Haha Skylark is aan het fappen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rechterarm is al 2 dagen lang op willekeurige momenten aan het trillen, zoals een spasme. Volgens mij valt hij er zometeen af.
Godverdetyfus wat vind ik jou een kutuser zeg. Een soort Broekpaling maar dan met kuttopics.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
hiahjsh is dit een bagger topic ahishaas
That's real fucking neato.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rechterarm is al 2 dagen lang op willekeurige momenten aan het trillen, zoals een spasme. Volgens mij valt hij er zometeen af.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Godverdetyfus wat vind ik jou een kutuser zeg. Een soort Broekpaling maar dan met kuttopics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt een irritant ventje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
hiahjsh is dit een bagger topic ahishaas
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Leuk zeg, zo'n plaatje. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Eerlijk, je bent echt een tyfus. 2 muppets voor deze user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Oké.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent echt een irritant ventje.
Wat een kutzin maar ik kan het niet verergeren doordat ik de ogen van admins in m'n rug voel prikken.
Wow, bedankt zeg! Die heb ik altijd al willen hebben!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent echt een tyfus. 2 muppets voor deze user.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |