yup. maar ik ben nog te jong voor het echte sloopwerk, dus het zal meevallenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
PS, dat lijkt me toch wel een beetje schrikken toch? Succes woensdag!!
Nou dat is niet zo mooi danquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag een harde bobbel in mijn linkerborst. had ook een pijnlijk oog en iemand zei: je hebt de konijnentyfus. Ik zei toen: en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst. Kennelijk heeft ie een tweelingbroertje in de rechter
Voor kindjes ren ik sowieso direct naar de Hemaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames, heeft een van jullie een idee voor een cadeautje voor mijn nichtje van 5?
Ja ik denk het welquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goeie tip, morgen even kijken
is een hoelahoep al iets op die leeftijd?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
en alvast gefeliciteerd Diaan met je schoonzus
![]()
Succes, PSkusje van Jair op je babykonijn
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Issie daar niet nog een beeeetje jong voor
dus tot het nieuwe semester heb jij een privé kamer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze is nu echt aan het verhuizen. Raar. ik ga vanavond lekker wat nieuwe spulletjes aanschaffen en heb dan hopelijk aan het einde van het weekend mijn droomkamer!
lang niet gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
Zag jullie voorbij komen bij de active topicsVeel bekenden hier nog zeg...
yupquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus tot het nieuwe semester heb jij een privé kamer?
Ik vind die tekening interessanterquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als afsluitertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flauw idee maar ik vind het interessant genoeg om uit te zoekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:48 schreef zebaz het volgende:
[..]
Zou z'n vader niet oorspronkelijk de hoofdrol spelen ofzo? Volgens mij is t een beetje een familieproject iig.
Inderdaad, erg jong voor het serieuze werkquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. maar ik ben nog te jong voor het echte sloopwerk, dus het zal meevallen
Dat is niets voor een 5-jarigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
Lente hequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het hangt sowieso een beetje in de lucht de laatste tijd
3 vriendinnen van mij in de afgelopen paar maanden single geworden, en op iets meer afstand nog 2 verbroken verkeringen, een scheiding en een verbroken verloving
Jojoortje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
quote:
misschien moeten we maar een AKQ woordenboek makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Sheep zette alle quotes in een post. Je hebt wel een Soempie
Soemp: 4 posts op een rijquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien moeten we maar een AKQ woordenboek maken
Hou je van whisk(e)y? Zo ja dan is het een whisk(e)yknobbel, had een maat van me ook. Die was in plaats van zijn wiskundeknobbel gekomen zei iequote:Op zaterdag 17 april 2010 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jong voor het serieuze werk
Maar wel goed dat je toch even langs de dokter bent geweest ipv afwachten
Er zijn altijd uitzonderingen.
Ik heb zelf ook "last" van een grote knobbel. Volgens mij arts is het een ingekapselde vetbobbel. Nou, dan geloof ik hem maar.
Zo, dat is best heftig. Een verbroken verloving...dat verwacht je niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het hangt sowieso een beetje in de lucht de laatste tijd
3 vriendinnen van mij in de afgelopen paar maanden single geworden, en op iets meer afstand nog 2 verbroken verkeringen, een scheiding en een verbroken verloving
Handbagage.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor de reizigers: al dat gezeur over vloeistoffen in je bagage bij een vliegreis, geldt dat alleen voor handbagage of ook voor ruimbagage?
Ik ga vanavond bij een concert van mijn zusje kijken, verder nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vandaag?
Ik ga straks naar Amsterdam even koffie drinken met een vriendin die ik al een paar jaar niet gezien heb. Daarna eten en naar een concert.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vandaag?
John Butlerquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wat voor concert?
En ik heb zojuist een vlucht geboekt. Binnenkort ga ik lekker een paar dagen in Dublin rondkijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Amsterdam even koffie drinken met een vriendin die ik al een paar jaar niet gezien heb. Daarna eten en naar een concert.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
In de Melkweg?
Daar wil ik ook nog eens graag heenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb zojuist een vlucht geboekt. Binnenkort ga ik lekker een paar dagen in Dublin rondkijken
heb het ook in de planningquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb zojuist een vlucht geboekt. Binnenkort ga ik lekker een paar dagen in Dublin rondkijken
Ik laat nog wel weten wat ik er van vondquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog eens graag heen
Zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik laat nog wel weten wat ik er van vond. Ik wilde al een tijdje naar Ierland, maar de vlucht er heen is prijziger dan naar bijvoorbeeld Londen. Dat heeft me eerst een beetje tegen gehouden. Omdat ik nu kort van te voren boek is het prijsverschil daarin een stuk kleiner. Heb dus toch maar besloten naar Dublin te gaan, ook omdat ik nog nooit in Ierland ben geweest
Nog niet, daarom ga ik dit keer wel een reisverzekering nemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn de luchthavens dan alweer open?
Wanneer gaat je vlucht?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet, daarom ga ik dit keer wel een reisverzekering nemen
Over twee weken. Denk dat het dan al lang weer is opgelost, maar een nieuwe uitbarsting zou roet in het eten kunnen gooienquote:
Dat is ook toevalligquote:
dat dus.....quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
za 17 apr 2010, 13:53
Aswolk nog dagen boven Europa
REYKJAVIK - De aswolk na een vulkaanuitbarsting in IJsland blijft het vliegverkeer in Europa mogelijk nog tot midden volgende week parten spelen. Dat heeft de meteorologische dienst van IJsland zaterdag laten weten.
De dienst stelde dat de aswolk met de huidige windrichting naar Scandinavië en Groot-Britannië drijft. Volgens een zegsman van de meteorologische dienst blijft de wind de komende twee dagen min of meer in dezelfde richting staan en mogelijk ook nog enkele dagen langer.
bron: www.telegraaf.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |