Omdat ik te dik ben, of zoals mijn verloskundige het zo mooi zei: je bmi is wat aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
waarom weet je nu al dat je met 30 weken een groeiecho krijgt kaatjejannie??
Fijn dat het dan zo goed gemonitord word Kaatjejanniequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Omdat ik te dik ben, of zoals mijn verloskundige het zo mooi zei: je bmi is wat aan de hoge kant.
Ach ik krijg 2 extra mogelijkheden om naar de baby te kijken...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook baggernacht gehad, Willem was zo ontzettend druk dat hij zelfs Martijn wakker heeft geschopt
Normaal gesproken is hij 's nachts ook heerlijk aan het slapen, maar dit was een beetje bizar. Ben op een bepaald moment zelfs gaan dreigen dat ik de pil met terugwerkende kracht in zou gaan nemen, had geen effect
Enfin, de dag ziet er lekker uit. Terwijl Martijn met z'n broertje beneden ons washok en de wc verbouwen ga ik boven nog wat verder in de babykamer. Rustig tempo heb ik besloten, met lekker veel buiten zitten tussendoor
Ik weet niet of er zoveel zijn, hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef missziggy het volgende:
Er zijn hier volgens mij veel Belgische zwangeren? Is het bevallen nou anders dan in Nederland?? Ben er wel benieuwd naar, want lees ook over pijnbestrijding enzo, hier doen ze er moeilijk over volgens mij.
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:57 schreef Orea het volgende:
Zo de Etos doos opgehaald, zit nog best leuk spul in!(maar ik ben geloof ik ook wel snel tevreden als het om gratis dingen gaat
)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallen
Toen n compleet pak luiertjes, en nu kortingsbonnen en 2 luiertjes.. mja gratis blijft gratis natuurlijk
(oh ja en een boel meer spam in mijn mailbox dan de vorige keer)
ps beschuitje bleef er ook in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!!!quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Becky, gefeliciteerd met Noortje!quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Ja i know, maar dat ligt niet lekker... en ik schijn tegenwoordig te snurken en dan is dat ook niet ideaal.quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En Cantare, je mag nog gewoon op je rug slapen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |