Fijn he? Dat je eigenlijk nog wel zou willen slapen, maar het ook te leuk is om weg te duwen en je weer om te draaien..quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!
Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Oh, dat ga ik ook zeker weten missen! Zei ook laatst nog tegen Ravage: mijn buik is altijd een no-go-zone geweest, ivm spastische darm en standaard buikpijn enzo, nu mag ik em gewoon laten zien en mag er gevoeld worden zonder pijn! Heerlijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Orea het volgende:ik zei gisterenavond al tegen mijn meneer dat ik het echt wel vreselijk zal gaan missen, dat geduw en gewriemel en geschuif van binnen
![]()
En voor jou zit dat er al helemaal bijna op
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heengaquote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
[..]kijk ik naar je ticker, zie ik: nog 42 dagen te gaan... alweer die 42...
AAAH, Jen had ook supervaak de hik. En als baby ook..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Als ik maar niet 42 dagen over de uitgerekende datum heenga![]()
Mijn terrorkindje had vanmorgen de hik. En echt enorm lang. Vond het zo zielig
* Morretje ticker aanpassen gaat..quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Orea het volgende:
Oh je ticker geeft aan dat je nu 35 weken en 4 dagen bent
Dan blijft ze misschien zelfs nog wel 7 weken zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |