dozen stoppen. Dat doe ik ook wel eens.
Nee, kleine letters is baaszszszquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen maar hoofdletters is nog cooler.
Je weet dat de meest awesome users op FOK! een hoofdletter aan het begin van hun naam hebben, hè? Ga maar na.quote:
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet dat de meest awesome users op FOK! een hoofdletter aan het begin van hun naam hebben, hè? Ga maar na.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigd
Dat is niet stotteren, dat is weer de laatste schrijfwijze. Je loopt achter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
stotteren doet er dan wel weer afbreuk aan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef master111 het volgende:
oke, ik verander dan mijn e-mail adres.
daaag FOK!
(ga maar lekker lachen om mijn meestal verzonnen/overdrijverige kut posts, lekker puhh)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
[..]
En dit topic van hem: met deze relatie doorgaan?
blablablaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzzzze is niet eens hoofdletterwaardig.
Ja dat zijn over het algemeen de mensen met een beetje intellect.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet dat de meest awesome users op FOK! een hoofdletter aan het begin van hun naam hebben, hè? Ga maar na.
Klopt. Kijk maar naar tong80, dagdag, veldmuis, gers, yvonne, remlof etc. en vergelijk het dan eens met users waarvan de namen met hoofdletters beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zijn over het algemeen de mensen met een beetje intellect.
Het is ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Kijk maar naar tong80, dagdag, veldmuis, gers, yvonne, remlof etc. en vergelijk het dan eens met users waarvan de namen met hoofdletters beginnen.
De enige overeenkomst die deze mensen hebben is dat ze allemaal autist zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Kijk maar naar tong80, dagdag, veldmuis, gers, yvonne, remlof etc. en vergelijk het dan eens met users waarvan de namen met hoofdletters beginnen.
Wij hebben een eigen subforumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
Voor een stelletje zelfverklaarde kwaliteitsusers zijn jullie verdacht stil
Trekken moet een jongen maar lekker zelf doen, that's all I'm sayingquote:
Stil nou. Dadelijk gaat ie een account aanmaken waarvan de username begint met een hoofdletter, hebben we daar ook weer last van hem.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
Jitzzzze er zit een banaan in je oor
- Ja dat weet ik
Waarom
- Dat is tegen de haaien
Maar er zijn hier helemaal geen haaien
- Dus het werkt
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Marion Cotillard, gister in de bioscoop was ze Evelyn "Billie" Frechette.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Marion Cotillard, gister in de bioscoop was ze Evelyn "Billie" Frechette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |