Even een flitsreactie, want wat is er veel afgekletst vandaag
Troeta krijgt een zoon!

(-> maar dan blauw)
Over die naaktheid: ik ben echt niet de makkelijkste qua blootlopen, dat heb ik ook helemaal niet zo meegekregen van vroeger enzo, maar gek genoeg kan ik me er toch wel makkelijk overheen zetten. Waar zou ik me voor schamen? Ik zie er niet raar uit, en die artsen en verloskundigen hebben wel vaker een naakte vrouw gezien. Ben wel blij dat ik er nu zo "makkelijk" in kan staan, want ontspanning is toch wel erg belangrijk, zeker ook bij de bevalling.

Wie had er nou Zwitsal Buik-spul? Die heb ik ook. Ruikt heel lekker en smeer makkelijk, vind ik. Mijn buikie ziet er nog netjes uit. Helaas zijn er al wel wat extra streepjes in m'n borsten gesprongen (ik had er al wat op borsten en heupen uit de puberteit). Wel even balen, maar ja... er valt niet veel aan te doen, denk ik dan maar.
Orea, kom maar hier met die nesteldrang. Ik heb dus echt helemaal Geen Zin in opruimen schoonmaken. En het resultaat is ernaar...

Hier tot nu toe 3 echo's gehad: termijnecho met 10 weken, nekplooimeting met 12 weken en 20 weken-echo met uh... 20 weken.

Dat heeft me het vertrouwen dat het tot nu toe in elk geval goed gaat. Maar tegen een extra echo zou ik natuurlijk geen bezwaar hebben!
Dan nog over foto's na de bevalling: die lijken mij zo waardevol.

Tijdens bevalling hoeft van mij écht niet, maar zo na die grote inspanning met je kersverse babie op de foto...

Oh ja, ik word trouwens ook emo als ik eraan denk dat ik dan mijn man met zijn kindje op de arm zal zien.