Maar jullie verstaan het antwerpse accent niet zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Rossdale het volgende:
Buh Top Gear, Alex Agnew is tofferder
En dan het stuk tussen 0:30 en 2:40.![]()
Ik versta het accent welquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar jullie verstaan het antwerpse accent niet zeker?
Installeren? Gewoon erin prikken en hij werkt. Dat was iig op mijn oude XP laptop het geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is wel een toffe gadget, alleen op XP installeren faalt hard![]()
Moet je een of andere Xbox security bullshit hebben die nergens te vinden is. Flikker dan maar dood.![]()
Heb hem dus met Labtec software aan de praak gekregen
te makkelijk...quote:
beetje laat maar iddquote:
Nou, dat installeren ging an sich nog wel. Hij vond het ding vlekkeloos en goed, zonder fouten. Toen kwam er echter een nieuw 'detectie-venster' met de boodschap 'Xbox Security 3, version 1.00. Die is NERGENS te vinden of te krijgen waardoor je gewoon niks meer kuntquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Installeren? Gewoon erin prikken en hij werkt. Dat was iig op mijn oude XP laptop het geval.
Dit nuttig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, dat installeren ging an sich nog wel. Hij vond het ding vlekkeloos en goed, zonder fouten. Toen kwam er echter een nieuw 'detectie-venster' met de boodschap 'Xbox Security 3, version 1.00. Die is NERGENS te vinden of te krijgen waardoor je gewoon niks meer kunt
Doe datquote:
kloon van teunquote:
MW2 spelen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat zit er een gigantische productie achter zo'n programma als Top Gear
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut, gebeten door de rat van me vriendin :/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ow en hoi Ritse.![]()
Ik heb last van me knie en me moeder die heeft gister de loterij gewonnen. Alleen jammer dat me hond net is dood gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |