Doe jij 's normaal, klaphark.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Opkankeren NG, normaal doen of wyberen
Ha, heeft de vrouw de riem strak aangetrokken thuis, dat je hier de agent moet spelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Opkankeren NG, normaal doen of wyberen
Jouw "betrouwbare" bronnen zijn niet betrouwbaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, terug. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het hier super lame is.
Thought so.quote:
Ben jij hier ook weer 24/7 dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jouw "betrouwbare" bronnen zijn niet betrouwbaar.
True. Tenzij je van voetbal houdt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, terug. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het hier super lame is.
Ik ben er altijd en overal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij hier ook weer 24/7 dan?
Ik mis trouwens ook nog een user, die de SC veraangenaamde.
Joehoe, hier ben ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Ah, dan is er tenminste nog enige inhoudelijke inbrengquote:
Volgend seizoen wil ik best weer over voetbal praten.quote:
Eyo!quote:Halfbloedjes aantrekkelijker en succesvoller
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
oijoijoi, straks ook nog werken van 3 tot 6Even een lekkere preek incasseren voor het mollen van een glazen wand
POST ZE! NU!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Sommige jongens sturen echt retarded smsjes.
php is er nog gewoon hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gooi het in de groepquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Sommige jongens sturen echt retarded smsjes.
Neh.quote:
De geile bokquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh.
Nouja, smsje van een of andere scharrel van eeuwen geleden. Doet ie net of ie me niet meer kent. Puh-lease.
'Hmm All_, wie is dit? All_ als in lekkerste All die ik ooit ontmoet heb?'
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |