Zoals het hoortquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Oh en de typo laat ik er gewoon in staanVoor de lulz
[ afbeelding ]
Neuh, PC versie is nog geen 30 euroquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoelt zeker?
Mja betaal meestal niet meer dan ¤ 40,- voor m'n games via Gamehubs enzo.
Wat heb je gegeten dan POOOOOIT?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Poit het volgende:
Wat een heerlijk begin van het weekend. Bizar zwaar gelunched! Noisia knoeperhard aan. BEUKEN!!!! WHROAOAAOAAAAAAAGHRH!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:
Goedemiddag!
Wat een rust hier zo opeens.
* Reintji schenkt single malt in , pakt een dikke sigaar en ramt zodra de 360 maar eens aan
Hoe is het allen SCers?! Whoot whoot!
Was echt fuckawesome!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands is wel tofMaar dan moet je wel met andere mensen spelen, want singleplayer is hij op den duur toch wel wat saaiig. Co-op is hij echt uber. Vooral het rijden met de waggies. Heb hard gelachen met SD
(Die dingen zijn echt onbestuurbaar voordat je een beetje snapt hoe het werkt)
Nice!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koning op! Alleen volgende week is het weer raak :/!
Ross! Morgen rond een uurtje of 3 a 4 uur kunnen we co-op doen! Kun je ook met meerdere co-op doen?!
Zalm, gemarineerde tonijn, gnocci, oester, lamsvlees, gecarameleseerde ui, bloedworst, garnalensoep, lever van een vis die ik niet meer weet, een carpaccio van een mooi stuk vlees en nog een shitload aan dingen..quote:
Dan was het in ieder geval niet van de kogelvis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef Poit het volgende:
lever van een vis die ik niet meer weet, ...
of misschien wel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval niet van de kogelvis.
Hij antwoordt niet meer.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of misschien wel?
[ afbeelding ]
Die vis kan ook typen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef Poit het volgende:
HARDSTIKKE DOOD!!
Even nog m'n projectje afmakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |