Dat is net zo'n grap als:quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
En je auto ofc
Vrouwen zijn net bowlingballen. Zelfs als je ze in de goot gooit komen ze nog terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Singleplayer raak ik hem zo snel beuquote:
Yeah zou wel willen maar mn live is nog steeds kut als een peer...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Singleplayer raak ik hem zo snel beu
Dit weekend de game eens co-op proberen?
Is dan eventjes mijn break tussen het Splinter Cell spelen door, totdat Nick of BBN de game ook gekocht hebben en ik die co-op ga spelen
Trage verbinding of slechte verbinding? Mijn internet is nu ook zeer traag, maar zo zwaar moet Splosion Man niet zijn lijkt mequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah zou wel willen maar mn live is nog steeds kut als een peer...
Heb het opgenomenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jiskefet
Iemand afgelopen woensdag gezien op TV? Helemaal dubbel gelegen
Overtuigend positieve kritiekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb het opgenomen
En Rossdale!!
Ik zit op m'n knietjes buigingen voor je te maken!! Wat een legendarische OP!
KONING!!
Oeh, en splosionman vond ik de demo wel vet hoorMaar alleen xbox he
Doe dat en voeg deze dan ook even toe:quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Overtuigend positieve kritiekenIk zal de OP in de FOK!wiki wel meteen even aanpassen
Pff 44 euro wat duurquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil Conviction! Goedkoopste is ¤ 44,- bij de MediaMarkt maar dat is 30 min. rijden, hmmm
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dat en voeg deze dan ook even toe:
Meest legendatische TT + OP OOIT!
Ook primaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik voeg wel een nieuwe categorie toe aan de OP dan
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Sarcastisch bedoelt zeker?quote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Oh en de typo laat ik er gewoon in staanVoor de lulz
[ afbeelding ]
Neuh, PC versie is nog geen 30 euroquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt zeker?
Mja betaal meestal niet meer dan ¤ 40,- voor m'n games via Gamehubs enzo.
Wat heb je gegeten dan POOOOOIT?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Poit het volgende:
Wat een heerlijk begin van het weekend. Bizar zwaar gelunched! Noisia knoeperhard aan. BEUKEN!!!! WHROAOAAOAAAAAAAGHRH!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:
Goedemiddag!
Wat een rust hier zo opeens.
* Reintji schenkt single malt in , pakt een dikke sigaar en ramt zodra de 360 maar eens aan
Hoe is het allen SCers?! Whoot whoot!
Was echt fuckawesome!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands is wel tofMaar dan moet je wel met andere mensen spelen, want singleplayer is hij op den duur toch wel wat saaiig. Co-op is hij echt uber. Vooral het rijden met de waggies. Heb hard gelachen met SD
(Die dingen zijn echt onbestuurbaar voordat je een beetje snapt hoe het werkt)
Nice!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koning op! Alleen volgende week is het weer raak :/!
Ross! Morgen rond een uurtje of 3 a 4 uur kunnen we co-op doen! Kun je ook met meerdere co-op doen?!
Zalm, gemarineerde tonijn, gnocci, oester, lamsvlees, gecarameleseerde ui, bloedworst, garnalensoep, lever van een vis die ik niet meer weet, een carpaccio van een mooi stuk vlees en nog een shitload aan dingen..quote:
Dan was het in ieder geval niet van de kogelvis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef Poit het volgende:
lever van een vis die ik niet meer weet, ...
of misschien wel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval niet van de kogelvis.
Hij antwoordt niet meer.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of misschien wel?
[ afbeelding ]
Die vis kan ook typen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef Poit het volgende:
HARDSTIKKE DOOD!!
Even nog m'n projectje afmakenquote:
fatmaquote:
zo heb ik hem dan ook vrij constant gespeeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands is wel tofMaar dan moet je wel met andere mensen spelen, want singleplayer is hij op den duur toch wel wat saaiig. Co-op is hij echt uber. Vooral het rijden met de waggies. Heb hard gelachen met SD
(Die dingen zijn echt onbestuurbaar voordat je een beetje snapt hoe het werkt)
Heb het splitscreen gespeeld bij een maat van me.. Hij achter het stuur, ik achter het kanon.. Goede comboquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zo heb ik hem dan ook vrij constant gespeeldDan is het zekers humor
Ze dacht dat het daar veilig was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Wtf
Mijn huisgenoot heeft een cheap ass waterkoker nieuw gekocht bij de HEMA en er zit gewoon een portemonnee van een vrouwtje in de verpakkingAlles er in, van identiteitsbewijs tot rijbewijs en bankpasje.
Ja, wie koopt er nou weer een waterkoker bij de HEMA?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wie koopt er nou weer een waterkoker bij de HEMA?
quote:
Ik ken wel dezequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]Waarom? Iedereen hoort FUT FUT FUT te kennen! Het ongekende talent uit Oezbekistan
Ik ben in rouw.quote:
quote:
Misschien ditquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef badboynova het volgende:
whoehoe frontlines bijna uit gespeeld, moet nog 1 missie doen en dan gaan we eindelijk aan de mp
Wou het al niet zeggen. Waar is de gefundeerde onzin gebleven...quote:
stel jij eens een paar regels op, dan kunnen we die naleven en heb je ook niks om te zeikenquote:
Ik zeik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stel jij eens een paar regels op, dan kunnen we die naleven en heb je ook niks om te zeiken
Mensen voor wie een merkje geen fuck uitmaakt, als het maar werkt en functioneert en doet waarvoor het gemaakt is?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wie koopt er nou weer een waterkoker bij de HEMA?
Helemaal bij zoiets als een waterkoker, dat je geen tv koopt bij de hema, oké, maar een waterkoker, boeiequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen voor wie een merkje geen fuck uitmaakt, als het maar werkt en functioneert en doet waarvoor het gemaakt is?
Oh, dan zever jequote:
Ho! Stop de persen! Wereldnieuws! Dit is nog groter dan een wolk met vulkaanas of Adolf Hitler die nog steeds in de bergen van Peru leeft! We hebben een primeur te pakken. Als iemand ff een submitje maakt naar de Frontpage, dan bel ik Hart van Nederland en die nicht van RTL Boulevard!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ho! Stop de persen! Wereldnieuws! Dit is nog groter dan een wolk met vulkaanas of Adolf Hitler die nog steeds in de bergen van Peru leeft! We hebben een primeur te pakken. Als iemand ff een submitje maakt naar de Frontpage, dan bel ik Hart van Nederland en die nicht van RTL Boulevard!
ik mis twee ho's...quote:
Neejoh, op Veronica is Top Gear!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef Rossdale het volgende:
Nu Alex Agnew op Canvas! Kijken! Briljante belgische komiek
Maar jullie verstaan het antwerpse accent niet zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Rossdale het volgende:
Buh Top Gear, Alex Agnew is tofferder
En dan het stuk tussen 0:30 en 2:40.![]()
Ik versta het accent welquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar jullie verstaan het antwerpse accent niet zeker?
Installeren? Gewoon erin prikken en hij werkt. Dat was iig op mijn oude XP laptop het geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is wel een toffe gadget, alleen op XP installeren faalt hard![]()
Moet je een of andere Xbox security bullshit hebben die nergens te vinden is. Flikker dan maar dood.![]()
Heb hem dus met Labtec software aan de praak gekregen
te makkelijk...quote:
beetje laat maar iddquote:
Nou, dat installeren ging an sich nog wel. Hij vond het ding vlekkeloos en goed, zonder fouten. Toen kwam er echter een nieuw 'detectie-venster' met de boodschap 'Xbox Security 3, version 1.00. Die is NERGENS te vinden of te krijgen waardoor je gewoon niks meer kuntquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Installeren? Gewoon erin prikken en hij werkt. Dat was iig op mijn oude XP laptop het geval.
Dit nuttig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, dat installeren ging an sich nog wel. Hij vond het ding vlekkeloos en goed, zonder fouten. Toen kwam er echter een nieuw 'detectie-venster' met de boodschap 'Xbox Security 3, version 1.00. Die is NERGENS te vinden of te krijgen waardoor je gewoon niks meer kunt
Doe datquote:
kloon van teunquote:
MW2 spelen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat zit er een gigantische productie achter zo'n programma als Top Gear
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut, gebeten door de rat van me vriendin :/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ow en hoi Ritse.![]()
Ik heb last van me knie en me moeder die heeft gister de loterij gewonnen. Alleen jammer dat me hond net is dood gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
We weten het nu wel crimineelquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Dat is beter dan na middernacht gevoed worden of water over je heen krijgen!
Ik duik in je liefdestunnel als een dolfijn,quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:36 schreef Poit het volgende:
HOERUUUUH!!!!
Je moeder houdt heel erg van sperma!
Ze moet d'r kutje open sperren ik zeg sper ma!
Kamal is een koning en een baas in 1.
Straks ook ff naar de bart smit, ff kijken als ze eindelijk wat games hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Splinter Cell binnen, kreeg er ook pre-order kit bij
en maar meteen Batman gekocht. Kut FRS in Valkenswaard
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.quote:
Argh, man. Ik ken het. Rotvogels, af met hun snavel!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.
ik hoor er nu een stuk of 8 verschillende door elkaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Argh, man. Ik ken het. Rotvogels, af met hun snavel!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.
Ik woon in een bos dus ik heb er soms nog gillende eekhoorns bij... midden in de nacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik hoor er nu een stuk of 8 verschillende door elkaar
Als je van je kater afwilt moet je naar het asiel gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat helpt me al helemaal niet van mn kater af.
Ik las éénhoornquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik woon in een bos dus ik heb er soms nog gillende eekhoorns bij... midden in de nacht.
Knie gaat weer iets beter na de vochtexplosie van afgelopen woensdagquote:
Vochtexplosie, hmm.. dat klinkt.. smerig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Knie gaat weer iets beter na de vochtexplosie van afgelopen woensdag
Oh mijn knie was alleen maar een stuk opgezwollen maar wel van een klein beetje naar heel veelquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vochtexplosie, hmm.. dat klinkt.. smerig.
Dat gebeurt wel vaker als ik weer kom kletsen, dan gaat het nooit over games. Maar over Christian Bale, ratjes en de knie van Tain.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef badboynova het volgende:
Voor je het weet heet dit topic niet meer SC gam, maar is het de SC knie geworden met als TT "waar de knietjes vochtig zijn"
Dan nog, ewwww....quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh mijn knie was alleen maar een stuk opgezwollen maar wel van een klein beetje naar heel veel
quote:
Hier ook alles prima. Weeeeekend! Ciao!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Een hele dikke prima van mijn kant!
Met jou?? Maar moet weg, kletsen snel bij!![]()
Bij de Lidl of aldi?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef Reintji het volgende:
Oh, traumaopvang en een GHB intoxicatie, tegelijk! Actie!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Splinter Cell binnen, kreeg er ook pre-order kit bij
en maar meteen Batman gekocht. Kut FRS in Valkenswaard
Zorg dat er geen schoenwinkel in de buurt isquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Straks ook ff naar de bart smit, ff kijken als ze eindelijk wat games hebben.
BS hier in het dorp heeft alleen de gloed nieuwe games, of enkel de games
die niemand van ze leven zou willen kopen ( nee frontlines heb ik bij intertoys vandaan).
Rossdale! Kom je nog steeds vaak in Breda? Hoe is het leven daar?quote:
Over schoenenwinkels gesproken, ik ga zo eens kijken of ik nog leuke schoenen kan scoren ergens. Heb ik zin in.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zorg dat er geen schoenwinkel in de buurt is! Of neem je vrouw niet mee
!
Rond 3 uur?! Beginnen we wel vooraan hequote:
Heb net ook een nieuw paar schoenen gekochtquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Rossdale! Kom je nog steeds vaak in Breda? Hoe is het leven daar?
[..]
Over schoenenwinkels gesproken, ik ga zo eens kijken of ik nog leuke schoenen kan scoren ergens. Heb ik zin in.
De schoenenwinkel is boven de Bart Smit, maar heb een voordeel het vrouwtje is aan het werkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zorg dat er geen schoenwinkel in de buurt is! Of neem je vrouw niet mee
!
quote:
Jaja, ik woon er nog steeds. Zit nu nog in het ginneken, maar ik heb een huisje gekocht in Heusdenhout waar ik binnenkort naartoe verhuis. Jij bent onderhand al uit het brabantse land vertrokken dus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Rossdale! Kom je nog steeds vaak in Breda? Hoe is het leven daar?
Co-op staat los van de main storyline (het is een soort prequel volgens mij) dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rond 3 uur?! Beginnen we wel vooraan he!
2 levels dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Co-op staat los van de main storyline (het is een soort prequel volgens mij) dus dat is geen probleem
Drie uur it is
Daarom word je nu gestraftquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Man, ondanks dat ik gisteren weinig gedronken heb, alsnog gaar als een aap!
Zie je wel, zelfs je lichaam protesteert!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Man, ondanks dat ik gisteren weinig gedronken heb, alsnog gaar als een aap!
Ja man, ik ben al zo een 1.5 jaar weg uit Breda. Tijd gaat hard als je plezier hebt! Ik vond Breda echt 3x niks, nooit een band mee gehad terwijl ik er wel zo een 17 jaar gewoond heb ofzo. Ik woon nu nog in Driebergen maar moet uiterlijk eind september hier weg (snik, snik) dus ben druk op zoek naar iets anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, ik woon er nog steeds. Zit nu nog in het ginneken, maar ik heb een huisje gekocht in Heusdenhout waar ik binnenkort naartoe verhuis. Jij bent onderhand al uit het brabantse land vertrokken dus?
Oh joh, wist ik niet eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Laniboekje het volgende:
Nou, ik ben er weer. Geen schoenen gevonden en ook het rattenvoer dat ik nodig heb hadden ze niet. Oftewel, nu mag ik naar Zeist gaan om speciaal dat rattenvoer te kopen. Schoenen kijk ik wel weer een keer in Utrecht, veeeeel meer keus. Wel lekker weertje zeg.
[..]
Ja man, ik ben al zo een 1.5 jaar weg uit Breda. Tijd gaat hard als je plezier hebt! Ik vond Breda echt 3x niks, nooit een band mee gehad terwijl ik er wel zo een 17 jaar gewoond heb ofzo. Ik woon nu nog in Driebergen maar moet uiterlijk eind september hier weg (snik, snik) dus ben druk op zoek naar iets anders.
Omdat ze de boel plat gaan gooien. Ik heb het zo verwaarloosd hier dat ze het nooit meer zullen kunnen verhuren/verkopen en dus gaat er een atoombom op en klaar is kees.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:34 schreef badboynova het volgende:
Waarom moet je daar weg, zijn ze je tokkie gedrag eindelijk zat hahahah.
In die 1.5 jaar is Breda zeker helemaal veranderd en leuker geworden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh joh, wist ik niet eensDuidelijk een teken dat je hier te weinig komt de laatste 1,5 jaar
Hey Nick, het wordt een half uurtje later. Even de F1 kwalificatie afkijken en snel even boodschappen halen.
15:30 uur moet wel lukken
Hier gaat het ook later wordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh joh, wist ik niet eensDuidelijk een teken dat je hier te weinig komt de laatste 1,5 jaar
Hey Nick, het wordt een half uurtje later. Even de F1 kwalificatie afkijken en snel even boodschappen halen.
15:30 uur moet wel lukken
Wacht maar tot je ouder bentquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Strijken? Boodschappen? Schoonmaken?![]()
Gefeliciteerd met je gender swap
Ja, ik loop echt gruwelijk achterquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Meh. We zitten uiteindelijk ergens wel in hetzelfde schuitje. Ik kook, doe de was en afwas.
Heeft meer te maken met de enorm beperkte kastruimte die ik hebquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:42 schreef Rossdale het volgende:
StrijkenHaha, krijg je ervan als je kraagjes draagt
Ehw...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik loop echt gruwelijk achterHeb al in een maand niet meer gestofzuigd of gedweild. Met een kat in huis is dat echt feest.
Als je even wacht dan zijn de twee ratjes van dit topic over een week weer terugquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
De ratjes zijn nu ook weer blij want die hebben een schone kooi.
Ze hadden een heeeeel lief nestje ratjes bij de dierenwinkel. Ben maar hard daar voorbij gelopen anders had ik nu uitbreiding van mijn huisdieren...
Maar ik vermoed dat deze niet zo lief zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je even wacht dan zijn de twee ratjes van dit topic over een week weer terug.
Ik moet welquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar strijk je dan ook echt alles?
Broeken, T-shirts, sweaters, truien, bloesjes?
Cool! Ik kan wel een kat gebruiken (ben helaas allergisch), maar ik was net ff in de berging en kwam weeeeer een muis tegen. Ja leuk, in het bos wonen... Constant die muizen. Gelukkig zitten ze niet in de keuken ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:38 schreef Rossdale het volgende:
Mijn huis komt met kat. Heb er dan ook ineens een extra huisdier bijEn ik heb al twee katten.
De oude baasjes hebben geen plek meer voor hem in hun nieuwe huis (beestje loopt veel buiten en ze gaan naar een appartementje) dus ik neem hem dan wel graag over
Ik zie het al, precies hetzelfde als de mijnequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
De ratjes zijn nu ook weer blij want die hebben een schone kooi.
Ze hadden een heeeeel lief nestje ratjes bij de dierenwinkel. Ben maar hard daar voorbij gelopen anders had ik nu uitbreiding van mijn huisdieren...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je even wacht dan zijn de twee ratjes van dit topic over een week weer terug.
Strijken, dat heb ik afgeschaft toen ik op mijzelf ging wonenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar strijk je dan ook echt alles?
Broeken, T-shirts, sweaters, truien, bloesjes?
Leer Pools Ed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
BBN. LEER NEDERLANDS.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef Morthill het volgende:
ik faal. Had maandje terug een factuur gehad, aangegeven dat ik in zes termijnen wilde bepalen en daarmee was het af. Vandaag aan het opruimen kwam ik wat facturen tegen, dus ik die braaf betalen, realiseer ik me plots dat ik dezelfde factuur nu dubbel betaal
. Maandag even bellen, want 122 euro wil ik wel terug
Omdat het vandaag feest is, en andere dagen gedraag ik me.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus man, waarom altijd zuipen als je vrij bent?
Cheapeau, je weet me goed te gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat het vandaag feest is, en andere dagen gedraag ik me.
Daar ben ik ook bang voor. En de kosten voor de verzekering en parkeervergunning van mijn auto (samen bijna 400 euro) komen er ook weer aanquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
En dan moet je 6 weken wachten voordat ze je het op je rekening storten. Zo gaat dat wel bij ons.
Waarom zou het vandaag geen feest zijn. Elke dag is toch een feest. Iets met pluk de dag enzo.quote:
Omdat me alco hyves vrienden langs komen voor me verjaardag, en de meeste van me hyvers drinken bier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:01 schreef Edwinuss het volgende:
En waarom is het vandaag feest?
Het is hier niet elke dag een feest hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom zou het vandaag geen feest zijn. Elke dag is toch een feest. Iets met pluk de dag enzo.
Buitenlanders zijn net sperma, ze komen met miljoenen tegelijk en maar 1 werkt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat me alco hyves vrienden langs komen voor me verjaardag, en de meeste van me hyvers drinken bier.
Echt wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is hier niet elke dag een feest hoor
En nu me reet likke?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Echt wel.
Reden 1: ban wave net geweest.
Reden 2: jij post hier.
Maar ze houden wel de maatschappij samen, want heb je ooit weleens een mens spontaan uit elkaar zien vallen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn net sperma, ze komen met miljoenen tegelijk en maar 1 werkt.
Jij ben toch nog niet jarig, of dat geweestquote:
Ik dacht dat vrienden op hyves net zoiets was als trophies op je PS3 of achievements op je 360. Goed voor werkelijk niks behalve je e-penis.quote:
Ehm wat is de vrouwelijke vorm hiervanquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrienden op hyves net zoiets was als trophies op je PS3 of achievements op je 360. Goed voor werkelijk niks behalve je e-penis.
sugababes.nlquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm wat is de vrouwelijke vorm hiervan
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:19 schreef Edwinuss het volgende:
Leg me alsjeblieft uit hoe 1 werkende buitenlander op de miljoen werkloze buitenlanders een maatschappij samen kunnen houden. Als je dat kan beantwoorden en bewijzen post ik hier nooit meer.
e-cupmaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm wat is de vrouwelijke vorm hiervan
Ja? Leg uit?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
[ afbeelding ]
Ik zal het ook niet meer zeggen. Ik beloof het!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Funny... BUT IT'S WRONG!!!
Ik vroeg me al af hoe al die jonge meiden aan de joekels kwamen. Veel hyves vrienden is dus de trucquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Huizum, kant van MCL. Denk zo tussen 3 en 4 ur snachts.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ow damn, dat meen je niet? Dat is fucked up gast!
Welke buurt woon je dan van Leeuwarden? Heb je ook enig idee rond welk tijdstip?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en steen tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
van wageningenstraat, zit bij de huizumerlaan. Super mooi en net buurtje hier. NIemand kan zich de laatste inbraak hier voor de geest halenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
Huizum is de nieuwe vrijheidswijk. Ik zal eens rondvragen.
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en steen tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Zo dat is kut, maar gelukkig is er niks met jouw en je vriendin gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Fucked up manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
serieus. Doe mee aan 10 voor taal ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
BBN. LEER NEDERLANDS.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Dat is serieus kut man! En je was net klaar met je muur toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, smerig gebeuren
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Tering hey. Ben ik ook altijd stiekem wel bang voor. Hele kamer hier is gevuld met allerhande retro consoles, maar ook nieuwer spul als de 360 en de PS3. Echt sterkte, het is best klote als je wakker wordt en je bemerkt dat een paar gozers al je spullen hebben gestolen (je bent hopelijk wel verzekerd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Jezus man, dat is echt heel erg kut! Zeker het feit dat je nog gewoon beneden ben geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat ze die klootzakken te pakken krijgen.Please sir. When moon? When Mustang?
Softiequote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Of ik laat ze een beat horen die ik heb gemaakt, dan gaan ze ook huilen.
Tja nog flink oefenen, kan ik eindelijk over een tijdje op je beats flink even gaan spitten jwz.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb nu wel iets gaars gemaakt![]()
http://www.zshare.net/audio/75084267f3589f59/
Die eerste 4 bars slaan eigenlijk nergens op, maar ik ben slecht in opbouwen
Er zijn vast vervelendere dingen die je met die lui kunt doen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Softie
Hier gaat gelijk een emmer miltvuur over de inbrekers heen!
Idd. De gasten bewusteloos slaan, ze opsluiten in een kelder en ze de hele dag naar Piratenfestivalmuziek laten luisteren, terwijl ze speakers in de muur verzinkt staan achter een hele dikke laag gaas zodat ze niet kapot gemaakt kunnen wordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn vast vervelendere dingen die je met die lui kunt doen.
Liefde is een bitch hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |