Bij mijn zoon ben ik er vrijwel de hele zwangerschap van overtuigd geweest dat het een meisje zou zijn... maar het eerste wat ik kocht was een blauw truitje, en net voor hij geboren werd "zag" ik ineens een lange slanke vent met lang krullend haar op een trap van een museum lopen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Orea het volgende:
Hier wist ik zéker dat het een jongen zou zijn!!!
Fail
Dat sowieso, je bent toch al mooi genoeg van jezelfquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan dus m'n beautycase net zo goed thuislaten begrijp ik?
Ja maar, ik heb nu al een onderkin en dat gaat door de bevalling niet minder worden lees ik hier. Ik wil er wel een beetje knap bijliggen hoor, anders mag Martijn geen foto's makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Dat sowieso, je bent toch al mooi genoeg van jezelf
Staat erbij Troeta
Met een beetje geluk heeft Willempje ook al direct een onderkin zoals Thomas. Valt het veel minder opquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb nu al een onderkin en dat gaat door de bevalling niet minder worden lees ik hier. Ik wil er wel een beetje knap bijliggen hoor, anders mag Martijn geen foto's maken
whehe, het kan me op de gemiddelde zondag niet eens schelen hoe ik eruit zie, laat staan na een paar uur/dagen topsport. Als ze het niet mooi vinden moeten ze maar niet kijken
En je wou die onderkin met behulp van je beautycase wegwerken??quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb nu al een onderkin en dat gaat door de bevalling niet minder worden lees ik hier. Ik wil er wel een beetje knap bijliggen hoor, anders mag Martijn geen foto's maken
whehe, het kan me op de gemiddelde zondag niet eens schelen hoe ik eruit zie, laat staan na een paar uur/dagen topsport. Als ze het niet mooi vinden moeten ze maar niet kijken
Ik dacht op de geslachtsbepalende toch echt een piemeltje te zien. Was al aan het juichenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Orea het volgende:
Hier wist ik zéker dat het een jongen zou zijn!!!
Fail
Mijn pa zei toen ik geboren was: "het is een jongenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik dacht op de geslachtsbepalende toch echt een piemeltje te zien. Was al aan het juichen
superfail
Ik moet eerlijk zeggen als er op hyves foto's staan van net na de bevalling ik altijd meer naar de moeder kijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft Willempje ook al direct een onderkin zoals Thomas. Valt het veel minder opEn laat ons realistisch zijn, iedereen zal toch naar Willem kijken op de foto
Ik post gewoon geen foto's waar ik op sta, dat lost het ook onmiddellijk opquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen als er op hyves foto's staan van net na de bevalling ik altijd meer naar de moeder kijk![]()
Pas nu ik zelf een baby krijg let ik wat meer op de baby's.
Maar goed, ik ga gewoon verwilderd op de foto hoor!
Du'uhquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil geen foto's tijdens de bevalling. Daarna mag wel, maar die zijn en blijven altijd prive.
Jaaaa, helemaal leuk he, voor het eerst echt een kindje herkennen, beter nog JOUW kindje herkennenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Troeta het volgende:
Nou, het is echter omdat ik nu een echte baby heb gezien, wat met handjes aan zijn neus wrijft enzo. De eerste termijnecho was het nog maar een boontje. Ik vond de echo echt zo gaaf joh!!
Denk dat het in huis nu wel wat echter word nu we eindelijk kunnen gaan shoppen.
@leonieke helaas heb ik wel eens foto's gezien van bevallingen, vroeg me ook af waarom ze het lieten zien, maar durfde het ook niet te zeggen, dus braaf alles gekeken. Ik heb mezelf beloofd om dat niemand aan te doen!
Volgens mij verschilt dat nogal. Ik kreeg er eigenlijk maar drie. (12 weken, 20 weken, 36 weken) en dan toevallig een extra omdat ik bloedingen had... Je kunt het denk ik het beste aan je verloskundige vragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Shirley het volgende:
Troeta een jongen! Leuk!
Ik denk al jaren dat ik asl eerste een zoontje krijg, en nu ik zwanger ben, denk ik dat nog steeds. Wil dan ook zeker weten een 20 weken echo
Hoeveel echo's krijg je nou totaal? Want ik krijg er over 3 weken weer één, dan ben ik bijna 10 weken... ik hoop zoveel mogelijk
op die echo was het hier duidelijk te zien dat het een jongen was haha.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik dacht op de geslachtsbepalende toch echt een piemeltje te zien. Was al aan het juichen
superfail
Omdat ik te dik ben, of zoals mijn verloskundige het zo mooi zei: je bmi is wat aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
waarom weet je nu al dat je met 30 weken een groeiecho krijgt kaatjejannie??
Fijn dat het dan zo goed gemonitord word Kaatjejanniequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Omdat ik te dik ben, of zoals mijn verloskundige het zo mooi zei: je bmi is wat aan de hoge kant.
Ach ik krijg 2 extra mogelijkheden om naar de baby te kijken...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook baggernacht gehad, Willem was zo ontzettend druk dat hij zelfs Martijn wakker heeft geschopt
Normaal gesproken is hij 's nachts ook heerlijk aan het slapen, maar dit was een beetje bizar. Ben op een bepaald moment zelfs gaan dreigen dat ik de pil met terugwerkende kracht in zou gaan nemen, had geen effect
Enfin, de dag ziet er lekker uit. Terwijl Martijn met z'n broertje beneden ons washok en de wc verbouwen ga ik boven nog wat verder in de babykamer. Rustig tempo heb ik besloten, met lekker veel buiten zitten tussendoor
Ik weet niet of er zoveel zijn, hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef missziggy het volgende:
Er zijn hier volgens mij veel Belgische zwangeren? Is het bevallen nou anders dan in Nederland?? Ben er wel benieuwd naar, want lees ook over pijnbestrijding enzo, hier doen ze er moeilijk over volgens mij.
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:57 schreef Orea het volgende:
Zo de Etos doos opgehaald, zit nog best leuk spul in!(maar ik ben geloof ik ook wel snel tevreden als het om gratis dingen gaat
)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallen
Toen n compleet pak luiertjes, en nu kortingsbonnen en 2 luiertjes.. mja gratis blijft gratis natuurlijk
(oh ja en een boel meer spam in mijn mailbox dan de vorige keer)
ps beschuitje bleef er ook in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!!!quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Becky, gefeliciteerd met Noortje!quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Ja i know, maar dat ligt niet lekker... en ik schijn tegenwoordig te snurken en dan is dat ook niet ideaal.quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En Cantare, je mag nog gewoon op je rug slapen hoor!
Kom je eens melden in het kleine baby'tjestopic johquote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Becky, gefeliciteerd met Noortje!Geniet van je kraamtijd, voor je het weet is ze alweer een week oud...
Wanneer ben/was je uitgerekend?quote:Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Becky!
Hier is er nog niets aan de hand... hooguit dat ik elke dag ongeduldiger lijk te worden, en het dan waarschijnlijk alleen maar langer lijkt te duren...
Nah ja, het is keilekker weer vandaag, dus ik ga nog weer even de tuin in met m'n boek...
quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Ticootje het volgende:
22 weken
Nog 12 weken werken:
Of nog 48 dagen
Of nog 384 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 99 dagen tot de baby komt mijlpaal![]()
/egopost
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Over 2 weken weer een echo.
Wat voor bikiniesquote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef Orea het volgende:
Spannend echo's!!
Soneal, ja een goede echo!!oh ik duim zo mee dat ie over 2 weken nog goed is!
Hier had ik geloof ik wat slaap in te halenheb eerst gisterenmiddag 3 uur liggen dutten/half slapen op de bank buiten, toen gisterenavond op de bank in slaap gevallen, en ik kom dus net pas mijn bed uit
![]()
Wel de gebruikelijke pittstops, maar ik slaap daarna echt snel weer in! En dat is echt fijn...
Nu maar weer even de deur afschilderen, voordat ik me weer in de tuin nestel! Oh ik had nog 2 bikini's die voor mijn zwangerschap veeeel te groot waren qua cup! Dus ik doe net de ene aanFAIL ik kreeg niet eens mijn tepel erin
de andere zit wel goed, maar het is zo'n halter ding dus snijdt in mijn nek
![]()
Iemand boobs hebben?
Wat fijn Soneal, eenquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Mooi zo, hopen dat alles nu verder ook gewoon verloopt zoals het hoort !quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Wat fijnquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
... Alsof je blaas op en neer stuitert als een trampoline...quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Oh en schoppen recht naar beneden is een, hoe zal ik het omschrijven, raar gevoel....
bij mij ligt de placenta ook voor, en toch voelde ik de kleine al bij 14 weken...quote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Debbie1981 het volgende:
Hallo dames,
Kreeg door dat ik nu voortaan in dit gedeelte moet zijn.
IK BEN ZWANGER
Ik ben nu om precies te zijn 12 weken en 4 dagen, en ben vanmorgen weer naar ons hummeltje gaan kijken op de echo, samen met de papa.
Jeetje wat een klein wondertje is het, en zo mooi om te zien.
Wat ze me wel wist te vertellen is dat de placenta bij mij vooraan ligt, dus dat het langer kan duren voordat ik leven ga voelen.
Dat vind ik dan wel wat minder maar ach het hoort erbij
28 Oktober 2010 ben ik uitgerekend, en leef nu al naar die dag toe zeg maar.
Nou ja, niet helemaal, eerst de zomer
Maar goed dat wilde ik ff kwijt
xxxxx
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi stukje hoor. Dat zal ze vast erg leuk vinden om later terug te lezenquote:Op maandag 19 april 2010 17:29 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
Ik ook merk ik ineensgisteren was ik wat aan het doorhyperen over iets, en manlief zei alleen maar: ja nu weet ik het wel hoor! En toen begon ik te janken
![]()
echt zo niets voor mij!
En ik ben ineens weer moe... CP had jij dat ook niet weer rond 24 weken?
Oeh laatste loodjes dus, Morretje. Succes meid!quote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
![]()
Hier ook maar weer eens een berichtje van mij. Lees wel al weer een poos mee, maar posten had ik geen zin in..![]()
Ben nu 34 weken, en merk nu pas dat ik beperkt wordt in mijn bewegingen.. Dametje ligt al met het hoofd beneden, maar nog niet ingedaald. Bloeddruk is elke keer nog weer erg laag, 110/55 vorige week maandag.
We zijn 'druk' met het kamertje bezig, maar gaat niet zo hard want we hebben het beide best druk. Ben wel gestopt met de grootste energievreter: leiding-zijn bij scouting. Zal nog wel morele steun geven aan het team, maar het is goed dat ik gestopt ben (heb het 13 jaar gedaan)
Wat ik allemaal voel zal ik maar niet gaan benoemen. Behalve dan de kleine, dat is tenminste leukquote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
groot gelijk heb je djenneke!
je hebt je lichaam nog langer nodig dan alleen de zwangerschap
Kan me voorstellen dat full-time werken best zwaar is!
ik merkte op het eind (van mijn werk dan he) dat ik als ik een tijdje stond meer last kreeg van mijn bekken (vermoed ik dat het waren)
En helemaal lekker dat het je maar 3 dagen kost
Dat denk ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
De kleine voelen isHij is me nu ook aan t kriebelen
Als het zo goed voelt, dan heb je de goede beslissing genomen
quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Mooi stukje hoor. Dat zal ze vast erg leuk vinden om later terug te lezen
En bij mij kwam de vermoeidheid inderdaad weer terug rond een week of 24
Advies van de vk was om te blijven bewegen. Zeg maar elke dag minstens een half uur (mag ook twee keer een kwartier) een stukje wandelen.
Fijn dat het al bijna af is. Stuccen zal niet zo lang duren, denk ik. De aankleding is dus ook allemaal al binnen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weltruste!
Ons kamertje is stucklaar... er is laatst een stucadoor langs geweest om alles op te meten en tis nu even wachten op de offerte. In principe is t wel zo goed als af als het gestuct is. We twijfelen nog even of we het ook gelijk laten spuiten door de stucadoor (even kijken wat dat kost, want in principe heeft mijn vriend geen zin om dat ook nog te doen, na de hele verbouwing van de zolder).
En bij jullie??
Hahaha! Dat is een pittige dame dan! Dat beloofd nog wat voor de komende tijd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!
Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Fijn he? Dat je eigenlijk nog wel zou willen slapen, maar het ook te leuk is om weg te duwen en je weer om te draaien..quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!
Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Oh, dat ga ik ook zeker weten missen! Zei ook laatst nog tegen Ravage: mijn buik is altijd een no-go-zone geweest, ivm spastische darm en standaard buikpijn enzo, nu mag ik em gewoon laten zien en mag er gevoeld worden zonder pijn! Heerlijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Orea het volgende:ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen
![]()
En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heengaquote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
[..]kijk ik naar je ticker, zie ik: nog 42 dagen te gaan... alweer die 42...
AAAH, Jen had ook supervaak de hik. En als baby ook..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga![]()
Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
* Morretje ticker aanpassen gaat..quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Orea het volgende:
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
Hier alles prima. Het misselijk zijn ligt alweer achter me, het slechte slapen door gekke dromen heb ik ervoor in de plaats gekregen (maar dat went weet ik).quote:
Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar hadquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december![]()
Hoe raarquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef lily het volgende:
[..]
Hee, je hebt dezelfde uitgerekende datum als ik vorig jaar had
gefeliciteerd
oh ja, ik testte vorig jaar ook positief rond deze datum![]()
![]()
Het kan ook voelen als kleine vlindertjes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel geloof ik de baby, het is iig iets wat ik nooit eerder gevoeld heb en ik voel het al een week , maar ik vind het geen plopjes wat iedereen omschrijft, dus weet het nog niet zeker....
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Toverboom het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
Vanmorgen positief getest en de zelf uitgerekende datum is voorlopig 27 december![]()
Dat kan nog een 2011 kindje worden!
dat zeiden wij ook al tegen elkaar iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef Orea het volgende:
Netjes hoor Son, zolang het nog binnen de normen isbeter lekker spekkie dan te iel
Fijn dat alle achterstanden zijn ingehaaldquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi vergeet ik dat gewoon ook even te zeggen
met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....
kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
Fijn dat de groeiachterstand in ieder geval weggewerkt is! Die sonde blijft natuurlijk wel echt heel vervelend. Ik vind het echt knap allemaal hoor, Draculatetje, respect voor hoe je het allemaal volhoudt zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi vergeet ik dat gewoon ook even te zeggen
met mij op zich wel redelijk, ben de sonde wel echt beu, maar ja nog even volhouden, krijg ook echt meer last van mn rug en heb vaak hulp nodig bij het omdraaien of opstaan dus vraag me af of ik me tot het end zelf nog kan redden....
kleintje doet ut prima! laat zich regelmatig even voelen en wordt nu geschat op bijna 6 pond, alle groei achterstanden zijn ingehaald en dat is dan wel zo prettig!
Als zou ze maar 3 dagen borstvoeding geven, heeft dat al zeker voordelen voor haar kindje...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
draculettetje fijn dat de baby geen groeiachterstand meer heeft! Is denk wel een opluchting
Wel vervelend dat het jou allemaal zoveel moeite kostGelukkig hoef je nog maar even! En maakt de kleine een hoop goed, hoop ik!
Ben net bij de borstvoedingsavond van de kraamzorg geweest. Was wel interessant, merk alleen wel dat ik hier al te lang meelees, veel dingen wist ik al haha. Maar goed is altijd nuttig zo'n avond
Ook wel grappig, mijn zus die echt anti-anti-anti borstvoeding is ging zelfs even twijfelen. Of iig om in het begin borstvoeding te geven, omdat mijn nichtje in het begin koemelkallergie had.
MAar dat ze erover wilt nadenken naar aanleiding van een infoavond wil ook wel iets zeggen over de manier van informatie geven op de avond zelf. Dat moet en hele fijne en plezierige manier geweest zijn, zonder borstvoedingsmaffia...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja daar zat ze gisteren dus idd ook over te denken haha.
Dus ben benieuwd wat ze gaat doen(tis al heel wat dat ze er uberhaupt over nadenkt
)
ik zie dr iig niet echt borstvoeding gaan geven.
Jen stak heel vaak dr kont naar bovenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Ik had net een ruggetje vast
Volgens mij had ik voor het eerst zelf in de gaten hoe ze lag... Ik draaide me om en voelde een voetje kriebelen boven mijn navel... Links zat een bobbel, echt zo'n mooi rond ruggetje en rechts zat niks
Wonderlijk, écht!
Jazeker! De eerste melk die je maakt is colostrum en zorgt voor een beschermend laagje op de darmwand van je kindje. Bovendien werkt het laxerend en is je kindje zn eerste poep sneller kwijt (belangrijk).quote:Op woensdag 21 april 2010 09:38 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt echt super lief Orea
Tico, heeft een paar dagen bv echt al zoveel voordelen dan? Ik zit nog steeds enorm te twijfelen. Sowieso of het wel zal lukken na al die operaties, en ook of het niet veel te veel tijd kost terwilj Graeme hier dan natuurlijk ook nog een hoop aandacht zal vragen.
Als ze moeten hechten scheren ze het zelf wel hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef flugeltje het volgende:
de kraamhulp en/of lactatiedeskundige zal ook wel ervaring hebben met vrouwen die operaties hebben gehad tessie, gewoon voorleggen je twijfel en dan kunnen ze je vast informeren. Ik hoop voor je dat het gaat lukken, het is wat tico zegt die eerste dagen zijn best belangrijk... Overigens denk ik dat het met flesvoeding ook wel goed gaat komen hoor, maar als je het wilt proberen zou het fijn zijn als het lukt.
Fijn dat je oerwoud gekapt is pessie, ik vind een nette doosch ook altijd erg belangrijk. Tijn houdt de boel dan ook netjes voor me bij. Mijn grootste angst is ongeschoren in de stijgbeugels liggen straks bij de bevalling... Dat heel de wereld m'n doos gaat zien vind ik dan weer minder erg, zolang ie maar geschoren is
I know, maar daar gaat het niet om. Ik heb beelden gezien van een ongeschoren doos waar een baby uitkomt... Die beelden achtervolgen me nu nog. Die van mij gaat netjes geschoren worden tevoren hoor... (ook al weet ik dat het me op het moment zelf waarschijnlijk bar weinig zal kunnen schelen, het is het ideequote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ze moeten hechten scheren ze het zelf wel hoor.
Ken je het boek van Jools Oliver "van -9 tot +1"? Op het moment dat ze iets voelde ging ze in bad zitten om bijna haar volledige lichaam te ontharen. Aangezien ze pas 3 dagen later echt is bevallen ben ik benieuwd hoeveel stoppels ze toen had. Maar erover nadenken kun je in het begin dus misschien wel!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
I know, maar daar gaat het niet om. Ik heb beelden gezien van een ongeschoren doos waar een baby uitkomt... Die beelden achtervolgen me nu nog. Die van mij gaat netjes geschoren worden tevoren hoor... (ook al weet ik dat het me op het moment zelf waarschijnlijk bar weinig zal kunnen schelen, het is het idee)
Ik zou het niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef flugeltje het volgende:
Dat heel de wereld m'n doos gaat zien vind ik dan weer minder erg, zolang ie maar geschoren is
Inderdaad! Ik dacht dat ik het redelijk op orde had, voelde ik toch nog het scheermesje gaan...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ze moeten hechten scheren ze het zelf wel hoor.
iddquote:Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef tessie het volgende:
Haha dan had ik het zelf dus blijkbaar netjes gedaan.
Nou ja, álles is ook wel weer overdreven hoor. Het ligt er ook aan of je er nog bij kan zeg maar!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef pessie het volgende:
ik zit na te denken over of ik op de lijst moet zetten "alles scheren"....
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.
De lijst? Welke lijst?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef pessie het volgende:
ik zit na te denken over of ik op de lijst moet zetten "alles scheren"....
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
idd
ik ben ook niet geschoren![]()
misschien heeft ze tijdens het knippen de boel al een beetje bijgeknipt
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.
hier was t informatie, filmpje (uit het jaar 0quote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef flugeltje het volgende:
Draakje fijn dat de groeiachterstand ingehaald is zeg, heb je toch goed gedaan meis!
Sonnetje, op zich krijg je best veel goeie info he op zo'n avond? Bij ons is het alleen jammer dat er eigenlijk helemaal niets gedaan wordt aan groepsdynamiek ofzo. Het is meer het laten zien van dia's en vertellen van verhaaltje, geen leuke discussies of vragen... Had dan eigenlijk net zo goed een DVD'tje mee kunnen krijgen....
Balen Sil dat je zo'n last hebt van je hooikoorts, zijn er geen alternatieven voor antihistaminen?
Hier wilde ik gisteren m'n voetjes netjes verzorgen omdat de teenslippers weer bijna aan mogen, maar ik kon er dus niet meer bijNu heeft Martijn het voor me gedaan en zit ik met werkelijk perfect gelakte nageltjes m'n nieuwe slippertjes uit te proberen. Ziet er gewoon nog beter uit dan wanneer ik zelf lak
Willem is na een heel actief weekend nu weer wat rustig... Blijf dat toch wel een beetje eng vinden hoor als ik 'm even niet voel. Gelukkig kreeg ik vanochtend toen ik rond zessen ging plassen even een geruststellend schopje.
Ik mag zo de wieg ophalen bij de fabriek, hij is zover klaar al...![]()
Nu naar moeders brengen die 'm gaat bekleden, ben zo benieuwd
Ja, dan heeft de vk een steekje extra te doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
Nee die andere medicijnn zijn allemaal homeopatisch en hoe geweldig dat vast werkt bij mensen, werkt het bij mij niet. Ik gebruik normaal medicijnen die alleen op recept zijn te krijgen. Ik heb een zware vorm van hooikoorts waar ik soms echt ziek van wordt, met astma aanvallen, migraines en ontstoken ogen als cadeautje. Ach... volgend jaar weer de antihistamine.
Ik scheer me altijd wel netjes eigenlijk, maar niemad anders die het mag. Wat nou als ie uitschiet.... *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |