Omdat me alco hyves vrienden langs komen voor me verjaardag, en de meeste van me hyvers drinken bier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:01 schreef Edwinuss het volgende:
En waarom is het vandaag feest?
Het is hier niet elke dag een feest hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom zou het vandaag geen feest zijn. Elke dag is toch een feest. Iets met pluk de dag enzo.
Buitenlanders zijn net sperma, ze komen met miljoenen tegelijk en maar 1 werkt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat me alco hyves vrienden langs komen voor me verjaardag, en de meeste van me hyvers drinken bier.
Echt wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is hier niet elke dag een feest hoor
En nu me reet likke?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Echt wel.
Reden 1: ban wave net geweest.
Reden 2: jij post hier.
Maar ze houden wel de maatschappij samen, want heb je ooit weleens een mens spontaan uit elkaar zien vallen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn net sperma, ze komen met miljoenen tegelijk en maar 1 werkt.
Jij ben toch nog niet jarig, of dat geweestquote:
Ik dacht dat vrienden op hyves net zoiets was als trophies op je PS3 of achievements op je 360. Goed voor werkelijk niks behalve je e-penis.quote:
Ehm wat is de vrouwelijke vorm hiervanquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrienden op hyves net zoiets was als trophies op je PS3 of achievements op je 360. Goed voor werkelijk niks behalve je e-penis.
sugababes.nlquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm wat is de vrouwelijke vorm hiervan
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:19 schreef Edwinuss het volgende:
Leg me alsjeblieft uit hoe 1 werkende buitenlander op de miljoen werkloze buitenlanders een maatschappij samen kunnen houden. Als je dat kan beantwoorden en bewijzen post ik hier nooit meer.
e-cupmaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm wat is de vrouwelijke vorm hiervan
Ja? Leg uit?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
[ afbeelding ]
Ik zal het ook niet meer zeggen. Ik beloof het!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Funny... BUT IT'S WRONG!!!
Ik vroeg me al af hoe al die jonge meiden aan de joekels kwamen. Veel hyves vrienden is dus de trucquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Huizum, kant van MCL. Denk zo tussen 3 en 4 ur snachts.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ow damn, dat meen je niet? Dat is fucked up gast!
Welke buurt woon je dan van Leeuwarden? Heb je ook enig idee rond welk tijdstip?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en steen tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
van wageningenstraat, zit bij de huizumerlaan. Super mooi en net buurtje hier. NIemand kan zich de laatste inbraak hier voor de geest halenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
Huizum is de nieuwe vrijheidswijk. Ik zal eens rondvragen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en steen tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Zo dat is kut, maar gelukkig is er niks met jouw en je vriendin gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |