Je kunt je fiets toch niet meenemen in de bus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik snap je niet.Of je tegenargument in ieder geval.

Je gaat serieus met de bus vanaf daar naar Groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt je fiets toch niet meenemen in de bus.

Jij denkt dat het makkelijker is om half Nederland door te crossen met de trein in plaats van over de afsluitdijk te gaan met de bus?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gaat serieus met de bus vanaf daar naar Groningen?

Oh ja, afsluitdijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij denkt dat het makkelijker is om half Nederland door te crossen met de trein in plaats van over de afsluitdijk te gaan met de bus?
 Niet bij stilgestaan.
 Niet bij stilgestaan.  

Schaam je, echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, afsluitdijk.Niet bij stilgestaan.

Hoor je voor het eerst van dat woord ofzo?quote:

Sorry.quote:
 Ik stond er gewoon echt niet bij stil.
 Ik stond er gewoon echt niet bij stil.  

Ja, maar jullie hebben vast ook niet zo'n saaie kale 1 serie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onze blitse BMW heeft wel een trekhaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.

zeg waarvoor heb je een trekhaak nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed idee All! Ja, I know.
Wel 49 euro per dag.

Om te oefenen met trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
zeg waarvoor heb je een trekhaak nodig
 .
.

nou dan heb ik voor jou een aanbiedingquote:

3 dagen trekken? Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
nou dan heb ik voor jou een aanbieding
3 dagen voor 73 euro
 .
.

En hij trekt het ook nietquote:
 .
. .
 .

maar even seriues, je gaat verhuizen?quote:

Nee, overhuizen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
maar even seriues, je gaat verhuizen?
Ik dacht dat we gingen verhuizen de bahama's na de bruiloft

zeg... we zouden naar disneyland gaan en week later italiequote:

quote:"Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde", zegt Lisa (14) uit Driebergen, "zó blij was ik." Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
quote:Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over "beroemde mensen", vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij "niet zoveel" met de koffieketen, "behalve het geluk op het gezicht van Lisa".
quote:"Dit ga ik niet dagelijks doen. Als je er nuchter naar kijkt, is 4,45 euro voor een kopje koffie natuurlijk te duur. Maar soms wil ik graag bedrogen worden."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |