quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Ticootje het volgende:Ja als je toch bezig bent zal ik het haar bij je anus ook weghalen pessie... Staat zo raar, kale doos, maar anushaar waar je mee kunt vlechten.

en idd die avond was niet borstvoedingsmaffia achtig, aangezien mijn zus dus heel gevoelig daarvoor is

Ook een stukje flesvoeding, nou ja gewoon echt puur voorlichting en niet dat je het moet geven, omdat je anders een slechjte moeder ben ofzo...
Zus belt net, komt net bij de gyn vandaan, en ze gaat nu toch echt bv proberen

quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef flugeltje het volgende:Draakje fijn dat de groeiachterstand ingehaald is zeg, heb je toch goed gedaan meis!

Sonnetje, op zich krijg je best veel goeie info he op zo'n avond? Bij ons is het alleen jammer dat er eigenlijk helemaal niets gedaan wordt aan groepsdynamiek ofzo. Het is meer het laten zien van dia's en vertellen van verhaaltje, geen leuke discussies of vragen... Had dan eigenlijk net zo goed een DVD'tje mee kunnen krijgen....
Balen Sil dat je zo'n last hebt van je hooikoorts, zijn er geen alternatieven voor antihistaminen?
Hier wilde ik gisteren m'n voetjes netjes verzorgen omdat de teenslippers weer bijna aan mogen, maar ik kon er dus niet meer bij

Nu heeft Martijn het voor me gedaan en zit ik met werkelijk perfect gelakte nageltjes m'n nieuwe slippertjes uit te proberen. Ziet er gewoon nog beter uit dan wanneer ik zelf lak

Willem is na een heel actief weekend nu weer wat rustig... Blijf dat toch wel een beetje eng vinden hoor als ik 'm even niet voel. Gelukkig kreeg ik vanochtend toen ik rond zessen ging plassen even een geruststellend schopje.
Ik mag zo de wieg ophalen bij de fabriek, hij is zover klaar al...

Nu naar moeders brengen die 'm gaat bekleden, ben zo benieuwd
hier was t informatie, filmpje (uit het jaar 0

) en je had gewoon de ruimte alles te vragen wat je wilde. Zeiden ze ook dat je dat gewoon moest doen.
Leuk het wiegje klaar

ben benieuwd hoe die wordt met bekleding!!!
Gelukkig kan ik overal nog bij

met gemak, alleen soms met schoenen aantrekken (als ik sta en mijn voeten op de grond heb ipv op de trap oid) dan merk ik dat er een kind in de weg zit
[ Bericht 58% gewijzigd door Sonnetje85 op 21-04-2010 12:39:24 ]