Haha Skylark is aan het fappen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rechterarm is al 2 dagen lang op willekeurige momenten aan het trillen, zoals een spasme. Volgens mij valt hij er zometeen af.
Godverdetyfus wat vind ik jou een kutuser zeg. Een soort Broekpaling maar dan met kuttopics.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
hiahjsh is dit een bagger topic ahishaas
That's real fucking neato.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rechterarm is al 2 dagen lang op willekeurige momenten aan het trillen, zoals een spasme. Volgens mij valt hij er zometeen af.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Godverdetyfus wat vind ik jou een kutuser zeg. Een soort Broekpaling maar dan met kuttopics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt een irritant ventje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
hiahjsh is dit een bagger topic ahishaas
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Leuk zeg, zo'n plaatje. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Eerlijk, je bent echt een tyfus. 2 muppets voor deze user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Oké.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent echt een irritant ventje.
Wat een kutzin maar ik kan het niet verergeren doordat ik de ogen van admins in m'n rug voel prikken.
Wow, bedankt zeg! Die heb ik altijd al willen hebben!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent echt een tyfus. 2 muppets voor deze user.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
hoezo isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:47 schreef Lakitu het volgende:
Jij hebt geeneens eigen materiaal jonghe
Jammer, volgend seizoen beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha, jongens, Skylark is voor PSV! Je weet wel, die club die als gedoodverfde titelfavoriet alles in een paar wedstrijden tijd heeft verneukt! Haha!
Haha, beter zegt-ie! Terwijl hij ook wel doorheeft dat Dszsudzak volgend jaar bij een Spaanse middenmoter balt en Afellay óf vertrekt, óf volgend jaar gratis de deur uitloopt! Hahaquote:
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, beter zegt-ie! Terwijl hij ook wel doorheeft dat Dszsudzak volgend jaar bij een Spaanse middenmoter balt en Afellay óf vertrekt, óf volgend jaar gratis de deur uitloopt! Haha.
Schatje.quote:
Gelukkig kunnen ze Aissati terugkrijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, beter zegt-ie! Terwijl hij ook wel doorheeft dat Dszsudzak volgend jaar bij een Spaanse middenmoter balt en Afellay óf vertrekt, óf volgend jaar gratis de deur uitloopt! Haha.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze Aissati terugkrijgen.
Mensen die morgen geen voetbal gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:59 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag 15 en morgen 17 graden. Boh, zometeen eindelijk de hardtop er weer af halen.
Mag blij zijn als ze hem daar nog willen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Afellay valt trouwens wel flink door de mand zeg dit seizoen. Die komt niet verder dan HSV ofzo.
Affelay is gewoon een faalhaas 1e klas. Ik snap niet waar mensen het vandaan halen dat het één van de beste spelers van de eredivisie is. Die gast komt niet verder dan een subtopper in het buitenland idd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Afellay valt trouwens wel flink door de mand zeg dit seizoen. Die komt niet verder dan HSV ofzo.
Met of zonder poeder in de neus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso moeten we de hele aanval verkopen. Van mij mogen Koevermans, Toivonen én Amrabat weg. Tijd voor wat talent uit Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |