Kom je eens melden in het kleine baby'tjestopic johquote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Becky, gefeliciteerd met Noortje!Geniet van je kraamtijd, voor je het weet is ze alweer een week oud...
Wanneer ben/was je uitgerekend?quote:Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Becky!
Hier is er nog niets aan de hand... hooguit dat ik elke dag ongeduldiger lijk te worden, en het dan waarschijnlijk alleen maar langer lijkt te duren...
Nah ja, het is keilekker weer vandaag, dus ik ga nog weer even de tuin in met m'n boek...
quote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Ticootje het volgende:
22 weken
Nog 12 weken werken:
Of nog 48 dagen
Of nog 384 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 99 dagen tot de baby komt mijlpaal![]()
/egopost
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Over 2 weken weer een echo.
Wat voor bikiniesquote:Op maandag 19 april 2010 11:30 schreef Orea het volgende:
Spannend echo's!!
Soneal, ja een goede echo!!oh ik duim zo mee dat ie over 2 weken nog goed is!
Hier had ik geloof ik wat slaap in te halenheb eerst gisterenmiddag 3 uur liggen dutten/half slapen op de bank buiten, toen gisterenavond op de bank in slaap gevallen, en ik kom dus net pas mijn bed uit
![]()
Wel de gebruikelijke pittstops, maar ik slaap daarna echt snel weer in! En dat is echt fijn...
Nu maar weer even de deur afschilderen, voordat ik me weer in de tuin nestel! Oh ik had nog 2 bikini's die voor mijn zwangerschap veeeel te groot waren qua cup! Dus ik doe net de ene aanFAIL ik kreeg niet eens mijn tepel erin
de andere zit wel goed, maar het is zo'n halter ding dus snijdt in mijn nek
![]()
Iemand boobs hebben?
Wat fijn Soneal, eenquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Dat was een mooie stevige zichtbare hartslag en volgens de echo ook exact 7 weken![]()
Mooi zo, hopen dat alles nu verder ook gewoon verloopt zoals het hoort !quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
Wat fijnquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
... Alsof je blaas op en neer stuitert als een trampoline...quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
Oh en schoppen recht naar beneden is een, hoe zal ik het omschrijven, raar gevoel....
bij mij ligt de placenta ook voor, en toch voelde ik de kleine al bij 14 weken...quote:Op maandag 19 april 2010 16:09 schreef Debbie1981 het volgende:
Hallo dames,
Kreeg door dat ik nu voortaan in dit gedeelte moet zijn.
IK BEN ZWANGER
Ik ben nu om precies te zijn 12 weken en 4 dagen, en ben vanmorgen weer naar ons hummeltje gaan kijken op de echo, samen met de papa.
Jeetje wat een klein wondertje is het, en zo mooi om te zien.
Wat ze me wel wist te vertellen is dat de placenta bij mij vooraan ligt, dus dat het langer kan duren voordat ik leven ga voelen.
Dat vind ik dan wel wat minder maar ach het hoort erbij
28 Oktober 2010 ben ik uitgerekend, en leef nu al naar die dag toe zeg maar.
Nou ja, niet helemaal, eerst de zomer
Maar goed dat wilde ik ff kwijt
xxxxx
quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef Soneal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi stukje hoor. Dat zal ze vast erg leuk vinden om later terug te lezenquote:Op maandag 19 april 2010 17:29 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
Ik ook merk ik ineensgisteren was ik wat aan het doorhyperen over iets, en manlief zei alleen maar: ja nu weet ik het wel hoor! En toen begon ik te janken
![]()
echt zo niets voor mij!
En ik ben ineens weer moe... CP had jij dat ook niet weer rond 24 weken?
Oeh laatste loodjes dus, Morretje. Succes meid!quote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
![]()
Hier ook maar weer eens een berichtje van mij. Lees wel al weer een poos mee, maar posten had ik geen zin in..![]()
Ben nu 34 weken, en merk nu pas dat ik beperkt wordt in mijn bewegingen.. Dametje ligt al met het hoofd beneden, maar nog niet ingedaald. Bloeddruk is elke keer nog weer erg laag, 110/55 vorige week maandag.
We zijn 'druk' met het kamertje bezig, maar gaat niet zo hard want we hebben het beide best druk. Ben wel gestopt met de grootste energievreter: leiding-zijn bij scouting. Zal nog wel morele steun geven aan het team, maar het is goed dat ik gestopt ben (heb het 13 jaar gedaan)
Wat ik allemaal voel zal ik maar niet gaan benoemen. Behalve dan de kleine, dat is tenminste leukquote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
groot gelijk heb je djenneke!
je hebt je lichaam nog langer nodig dan alleen de zwangerschap
Kan me voorstellen dat full-time werken best zwaar is!
ik merkte op het eind (van mijn werk dan he) dat ik als ik een tijdje stond meer last kreeg van mijn bekken (vermoed ik dat het waren)
En helemaal lekker dat het je maar 3 dagen kost
Dat denk ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
De kleine voelen isHij is me nu ook aan t kriebelen
Als het zo goed voelt, dan heb je de goede beslissing genomen
quote:Op maandag 19 april 2010 17:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Mooi stukje hoor. Dat zal ze vast erg leuk vinden om later terug te lezen
En bij mij kwam de vermoeidheid inderdaad weer terug rond een week of 24
Advies van de vk was om te blijven bewegen. Zeg maar elke dag minstens een half uur (mag ook twee keer een kwartier) een stukje wandelen.
Fijn dat het al bijna af is. Stuccen zal niet zo lang duren, denk ik. De aankleding is dus ook allemaal al binnen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weltruste!
Ons kamertje is stucklaar... er is laatst een stucadoor langs geweest om alles op te meten en tis nu even wachten op de offerte. In principe is t wel zo goed als af als het gestuct is. We twijfelen nog even of we het ook gelijk laten spuiten door de stucadoor (even kijken wat dat kost, want in principe heeft mijn vriend geen zin om dat ook nog te doen, na de hele verbouwing van de zolder).
En bij jullie??
Hahaha! Dat is een pittige dame dan! Dat beloofd nog wat voor de komende tijd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:48 schreef Orea het volgende:
Moguh!!!
Ik wilde nog wel even slapen, maar werd van binnenuit geterroriseerd, dus ik ben er maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |