Kiest ze eindelijk voor de normale weg. Frapant.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou moe... ze vertrekt zonder ruzie morgen. ik heb waarschijnlijk de komende weken de hele kamer voor mij alleen, schuif lekker de bedden tegen elkaar en ga genieten
Frans Bromet maakte ooit het fan-tas-tische progamma "Buren" wat ging over burenruzies.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er trouwens met Frans Bromet en/of Mr. Visser
Jeumig, die is diep...quote:Op donderdag 15 april 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frans Bromet maakte ooit het fan-tas-tische progamma "Buren" wat ging over burenruzies.
Mr Frank "De Rijdende Rechter" Visser behoeft geen verdere uitleg.
Ze zijn niet meer nodig om het conflict op te lossen tussen PS en roommate.
We hebben zelfs gepraat en no hard feelings at allquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben zelfs gepraat en no hard feelings at all
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, het werd zo langzamerhand natuurlijk ook wel een beetje eigenbelang.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dank iedereen hier voor het meeleven haha
Ik heb soms heeeeele vreemde kronkelsquote:
No hard feelings? Dat geloof ik echt nietquote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No hard feelings? Dat geloof ik echt niet
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.
Ik wil het gewoon geloven, ook al liegt PS dat ze barst.
PS, zeg dat het echt zo is en dat Nem er compleet naast zit.
Please...
yepyep we hebben gepraat en eht is okee. Kennelijk praatte ze niet tegen me omdat ze zich schuldig voeldequote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.
Please...
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.
Please...
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yepyep we hebben gepraat en eht is okee. Kennelijk praatte ze niet tegen me omdat ze zich schuldig voelde
Weltrusten MMquote:Op donderdag 15 april 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga richting mijn nest...
Dan zou ik inderdaad even gaan genieten van je vrijheidquote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yepyep we hebben gepraat en eht is okee. Kennelijk praatte ze niet tegen me omdat ze zich schuldig voelde
andere kamerquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad even gaan genieten van je vrijheid
Maar wat doet zij nu? Andere kamer of bij d'r vriendje?
Een goede combinatie dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Het ijs met kriekbier dat we door de ijssalon hebben laten maken is een succes
Echt lekker
En je wordt er nog aangeschoten van ook
Oh yesquote:
uhmmm vriezen alcohol cellen niet stuk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Het ijs met kriekbier dat we door de ijssalon hebben laten maken is een succes
Echt lekker
En je wordt er nog aangeschoten van ook
Ik krijg gewoon trek als ik er aan denk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh yes
En van origine zou daar nog een gratiné van Kasteel Rouge bijkomen en een citroenparfait. Maar we houden het bij het ijs met een perentaart met caramel
Neequote:Op vrijdag 16 april 2010 01:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhmmm vriezen alcohol cellen niet stuk?
30 Meiquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon trek als ik er aan denk!
klinkt als iet wat ik wel zou waarderenquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Sterker nog, alcohol zorgt er normaal gesproken voor dat vloeistoffen moeilijker bevriezen.
Maar ijs bestaat uit een bepaalde verhouding van vloeistof en vaste stof. Vaste stof is vaak suiker...maar in dit geval dus ook een speciaal bindmiddel voor de alcohol
Het fijne is dat je de alcohol zelf dus niet proeft
Heb je je al opgegeven voor wie is de chef? Klinkt altijd goed die probeersels van jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh yes
En van origine zou daar nog een gratiné van Kasteel Rouge bijkomen en een citroenparfait. Maar we houden het bij het ijs met een perentaart met caramel
Oh dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt als iet wat ik wel zou waarderen
Nee. Wat zitten daar een zooi neuzelaars tussen johquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:20 schreef lubje25 het volgende:
Heb je je al opgegeven voor wie is de chef?
Thanksquote:Klinkt altijd goed die probeersels van jou
Kan je dan ook het volgende uitleggen? Ik had op een moment Jägermeister a 35% in de vriezer dat niet bevroor. Absolut Vodka en jenever (beide 40%) bevroren wel. Absolut Vanilla (ook 40%) bevriest dan weer niet. Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Sterker nog, alcohol zorgt er normaal gesproken voor dat vloeistoffen moeilijker bevriezen.
Maar ijs bestaat uit een bepaalde verhouding van vloeistof en vaste stof. Vaste stof is vaak suiker...maar in dit geval dus ook een speciaal bindmiddel voor de alcohol
Je zou kunnen concluderen dat er geen 40% alcohol in de flessen zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je dan ook het volgende uitleggen? Ik had op een moment Jägermeister a 35% in de vriezer dat niet bevroor. Absolut Vodka en jenever (beide 40%) bevroren wel. Absolut Vanilla (ook 40%) bevriest dan weer niet. Hoe komt dat?
Dan zijn het oplichters bij die slijterijen en bottelaars. Zou het niet iets met het suikergehalte te maken kunnen hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou kunnen concluderen dat er geen 40% alcohol in de flessen zit
Dat zou me niets verbazen. Dat is natuurlijk wel mooie "groeibron" voor ijs.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het oplichters bij die slijterijen en bottelaars. Zou het niet iets met het suikergehalte te maken kunnen hebben?
Ik heb wat ik nog aan restjes drank had staan tussen de 35 en 40% in de vriezer gezet, nu afwachten wat de uitkomst isquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Dat is natuurlijk wel mooie "groeibron" voor ijs.
Het gaat lekker ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damn, holland staat wel lekker te fikken laatst zeg
wow spannend!quote:Op vrijdag 16 april 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat lekker ja.![]()
Het is een Luchtmacht munitiedepot. Grote kans dat ik er zo ook naar toe moet.
Ik hoop dat ze de brand snel onder controle hebben. Want als dat munitiepark ontploft.....quote:
Zo iets.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja wat gebeurt er dan?
Ik denk wel dat ik het snapquote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees tussen de (geëditte) regels door en je komt nog genoeg te weten...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval bijna
Da's minder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En vannacht is de 2e container van deze week opengebroken en leeggerroofd
quote:
bouwmaterialen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En vannacht is de 2e container van deze week opengebroken en leeggerroofd
pssst, alcohol zijn moleculen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhmmm vriezen alcohol cellen niet stuk?
Dan moet je vandaag maar vaak het gebouw in en uit. Heb je aan het eind van de dag een mooie bos voor mevrouw MM.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Meuning...
Hier zijn de fluitjes en trommels alweer van stal gehaald en er worden rozen uitgedeeld op straat.
Als je de enorme puinhoop op straat ziet (à la Koninginnedag), dan denk ik dat ze het hele weekend nog wel bezig zijn met opruimen...
[beroepsdeformatiemodus]en eiwit niet te vergeten -> risico is wel dat als het alcohol percentage te hoog zou worden dat het produkt gaat schiften, door het invriezen concentreer je de alcohol in het mengesel en dus zou het indien het vloeibaar wordt er wat vreems uit kunnen zien, maar zeker is het nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Dat hadden wij ook al bedacht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag maar vaak het gebouw in en uit. Heb je aan het eind van de dag een mooie bos voor mevrouw MM.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het oplichters bij die slijterijen en bottelaars. Zou het niet iets met het suikergehalte te maken kunnen hebben?
Mogguhquote:
Ik ben net thuis. En ja, lekker.quote:
Ga wel weer een rondje halen dan. Nog meer liefhebbers?quote:
Als dat met alle mediaplayers gebeurd, vraag ik me af of je tags wel goed staanquote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: noem es een fatsoenlijke mediaplayer voor android ?
Ik heb echt al mijn muziek mooi in mapjes geordend zoals ik het wil. En ELKE mediaplayer tegenwoordig dumpt alles wat ie kan vinden op een geheugenkaart op 1 grote hoop en denk dat ik dan nog terug kan vinden wat ik zoek.
Leuk als je 1 cd hebt ofzo ..
Ik wil gewoon door mn mapjes kunnen bladeren dus en niet met afspeellijsten enzo werken
Geen explosies. Het vuur verplaatste zich van het munitiepark af.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is de brand afgelopen C4?
