Maar jullie verstaan het antwerpse accent niet zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Rossdale het volgende:
Buh Top Gear, Alex Agnew is tofferder
En dan het stuk tussen 0:30 en 2:40.![]()
Ik versta het accent welquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar jullie verstaan het antwerpse accent niet zeker?
Installeren? Gewoon erin prikken en hij werkt. Dat was iig op mijn oude XP laptop het geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is wel een toffe gadget, alleen op XP installeren faalt hard![]()
Moet je een of andere Xbox security bullshit hebben die nergens te vinden is. Flikker dan maar dood.![]()
Heb hem dus met Labtec software aan de praak gekregen
te makkelijk...quote:
beetje laat maar iddquote:
Nou, dat installeren ging an sich nog wel. Hij vond het ding vlekkeloos en goed, zonder fouten. Toen kwam er echter een nieuw 'detectie-venster' met de boodschap 'Xbox Security 3, version 1.00. Die is NERGENS te vinden of te krijgen waardoor je gewoon niks meer kuntquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Installeren? Gewoon erin prikken en hij werkt. Dat was iig op mijn oude XP laptop het geval.
Dit nuttig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, dat installeren ging an sich nog wel. Hij vond het ding vlekkeloos en goed, zonder fouten. Toen kwam er echter een nieuw 'detectie-venster' met de boodschap 'Xbox Security 3, version 1.00. Die is NERGENS te vinden of te krijgen waardoor je gewoon niks meer kunt
Doe datquote:
kloon van teunquote:
MW2 spelen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat zit er een gigantische productie achter zo'n programma als Top Gear
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut, gebeten door de rat van me vriendin :/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ow en hoi Ritse.![]()
Ik heb last van me knie en me moeder die heeft gister de loterij gewonnen. Alleen jammer dat me hond net is dood gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
We weten het nu wel crimineelquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Dat is beter dan na middernacht gevoed worden of water over je heen krijgen!
Ik duik in je liefdestunnel als een dolfijn,quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:36 schreef Poit het volgende:
HOERUUUUH!!!!
Je moeder houdt heel erg van sperma!
Ze moet d'r kutje open sperren ik zeg sper ma!
Kamal is een koning en een baas in 1.
Straks ook ff naar de bart smit, ff kijken als ze eindelijk wat games hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Splinter Cell binnen, kreeg er ook pre-order kit bij
en maar meteen Batman gekocht. Kut FRS in Valkenswaard
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.quote:
Argh, man. Ik ken het. Rotvogels, af met hun snavel!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.
ik hoor er nu een stuk of 8 verschillende door elkaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Argh, man. Ik ken het. Rotvogels, af met hun snavel!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ik dankzij vogels al om 9 uur wakker was, en niet meer in slaap kan komen met al dat gekwetter.
Ik woon in een bos dus ik heb er soms nog gillende eekhoorns bij... midden in de nacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik hoor er nu een stuk of 8 verschillende door elkaar
Als je van je kater afwilt moet je naar het asiel gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat helpt me al helemaal niet van mn kater af.
Ik las éénhoornquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik woon in een bos dus ik heb er soms nog gillende eekhoorns bij... midden in de nacht.
Knie gaat weer iets beter na de vochtexplosie van afgelopen woensdagquote:
Vochtexplosie, hmm.. dat klinkt.. smerig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Knie gaat weer iets beter na de vochtexplosie van afgelopen woensdag
Oh mijn knie was alleen maar een stuk opgezwollen maar wel van een klein beetje naar heel veelquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vochtexplosie, hmm.. dat klinkt.. smerig.
Dat gebeurt wel vaker als ik weer kom kletsen, dan gaat het nooit over games. Maar over Christian Bale, ratjes en de knie van Tain.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef badboynova het volgende:
Voor je het weet heet dit topic niet meer SC gam, maar is het de SC knie geworden met als TT "waar de knietjes vochtig zijn"
Dan nog, ewwww....quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh mijn knie was alleen maar een stuk opgezwollen maar wel van een klein beetje naar heel veel
quote:
Hier ook alles prima. Weeeeekend! Ciao!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Een hele dikke prima van mijn kant!
Met jou?? Maar moet weg, kletsen snel bij!![]()
Bij de Lidl of aldi?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:24 schreef Reintji het volgende:
Oh, traumaopvang en een GHB intoxicatie, tegelijk! Actie!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Splinter Cell binnen, kreeg er ook pre-order kit bij
en maar meteen Batman gekocht. Kut FRS in Valkenswaard
Zorg dat er geen schoenwinkel in de buurt isquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Straks ook ff naar de bart smit, ff kijken als ze eindelijk wat games hebben.
BS hier in het dorp heeft alleen de gloed nieuwe games, of enkel de games
die niemand van ze leven zou willen kopen ( nee frontlines heb ik bij intertoys vandaan).
Rossdale! Kom je nog steeds vaak in Breda? Hoe is het leven daar?quote:
Over schoenenwinkels gesproken, ik ga zo eens kijken of ik nog leuke schoenen kan scoren ergens. Heb ik zin in.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zorg dat er geen schoenwinkel in de buurt is! Of neem je vrouw niet mee
!
Rond 3 uur?! Beginnen we wel vooraan hequote:
Heb net ook een nieuw paar schoenen gekochtquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Rossdale! Kom je nog steeds vaak in Breda? Hoe is het leven daar?
[..]
Over schoenenwinkels gesproken, ik ga zo eens kijken of ik nog leuke schoenen kan scoren ergens. Heb ik zin in.
De schoenenwinkel is boven de Bart Smit, maar heb een voordeel het vrouwtje is aan het werkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zorg dat er geen schoenwinkel in de buurt is! Of neem je vrouw niet mee
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |