fatmaquote:
zo heb ik hem dan ook vrij constant gespeeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands is wel tofMaar dan moet je wel met andere mensen spelen, want singleplayer is hij op den duur toch wel wat saaiig. Co-op is hij echt uber. Vooral het rijden met de waggies. Heb hard gelachen met SD
(Die dingen zijn echt onbestuurbaar voordat je een beetje snapt hoe het werkt)
Heb het splitscreen gespeeld bij een maat van me.. Hij achter het stuur, ik achter het kanon.. Goede comboquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zo heb ik hem dan ook vrij constant gespeeldDan is het zekers humor
Ze dacht dat het daar veilig was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Wtf
Mijn huisgenoot heeft een cheap ass waterkoker nieuw gekocht bij de HEMA en er zit gewoon een portemonnee van een vrouwtje in de verpakkingAlles er in, van identiteitsbewijs tot rijbewijs en bankpasje.
Ja, wie koopt er nou weer een waterkoker bij de HEMA?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wie koopt er nou weer een waterkoker bij de HEMA?
quote:
Ik ken wel dezequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]Waarom? Iedereen hoort FUT FUT FUT te kennen! Het ongekende talent uit Oezbekistan
Ik ben in rouw.quote:
quote:
Misschien ditquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef badboynova het volgende:
whoehoe frontlines bijna uit gespeeld, moet nog 1 missie doen en dan gaan we eindelijk aan de mp
Wou het al niet zeggen. Waar is de gefundeerde onzin gebleven...quote:
stel jij eens een paar regels op, dan kunnen we die naleven en heb je ook niks om te zeikenquote:
Ik zeik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stel jij eens een paar regels op, dan kunnen we die naleven en heb je ook niks om te zeiken
Mensen voor wie een merkje geen fuck uitmaakt, als het maar werkt en functioneert en doet waarvoor het gemaakt is?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wie koopt er nou weer een waterkoker bij de HEMA?
Helemaal bij zoiets als een waterkoker, dat je geen tv koopt bij de hema, oké, maar een waterkoker, boeiequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen voor wie een merkje geen fuck uitmaakt, als het maar werkt en functioneert en doet waarvoor het gemaakt is?
Oh, dan zever jequote:
Ho! Stop de persen! Wereldnieuws! Dit is nog groter dan een wolk met vulkaanas of Adolf Hitler die nog steeds in de bergen van Peru leeft! We hebben een primeur te pakken. Als iemand ff een submitje maakt naar de Frontpage, dan bel ik Hart van Nederland en die nicht van RTL Boulevard!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ho! Stop de persen! Wereldnieuws! Dit is nog groter dan een wolk met vulkaanas of Adolf Hitler die nog steeds in de bergen van Peru leeft! We hebben een primeur te pakken. Als iemand ff een submitje maakt naar de Frontpage, dan bel ik Hart van Nederland en die nicht van RTL Boulevard!
ik mis twee ho's...quote:
Neejoh, op Veronica is Top Gear!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef Rossdale het volgende:
Nu Alex Agnew op Canvas! Kijken! Briljante belgische komiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |