We weten het nu wel crimineelquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Dat is beter dan na middernacht gevoed worden of water over je heen krijgen!
Ik duik in je liefdestunnel als een dolfijn,quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:36 schreef Poit het volgende:
HOERUUUUH!!!!
Je moeder houdt heel erg van sperma!
Ze moet d'r kutje open sperren ik zeg sper ma!
Kamal is een koning en een baas in 1.
Straks ook ff naar de bart smit, ff kijken als ze eindelijk wat games hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Splinter Cell binnen, kreeg er ook pre-order kit bij
en maar meteen Batman gekocht. Kut FRS in Valkenswaard
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.quote:
Argh, man. Ik ken het. Rotvogels, af met hun snavel!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.
ik hoor er nu een stuk of 8 verschillende door elkaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Argh, man. Ik ken het. Rotvogels, af met hun snavel!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.
Ik woon in een bos dus ik heb er soms nog gillende eekhoorns bij... midden in de nacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik hoor er nu een stuk of 8 verschillende door elkaar
Als je van je kater afwilt moet je naar het asiel gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat helpt me al helemaal niet van mn kater af.
Ik las éénhoornquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik woon in een bos dus ik heb er soms nog gillende eekhoorns bij... midden in de nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |