Bij mijn zoon ben ik er vrijwel de hele zwangerschap van overtuigd geweest dat het een meisje zou zijn... maar het eerste wat ik kocht was een blauw truitje, en net voor hij geboren werd "zag" ik ineens een lange slanke vent met lang krullend haar op een trap van een museum lopen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Orea het volgende:
Hier wist ik zéker dat het een jongen zou zijn!!!
Fail
Dat sowieso, je bent toch al mooi genoeg van jezelfquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan dus m'n beautycase net zo goed thuislaten begrijp ik?
Ja maar, ik heb nu al een onderkin en dat gaat door de bevalling niet minder worden lees ik hier. Ik wil er wel een beetje knap bijliggen hoor, anders mag Martijn geen foto's makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Dat sowieso, je bent toch al mooi genoeg van jezelf
Staat erbij Troeta
Met een beetje geluk heeft Willempje ook al direct een onderkin zoals Thomas. Valt het veel minder opquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb nu al een onderkin en dat gaat door de bevalling niet minder worden lees ik hier. Ik wil er wel een beetje knap bijliggen hoor, anders mag Martijn geen foto's maken
whehe, het kan me op de gemiddelde zondag niet eens schelen hoe ik eruit zie, laat staan na een paar uur/dagen topsport. Als ze het niet mooi vinden moeten ze maar niet kijken
En je wou die onderkin met behulp van je beautycase wegwerken??quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb nu al een onderkin en dat gaat door de bevalling niet minder worden lees ik hier. Ik wil er wel een beetje knap bijliggen hoor, anders mag Martijn geen foto's maken
whehe, het kan me op de gemiddelde zondag niet eens schelen hoe ik eruit zie, laat staan na een paar uur/dagen topsport. Als ze het niet mooi vinden moeten ze maar niet kijken
Ik dacht op de geslachtsbepalende toch echt een piemeltje te zien. Was al aan het juichenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Orea het volgende:
Hier wist ik zéker dat het een jongen zou zijn!!!
Fail
Mijn pa zei toen ik geboren was: "het is een jongenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik dacht op de geslachtsbepalende toch echt een piemeltje te zien. Was al aan het juichen
superfail
Ik moet eerlijk zeggen als er op hyves foto's staan van net na de bevalling ik altijd meer naar de moeder kijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft Willempje ook al direct een onderkin zoals Thomas. Valt het veel minder opEn laat ons realistisch zijn, iedereen zal toch naar Willem kijken op de foto
Ik post gewoon geen foto's waar ik op sta, dat lost het ook onmiddellijk opquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen als er op hyves foto's staan van net na de bevalling ik altijd meer naar de moeder kijk![]()
Pas nu ik zelf een baby krijg let ik wat meer op de baby's.
Maar goed, ik ga gewoon verwilderd op de foto hoor!
Du'uhquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil geen foto's tijdens de bevalling. Daarna mag wel, maar die zijn en blijven altijd prive.
Jaaaa, helemaal leuk he, voor het eerst echt een kindje herkennen, beter nog JOUW kindje herkennenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Troeta het volgende:
Nou, het is echter omdat ik nu een echte baby heb gezien, wat met handjes aan zijn neus wrijft enzo. De eerste termijnecho was het nog maar een boontje. Ik vond de echo echt zo gaaf joh!!
Denk dat het in huis nu wel wat echter word nu we eindelijk kunnen gaan shoppen.
@leonieke helaas heb ik wel eens foto's gezien van bevallingen, vroeg me ook af waarom ze het lieten zien, maar durfde het ook niet te zeggen, dus braaf alles gekeken. Ik heb mezelf beloofd om dat niemand aan te doen!
Volgens mij verschilt dat nogal. Ik kreeg er eigenlijk maar drie. (12 weken, 20 weken, 36 weken) en dan toevallig een extra omdat ik bloedingen had... Je kunt het denk ik het beste aan je verloskundige vragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Shirley het volgende:
Troeta een jongen! Leuk!
Ik denk al jaren dat ik asl eerste een zoontje krijg, en nu ik zwanger ben, denk ik dat nog steeds. Wil dan ook zeker weten een 20 weken echo
Hoeveel echo's krijg je nou totaal? Want ik krijg er over 3 weken weer één, dan ben ik bijna 10 weken... ik hoop zoveel mogelijk
op die echo was het hier duidelijk te zien dat het een jongen was haha.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik dacht op de geslachtsbepalende toch echt een piemeltje te zien. Was al aan het juichen
superfail
Omdat ik te dik ben, of zoals mijn verloskundige het zo mooi zei: je bmi is wat aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
waarom weet je nu al dat je met 30 weken een groeiecho krijgt kaatjejannie??
Fijn dat het dan zo goed gemonitord word Kaatjejanniequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Omdat ik te dik ben, of zoals mijn verloskundige het zo mooi zei: je bmi is wat aan de hoge kant.
Ach ik krijg 2 extra mogelijkheden om naar de baby te kijken...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:19 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook baggernacht gehad, Willem was zo ontzettend druk dat hij zelfs Martijn wakker heeft geschopt
Normaal gesproken is hij 's nachts ook heerlijk aan het slapen, maar dit was een beetje bizar. Ben op een bepaald moment zelfs gaan dreigen dat ik de pil met terugwerkende kracht in zou gaan nemen, had geen effect
Enfin, de dag ziet er lekker uit. Terwijl Martijn met z'n broertje beneden ons washok en de wc verbouwen ga ik boven nog wat verder in de babykamer. Rustig tempo heb ik besloten, met lekker veel buiten zitten tussendoor
Ik weet niet of er zoveel zijn, hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef missziggy het volgende:
Er zijn hier volgens mij veel Belgische zwangeren? Is het bevallen nou anders dan in Nederland?? Ben er wel benieuwd naar, want lees ook over pijnbestrijding enzo, hier doen ze er moeilijk over volgens mij.
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:57 schreef Orea het volgende:
Zo de Etos doos opgehaald, zit nog best leuk spul in!(maar ik ben geloof ik ook wel snel tevreden als het om gratis dingen gaat
)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik vond m persoonlijk in tegenstelling tot 2007 (laatste keer niet gedaan) een beetje tegenvallen
Toen n compleet pak luiertjes, en nu kortingsbonnen en 2 luiertjes.. mja gratis blijft gratis natuurlijk
(oh ja en een boel meer spam in mijn mailbox dan de vorige keer)
ps beschuitje bleef er ook in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam!!!quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Becky, gefeliciteerd met Noortje!quote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef becky27 het volgende:
hallo, wil even melden dat ik gister ben bevallen van onze dochter Noortje. We is prachtig, weegt 3200 gram en doet het prima aan de borst! Wij zijn helemaal blij.
Ja i know, maar dat ligt niet lekker... en ik schijn tegenwoordig te snurken en dan is dat ook niet ideaal.quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Orea het volgende:
En Cantare, je mag nog gewoon op je rug slapen hoor!
Kom je eens melden in het kleine baby'tjestopic johquote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Becky, gefeliciteerd met Noortje!Geniet van je kraamtijd, voor je het weet is ze alweer een week oud...
Wanneer ben/was je uitgerekend?quote:Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Becky!
Hier is er nog niets aan de hand... hooguit dat ik elke dag ongeduldiger lijk te worden, en het dan waarschijnlijk alleen maar langer lijkt te duren...
Nah ja, het is keilekker weer vandaag, dus ik ga nog weer even de tuin in met m'n boek...
quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Ticootje het volgende:
22 weken
Nog 12 weken werken:
Of nog 48 dagen
Of nog 384 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 99 dagen tot de baby komt mijlpaal![]()
/egopost
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Over 2 weken weer een echo.
Wat voor bikiniesquote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef Orea het volgende:
Spannend echo's!!
Soneal, ja een goede echo!!oh ik duim zo mee dat ie over 2 weken nog goed is!
Hier had ik geloof ik wat slaap in te halenheb eerst gisterenmiddag 3 uur liggen dutten/half slapen op de bank buiten, toen gisterenavond op de bank in slaap gevallen, en ik kom dus net pas mijn bed uit
![]()
Wel de gebruikelijke pittstops, maar ik slaap daarna echt snel weer in! En dat is echt fijn...
Nu maar weer even de deur afschilderen, voordat ik me weer in de tuin nestel! Oh ik had nog 2 bikini's die voor mijn zwangerschap veeeel te groot waren qua cup! Dus ik doe net de ene aanFAIL ik kreeg niet eens mijn tepel erin
de andere zit wel goed, maar het is zo'n halter ding dus snijdt in mijn nek
![]()
Iemand boobs hebben?
Wat fijn Soneal, eenquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Mooi zo, hopen dat alles nu verder ook gewoon verloopt zoals het hoort !quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |