Ehw...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik loop echt gruwelijk achterHeb al in een maand niet meer gestofzuigd of gedweild. Met een kat in huis is dat echt feest.
Als je even wacht dan zijn de twee ratjes van dit topic over een week weer terugquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
De ratjes zijn nu ook weer blij want die hebben een schone kooi.
Ze hadden een heeeeel lief nestje ratjes bij de dierenwinkel. Ben maar hard daar voorbij gelopen anders had ik nu uitbreiding van mijn huisdieren...
Maar ik vermoed dat deze niet zo lief zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je even wacht dan zijn de twee ratjes van dit topic over een week weer terug.
Ik moet welquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar strijk je dan ook echt alles?
Broeken, T-shirts, sweaters, truien, bloesjes?
Cool! Ik kan wel een kat gebruiken (ben helaas allergisch), maar ik was net ff in de berging en kwam weeeeer een muis tegen. Ja leuk, in het bos wonen... Constant die muizen. Gelukkig zitten ze niet in de keuken ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:38 schreef Rossdale het volgende:
Mijn huis komt met kat. Heb er dan ook ineens een extra huisdier bijEn ik heb al twee katten.
De oude baasjes hebben geen plek meer voor hem in hun nieuwe huis (beestje loopt veel buiten en ze gaan naar een appartementje) dus ik neem hem dan wel graag over
Ik zie het al, precies hetzelfde als de mijnequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
De ratjes zijn nu ook weer blij want die hebben een schone kooi.
Ze hadden een heeeeel lief nestje ratjes bij de dierenwinkel. Ben maar hard daar voorbij gelopen anders had ik nu uitbreiding van mijn huisdieren...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je even wacht dan zijn de twee ratjes van dit topic over een week weer terug.
Strijken, dat heb ik afgeschaft toen ik op mijzelf ging wonenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar strijk je dan ook echt alles?
Broeken, T-shirts, sweaters, truien, bloesjes?
Leer Pools Ed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
BBN. LEER NEDERLANDS.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef Morthill het volgende:
ik faal. Had maandje terug een factuur gehad, aangegeven dat ik in zes termijnen wilde bepalen en daarmee was het af. Vandaag aan het opruimen kwam ik wat facturen tegen, dus ik die braaf betalen, realiseer ik me plots dat ik dezelfde factuur nu dubbel betaal
. Maandag even bellen, want 122 euro wil ik wel terug
Omdat het vandaag feest is, en andere dagen gedraag ik me.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus man, waarom altijd zuipen als je vrij bent?
Cheapeau, je weet me goed te gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat het vandaag feest is, en andere dagen gedraag ik me.
Daar ben ik ook bang voor. En de kosten voor de verzekering en parkeervergunning van mijn auto (samen bijna 400 euro) komen er ook weer aanquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
En dan moet je 6 weken wachten voordat ze je het op je rekening storten. Zo gaat dat wel bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |