abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 10:27:29 #276
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80551370
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

I know, maar daar gaat het niet om. Ik heb beelden gezien van een ongeschoren doos waar een baby uitkomt... Die beelden achtervolgen me nu nog. Die van mij gaat netjes geschoren worden tevoren hoor... (ook al weet ik dat het me op het moment zelf waarschijnlijk bar weinig zal kunnen schelen, het is het idee )
Ken je het boek van Jools Oliver "van -9 tot +1"? Op het moment dat ze iets voelde ging ze in bad zitten om bijna haar volledige lichaam te ontharen. Aangezien ze pas 3 dagen later echt is bevallen ben ik benieuwd hoeveel stoppels ze toen had. Maar erover nadenken kun je in het begin dus misschien wel!
pi_80551669
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef flugeltje het volgende:
Dat heel de wereld m'n doos gaat zien vind ik dan weer minder erg, zolang ie maar geschoren is
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
pi_80551976
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ze moeten hechten scheren ze het zelf wel hoor.
Inderdaad! Ik dacht dat ik het redelijk op orde had, voelde ik toch nog het scheermesje gaan...
pi_80552436
Haha dan had ik het zelf dus blijkbaar netjes gedaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80552547
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef tessie het volgende:
Haha dan had ik het zelf dus blijkbaar netjes gedaan.
idd
ik ben ook niet geschoren
misschien heeft ze tijdens het knippen de boel al een beetje bijgeknipt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 11:06:35 #281
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80552589
brrr wat een onderwerp hier. Als ik dáár nog aan denk
  woensdag 21 april 2010 @ 11:23:11 #282
259886 pessie
pi_80553147
ik zit na te denken over of ik op de lijst moet zetten "alles scheren"....
  woensdag 21 april 2010 @ 11:25:55 #283
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80553241
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef pessie het volgende:
Nou ja, álles is ook wel weer overdreven hoor. Het ligt er ook aan of je er nog bij kan zeg maar!
pi_80553292
Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:28:30 #285
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80553369
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.
pi_80553587
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef pessie het volgende:
De lijst? Welke lijst?
pi_80553901
Waar ik dan om moet lachen is preutsig zijn maar wel je doos scheren.
zonder haren zien ze er meer van hoor
pi_80554079
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

idd
ik ben ook niet geschoren
misschien heeft ze tijdens het knippen de boel al een beetje bijgeknipt

Ik ga even naar de stad om kleertjes te shoppen voor mijn baby's
pi_80555249
Tico!

Scheren, dat wordt hier steeds lastiger. Hoewel ik de op de daadwerkelijke plek liever knip (jeuk! ) Maar om Ravage nou te vragen om te knippen, zie ik ook niet zo zitten eig.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80555576
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:

en idd die avond was niet borstvoedingsmaffia achtig, aangezien mijn zus dus heel gevoelig daarvoor is
Ook een stukje flesvoeding, nou ja gewoon echt puur voorlichting en niet dat je het moet geven, omdat je anders een slechjte moeder ben ofzo...

Zus belt net, komt net bij de gyn vandaan, en ze gaat nu toch echt bv proberen
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef flugeltje het volgende:
Draakje fijn dat de groeiachterstand ingehaald is zeg, heb je toch goed gedaan meis!

Sonnetje, op zich krijg je best veel goeie info he op zo'n avond? Bij ons is het alleen jammer dat er eigenlijk helemaal niets gedaan wordt aan groepsdynamiek ofzo. Het is meer het laten zien van dia's en vertellen van verhaaltje, geen leuke discussies of vragen... Had dan eigenlijk net zo goed een DVD'tje mee kunnen krijgen....

Balen Sil dat je zo'n last hebt van je hooikoorts, zijn er geen alternatieven voor antihistaminen?

Hier wilde ik gisteren m'n voetjes netjes verzorgen omdat de teenslippers weer bijna aan mogen, maar ik kon er dus niet meer bij Nu heeft Martijn het voor me gedaan en zit ik met werkelijk perfect gelakte nageltjes m'n nieuwe slippertjes uit te proberen. Ziet er gewoon nog beter uit dan wanneer ik zelf lak

Willem is na een heel actief weekend nu weer wat rustig... Blijf dat toch wel een beetje eng vinden hoor als ik 'm even niet voel. Gelukkig kreeg ik vanochtend toen ik rond zessen ging plassen even een geruststellend schopje.

Ik mag zo de wieg ophalen bij de fabriek, hij is zover klaar al...
Nu naar moeders brengen die 'm gaat bekleden, ben zo benieuwd
hier was t informatie, filmpje (uit het jaar 0 ) en je had gewoon de ruimte alles te vragen wat je wilde. Zeiden ze ook dat je dat gewoon moest doen.

Leuk het wiegje klaar ben benieuwd hoe die wordt met bekleding!!!

Gelukkig kan ik overal nog bij met gemak, alleen soms met schoenen aantrekken (als ik sta en mijn voeten op de grond heb ipv op de trap oid) dan merk ik dat er een kind in de weg zit

[ Bericht 58% gewijzigd door Sonnetje85 op 21-04-2010 12:39:24 ]
pi_80555961
die scheerpraktijken...

Tessie, wat leuk, een meid! gefeliciteerd met je koningskoppel!
pi_80559628
Thanx mijsje!
Ik heb net lekker kleertjes geshopt, beetje overmoedig door zoveel keus ineens, want ik kreeg echt mega bandenpijn haha! Bijna letterlijk shop till you drop
  woensdag 21 april 2010 @ 14:32:20 #293
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80559636
Nee die andere medicijnn zijn allemaal homeopatisch en hoe geweldig dat vast werkt bij mensen, werkt het bij mij niet. Ik gebruik normaal medicijnen die alleen op recept zijn te krijgen. Ik heb een zware vorm van hooikoorts waar ik soms echt ziek van wordt, met astma aanvallen, migraines en ontstoken ogen als cadeautje. Ach... volgend jaar weer de antihistamine.

Ik scheer me altijd wel netjes eigenlijk, maar niemad anders die het mag. Wat nou als ie uitschiet.... *ril*
pi_80560049
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
Nee die andere medicijnn zijn allemaal homeopatisch en hoe geweldig dat vast werkt bij mensen, werkt het bij mij niet. Ik gebruik normaal medicijnen die alleen op recept zijn te krijgen. Ik heb een zware vorm van hooikoorts waar ik soms echt ziek van wordt, met astma aanvallen, migraines en ontstoken ogen als cadeautje. Ach... volgend jaar weer de antihistamine.

Ik scheer me altijd wel netjes eigenlijk, maar niemad anders die het mag. Wat nou als ie uitschiet.... *ril*
Ja, dan heeft de vk een steekje extra te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80561388
Ik ben laatst zelf uitgeschoten omdat ik het niet allemaal meer goed kan zien
  woensdag 21 april 2010 @ 15:48:41 #296
259886 pessie
pi_80562335
Ik ben bij de bekkenfysio geweest. Ze vertelde dat iedere vrouw een mate van instabiliteit krijgt tijdens de zwangerschap, maar dat sommige vrouwen daar weinig tot niets van merken. Ik moet mezelf een andere manier van lopen en gaan staan/zitten aanleren. Ook raad zij mij ten zeerste af nog te stofzuigen en te dweilen. Ik weet nu ook wat mn bekken zijn (ze had een heel mooi anatomisch correct model van de ruggewervel met aan de onderkant het bekken staan), de heuppijn van de afgelopen weken was dus eigenlijk bekkenpijn. Nou ja dat kan ik beter laat dan nooit weten! Als ik me aan de oefeningen hou zal het waarschijnlijk niet erger worden. Er is zelfs kans dat de klachten helemaal verdwijnen.

Verder wordt ik inderdaad vaak preuts genoemd, maar ik scheer me liever zelf dan dat een vreemde dat doet (al mag manlief wel, wat noodzakelijk is omdat ik het echt niet meer kan zien).
pi_80563662
Tessies Anna Als vriendinnetjes klinkt het ook goed samen, Anna en Roelofjes echte naam

Terror-chicks
pi_80564495
Wordt dat ook echt dr naam Tessie?? Leuk!
Dat was hier pre-zwangerschap ook nog een kanshebber (iig toen riepen we(ik), als ik ooit zwanger ben wordt het anna of een andere naaam uiteindelijk zou het de andere naam worden)
Past idd ook goed bij roelofjes naam leuk duo
pi_80564596
Ja Anna Julia
En idd mooie combi met Roelofje dr naam
pi_80564615
Mooie namen Tessie

aaaah af en toe heb ik zo de neiging zijn namen te noemen haha, maar ik doe t niet, maar ben t af en toe bijna aan t typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')