Het ging vervolgens wel recht op een camping af, maar dat boeide mij niks.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Hahaha ik heb liever een camping die afbrand dan een munitiedepot dat ontploft
Geen familiequote:Op donderdag 15 april 2010 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn oude baas uit Enschede heeft ook een tijdje rondgereden in een rood autootje met bloemen er op... ga me nu haast afvragen of dat familie van je is
Ik zag het net op RTLZ. Dat ging best heftigquote:
Waarom een plaatje van een paar Lexi?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je weer nachtdienst? Koffie?
[ afbeelding ]
Als het konijn van PS d'r ex-roomie er zo uitzag, dan kan je het toch geen kwaad doen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval bijna
Als we dan toch gaan mierenneuken, alcohol is geen meervoud...quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pssst, alcohol zijn moleculen....
Behalve als je er genoeg van op hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:41 schreef B.ertha het volgende:
Als we dan toch gaan mierenneuken, alcohol is geen meervoud...
Grappig plaatje dat ik tegenkwam. Wat klopt er niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom een plaatje van een paar Lexi?
Ik moest lachen, dat verwacht je niet van die banden_O-quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag het net op RTLZ. Dat ging best heftig
driften zonder chauffeur?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Grappig plaatje dat ik tegenkwam. Wat klopt er niet?
Hangt er van af wat je normaal lekker vind. Het is te drinken ja, maar er zijn lekkerder blondjes te vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is Grimbergen blond een beetje te drinken?
Ook van de drinkbare soort bestaan lekkerder variantenquote:
Ja. Heeft een beetje een appelsmaakje als ik me niet vergis. Dan kan ook de tripel zijn waar ik mee in de war ben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is Grimbergen blond een beetje te drinken?
Omdat NL dan op 1 had gestaan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze stats niet echt goed weergegeven. Als ik de maker was, had ik voor % gebruikers gekozen, niet voor totalen
Dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Je moet toegeven dat het nu een vertekend beeld geeft
Is die ,002 belangrijk? Zo nee, dan 1,8 miljoenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe zet ik 1,802 millions in goed Nederlands neer![]()
1,8 miljoen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe zet ik 1,802 millions in goed Nederlands neer![]()
Ik vermoed dat het om miljarden gaat, omdat er boven ergens staat 16 millionsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
Of bedoelden ze 1,802,000,000? Dan 1,8 miljard
Ahja, 1,8 miljard dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om miljarden gaat, omdat er boven ergens staat 16 millions
Het gaat om de eerste tabel op http://www.internetworldstats.com/emarketing.htm trouwens
Engelsen ook altijdquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
Stomme punten en komma's ook altijd in die notatie
Thanksquote:
1,8 miljard gebruikers is het. Je moet zelf maar weten of je die laatste 2 miljoen er echt bij wilt hebben of nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om miljarden gaat, omdat er boven ergens staat 16 millions
Het gaat om de eerste tabel op http://www.internetworldstats.com/emarketing.htm trouwens
'Bijna 2 miljard'.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Neuh ik rond het af, is wat makkelijker
'Best veel'quote:
In het nieuws: Some shit happened somwhere.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In het nieuws: Some shit happened somwhere.
quote:Uien aanstoven in boter tot glazig en bruin samen met de look, tijm, laurier en kruidnagels. De uien niet bruin laten worden.
En wat doen Rusland en Turkije in de lijst "Europa"?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze stats niet echt goed weergegeven. Als ik de maker was, had ik voor % gebruikers gekozen, niet voor totalen
Rusland is Europeser dan Turkije. Het grootste deel van de Russische bevolking woont in Europa, in Turkije is het maar een heel klein deel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Rusland weet ik niet, maar Turkije is toch een europees land, hoort alleen niet bij de Unie dacht ik
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:22 schreef MadMaster het volgende:
Even een hulde voor de stadreiniging Amsterdam.
Een karretje van hen kwam vanmorgen toevallig voorbij rijden en medewerkers Faciltaire Zaken hebben hen aangesproken of ze de door de demonstranten achtergelaten puinhopen voor de deur misschien op konden ruimen.
Ze moesten wel even naar hun baas bellen (die gaf akkoord) waarna ze met z'n vieren de hele boel schoongemaakt hebben in ruil voor een bak koffie en een saucijzenbroodje...
Ja, vanmorgen zijn ze met stille trom rond 10.00 uur vertrokken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Dus de actievoerders hebben het terrein verlaten?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een gedoe voor die paar uurtjes...Hebben ze nog wat bereikt?
Paar uurtjes?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een gedoe voor die paar uurtjes...Hebben ze nog wat bereikt?
Ik er begrip voor hoor, dat ze staken, maar ik denk dat er veel betere manieren zijn om een punt duidelijk te maken.quote:
Zoals? Je moet bedrijven raken waar het pijn doet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik er begrip voor hoor, dat ze staken, maar ik denk dat er veel betere manieren zijn om een punt duidelijk te maken.
Ik ben even kwijt waarom ze gingen staan waar ze stonden, was dat voor het kantoor van hun vakbond/werkgever ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals? Je moet bedrijven raken waar het pijn doet.
Omdat ze gaan schrappen in schoonmaakkosten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt waarom ze gingen staan waar ze stonden, was dat voor het kantoor van hun vakbond/werkgever ofzo?
Omdat er hier veel gebruik gemaakt wordt van schoonmaakdiensten en ze wilden dat men een convenant o.i.d. ondertkeende uit solidariteit. Opdrachtgevers bedingen immers vaak een lagere prijs voor dat soort zaken, waardoor de salarissen van de uitvoerenden onder druk komen te staan...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt waarom ze gingen staan waar ze stonden, was dat voor het kantoor van hun vakbond/werkgever ofzo?
Een grote werkgeverquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Etcetera het volgende:
En wat was er zo bijzonder aan dat specifieke punt waar ze stonden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ksueel-misbruik.htmlquote:ROTTERDAM - Bisschop Ad van Luyn van het bisdom Rotterdam heeft vrijdag aangifte bij de politie gedaan van een pastoor van het bisdom die mogelijk seksueel misbruik op zijn geweten heeft.
De priester is met onmiddellijke ingang op non-actief gezet. Dat heeft het bisdom vrijdag bekendgemaakt.
De priester heeft zich mogelijk schuldig gemaakt aan seksueel misbruik in Negombo in Sri Lanka, waar hij ontwikkelingswerk deed.
Een pedo...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ksueel-misbruik.html
Is het nou een pastoor of een priester?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
U redt zichzelf zo wel?
Je mag sowieso rijden met 2 glazen. Dat het gemixt is zegt echt geen drol. Het gaat om de eenheden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Omdat het gemixt is en dan klein beetje malibu voor de smaak, mag ik van mezelf 2 glazen drinken en dan nog rijden...
Dat is waar... ik bedoel dan ook een klein beetje malibu en veel cola zero, niet andersom. Dan zou je denk ik na 1 glas niet meer mogen rijden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag sowieso rijden met 2 glazen. Dat het gemixt is zegt echt geen drol. Het gaat om de eenheden.
Vooral erg lekker, dat betekent dat ik dan rond 5 uur al thuis ben omdat ik vandaag met de auto ben. Normaal is het bijna een uur later.quote:
Als je eenmaal in OUD bent beland, kom je er nooit meer wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vooral erg lekker, dat betekent dat ik dan rond 5 uur al thuis ben omdat ik vandaag met de auto ben. Normaal is het bijna een uur later.
Hey LB.. klaar in OUD?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral erg lekker, dat betekent dat ik dan rond 5 uur al thuis ben omdat ik vandaag met de auto ben. Normaal is het bijna een uur later.
Hey LB.. klaar in OUD?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenmaal in OUD bent beland, kom je er nooit meer weg
Hallo terug...quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenmaal in OUD bent beland, kom je er nooit meer weg
Ah, dat is nog eens vooruitgang!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo terug...
Geen schokkende dingen hier (behalve dat PS de vrede krijgt die haar toekomt, kamergenoot vertrekt...).
Snel verbrassen of op de bank zetten, that's the question...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, dat is nog eens vooruitgang!
Hier ook; ik krijg binnenkort 800 euro collegegeld terug
Ja en over 2 jaar mag ik weer gaan betalen, i know![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Snel verbrassen of op de bank zetten, that's the question...
OK, Scrooge...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar wens ik niet mee vergeleken te worden
Sparen voor what's to come...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel verbrassen of op de bank zetten, that's the question...
Nee!!quote:
[Inkopmodus]quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien een tijdje, als ik een kindje heb, maar ik wil wel graag werkenZou het vreselijk vinden om altijd alleen maar het geld van mn vriend uit te geven
hapquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Misschien een tijdje, als ik een kindje heb, maar ik wil wel graag werkenZou het vreselijk vinden om altijd alleen maar het geld van mn vriend uit te geven
Wat ik bedoelde is dat we niet over een jaar allebei werkeloos zijn en het moeilijk gaan krijgen. Ik verdien nu ook wel wat, en dat zal toch alleen maar meer gaan worden.
In het geval van koffie bestaat toeval nietquote:
Zou z'n vader niet oorspronkelijk de hoofdrol spelen ofzo? Volgens mij is t een beetje een familieproject iig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dat One Flew Over The Cukoo's Nest is geproduceerd door Michael Douglas
ik hoef nu niet meer de heilige granaat van antioch op te suren?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als afsluitertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die andere mensen misschien wel. Je had ze niet uit moeten delen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las iets over geluksdubbeltjes... mn ex en ik hadden voor iedereen die op onze bruiloft was een geluksdubbeltje... nou dat dubbeltje heeft niet heel veel geluk gebracht uiteindelijk.![]()
Misschien zijn de gasten nu nog steeds heel gelukkig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef Diaan73 het volgende:![]()
geen Burger King
Twan had een feestje en daar al patat gegeten. Ik heb nu twisterfriet en kipnuggets in de oven voor mezelf.
Ik las iets over geluksdubbeltjes... mn ex en ik hadden voor iedereen die op onze bruiloft was een geluksdubbeltje... nou dat dubbeltje heeft niet heel veel geluk gebracht uiteindelijk.![]()
thou shall count till threequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik hoef nu niet meer de heilige granaat van antioch op te suren?
Heeft het iets met de leeftijd te maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het hangt sowieso een beetje in de lucht de laatste tijd
3 vriendinnen van mij in de afgelopen paar maanden single geworden, en op iets meer afstand nog 2 verbroken verkeringen, een scheiding en een verbroken verloving
Babykonijntje? Bobbel in borst??quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en weer terug naar het echte leven. langs de dokter gehopt voor het babykonijntje. Hij vond pardoes ook een andere bobbel in mijn rechterborst. Hij vermoed goedaardige cystes, maar moet woensdag toch naar de gynaecoloog
Mja, andere toekomstperspectieven vermoed ik... en dat zou ook wel met leeftijd te maken kunnen hebben (vrouwen die toch aan settelen gaan denken, mannen die dat nog niet hoeven) ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heeft het iets met de leeftijd te maken?
Ik vond zaterdag een harde bobbel in mijn linkerborst. had ook een pijnlijk oog en iemand zei: je hebt de konijnentyfus. Ik zei toen: en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst. Kennelijk heeft ie een tweelingbroertje in de rechterquote:
yup. maar ik ben nog te jong voor het echte sloopwerk, dus het zal meevallenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
PS, dat lijkt me toch wel een beetje schrikken toch? Succes woensdag!!
Nou dat is niet zo mooi danquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag een harde bobbel in mijn linkerborst. had ook een pijnlijk oog en iemand zei: je hebt de konijnentyfus. Ik zei toen: en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst. Kennelijk heeft ie een tweelingbroertje in de rechter
Voor kindjes ren ik sowieso direct naar de Hemaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames, heeft een van jullie een idee voor een cadeautje voor mijn nichtje van 5?
Ja ik denk het welquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goeie tip, morgen even kijken
is een hoelahoep al iets op die leeftijd?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
en alvast gefeliciteerd Diaan met je schoonzus
![]()
Succes, PSkusje van Jair op je babykonijn
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Issie daar niet nog een beeeetje jong voor
dus tot het nieuwe semester heb jij een privé kamer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze is nu echt aan het verhuizen. Raar. ik ga vanavond lekker wat nieuwe spulletjes aanschaffen en heb dan hopelijk aan het einde van het weekend mijn droomkamer!
lang niet gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
Zag jullie voorbij komen bij de active topicsVeel bekenden hier nog zeg...
yupquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus tot het nieuwe semester heb jij een privé kamer?
Ik vind die tekening interessanterquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als afsluitertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flauw idee maar ik vind het interessant genoeg om uit te zoekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:48 schreef zebaz het volgende:
[..]
Zou z'n vader niet oorspronkelijk de hoofdrol spelen ofzo? Volgens mij is t een beetje een familieproject iig.
Inderdaad, erg jong voor het serieuze werkquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. maar ik ben nog te jong voor het echte sloopwerk, dus het zal meevallen
Dat is niets voor een 5-jarigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
Lente hequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
3 vriendinnen van mij in de afgelopen paar maanden single geworden, en op iets meer afstand nog 2 verbroken verkeringen, een scheiding en een verbroken verloving
Jojoortje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
quote:
misschien moeten we maar een AKQ woordenboek makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Sheep zette alle quotes in een post. Je hebt wel een Soempie
Soemp: 4 posts op een rijquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moeten we maar een AKQ woordenboek maken
Hou je van whisk(e)y? Zo ja dan is het een whisk(e)yknobbel, had een maat van me ook. Die was in plaats van zijn wiskundeknobbel gekomen zei iequote:Op zaterdag 17 april 2010 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jong voor het serieuze werk
Maar wel goed dat je toch even langs de dokter bent geweest ipv afwachten
Er zijn altijd uitzonderingen.
Ik heb zelf ook "last" van een grote knobbel. Volgens mij arts is het een ingekapselde vetbobbel. Nou, dan geloof ik hem maar.
Zo, dat is best heftig. Een verbroken verloving...dat verwacht je niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Handbagage.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor de reizigers: al dat gezeur over vloeistoffen in je bagage bij een vliegreis, geldt dat alleen voor handbagage of ook voor ruimbagage?
Ik ga vanavond bij een concert van mijn zusje kijken, verder nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vandaag?
Ik ga straks naar Amsterdam even koffie drinken met een vriendin die ik al een paar jaar niet gezien heb. Daarna eten en naar een concert.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vandaag?
John Butlerquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wat voor concert?
En ik heb zojuist een vlucht geboekt. Binnenkort ga ik lekker een paar dagen in Dublin rondkijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Amsterdam even koffie drinken met een vriendin die ik al een paar jaar niet gezien heb. Daarna eten en naar een concert.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
In de Melkweg?
Daar wil ik ook nog eens graag heenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb zojuist een vlucht geboekt. Binnenkort ga ik lekker een paar dagen in Dublin rondkijken
heb het ook in de planningquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb zojuist een vlucht geboekt. Binnenkort ga ik lekker een paar dagen in Dublin rondkijken
Ik laat nog wel weten wat ik er van vondquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog eens graag heen
Zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik laat nog wel weten wat ik er van vond. Ik wilde al een tijdje naar Ierland, maar de vlucht er heen is prijziger dan naar bijvoorbeeld Londen. Dat heeft me eerst een beetje tegen gehouden. Omdat ik nu kort van te voren boek is het prijsverschil daarin een stuk kleiner. Heb dus toch maar besloten naar Dublin te gaan, ook omdat ik nog nooit in Ierland ben geweest
Nog niet, daarom ga ik dit keer wel een reisverzekering nemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn de luchthavens dan alweer open?
Wanneer gaat je vlucht?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet, daarom ga ik dit keer wel een reisverzekering nemen
Over twee weken. Denk dat het dan al lang weer is opgelost, maar een nieuwe uitbarsting zou roet in het eten kunnen gooienquote:
Dat is ook toevalligquote:
dat dus.....quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
za 17 apr 2010, 13:53
Aswolk nog dagen boven Europa
REYKJAVIK - De aswolk na een vulkaanuitbarsting in IJsland blijft het vliegverkeer in Europa mogelijk nog tot midden volgende week parten spelen. Dat heeft de meteorologische dienst van IJsland zaterdag laten weten.
De dienst stelde dat de aswolk met de huidige windrichting naar Scandinavië en Groot-Britannië drijft. Volgens een zegsman van de meteorologische dienst blijft de wind de komende twee dagen min of meer in dezelfde richting staan en mogelijk ook nog enkele dagen langer.
bron: www.telegraaf.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |