quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Afgelopen nacht is mijn hele huis leegehaald![]()
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en steen tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Hoop schade, hoop gedoe, alle foto's weg.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Fucked up manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
serieus. Doe mee aan 10 voor taal ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
BBN. LEER NEDERLANDS.
Om 3 uur snachts hoorde ik een knal, dacht misschien dronken lui die en steen tegen het huis hebben gegooid. Ik ben nog naar beneden geweest.
Volgens de politie bleek uit sporen dat ze toen al in mijn huis waren, raar idee dat die lui verstop zaten in mijn woonkamer terwijl ik daar ook rond liep![]()
Zo dom maar ik heb gewoon niks gezien, voelt zo vreemd. Later hebben ze rustig alles meegenomen. Nieuwe TV, laptops etc etc. Nu even en geleende laptop, maar die moet vanavond terug.
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Dat is serieus kut man! En je was net klaar met je muur toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, smerig gebeuren
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Tering hey. Ben ik ook altijd stiekem wel bang voor. Hele kamer hier is gevuld met allerhande retro consoles, maar ook nieuwer spul als de 360 en de PS3. Echt sterkte, het is best klote als je wakker wordt en je bemerkt dat een paar gozers al je spullen hebben gestolen (je bent hopelijk wel verzekerd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Meest irritante een vriendin die helemaal overstuur is, zo sneu allemaal.Jezus man, dat is echt heel erg kut! Zeker het feit dat je nog gewoon beneden ben geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat ze die klootzakken te pakken krijgen.Please sir. When moon? When Mustang?
Softiequote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Edwinuss het volgende:
Of ik laat ze een beat horen die ik heb gemaakt, dan gaan ze ook huilen.
Tja nog flink oefenen, kan ik eindelijk over een tijdje op je beats flink even gaan spitten jwz.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb nu wel iets gaars gemaakt![]()
http://www.zshare.net/audio/75084267f3589f59/
Die eerste 4 bars slaan eigenlijk nergens op, maar ik ben slecht in opbouwen
Er zijn vast vervelendere dingen die je met die lui kunt doen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Softie
Hier gaat gelijk een emmer miltvuur over de inbrekers heen!
Idd. De gasten bewusteloos slaan, ze opsluiten in een kelder en ze de hele dag naar Piratenfestivalmuziek laten luisteren, terwijl ze speakers in de muur verzinkt staan achter een hele dikke laag gaas zodat ze niet kapot gemaakt kunnen wordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn vast vervelendere dingen die je met die lui kunt doen.
Liefde is een bitch hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |