hapquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Misschien een tijdje, als ik een kindje heb, maar ik wil wel graag werkenZou het vreselijk vinden om altijd alleen maar het geld van mn vriend uit te geven
Wat ik bedoelde is dat we niet over een jaar allebei werkeloos zijn en het moeilijk gaan krijgen. Ik verdien nu ook wel wat, en dat zal toch alleen maar meer gaan worden.
In het geval van koffie bestaat toeval nietquote:
Zou z'n vader niet oorspronkelijk de hoofdrol spelen ofzo? Volgens mij is t een beetje een familieproject iig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dat One Flew Over The Cukoo's Nest is geproduceerd door Michael Douglas
ik hoef nu niet meer de heilige granaat van antioch op te suren?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als afsluitertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die andere mensen misschien wel. Je had ze niet uit moeten delen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las iets over geluksdubbeltjes... mn ex en ik hadden voor iedereen die op onze bruiloft was een geluksdubbeltje... nou dat dubbeltje heeft niet heel veel geluk gebracht uiteindelijk.![]()
Misschien zijn de gasten nu nog steeds heel gelukkig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef Diaan73 het volgende:![]()
geen Burger King
Twan had een feestje en daar al patat gegeten. Ik heb nu twisterfriet en kipnuggets in de oven voor mezelf.
Ik las iets over geluksdubbeltjes... mn ex en ik hadden voor iedereen die op onze bruiloft was een geluksdubbeltje... nou dat dubbeltje heeft niet heel veel geluk gebracht uiteindelijk.![]()
thou shall count till threequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik hoef nu niet meer de heilige granaat van antioch op te suren?
Heeft het iets met de leeftijd te maken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het hangt sowieso een beetje in de lucht de laatste tijd
3 vriendinnen van mij in de afgelopen paar maanden single geworden, en op iets meer afstand nog 2 verbroken verkeringen, een scheiding en een verbroken verloving
Babykonijntje? Bobbel in borst??quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en weer terug naar het echte leven. langs de dokter gehopt voor het babykonijntje. Hij vond pardoes ook een andere bobbel in mijn rechterborst. Hij vermoed goedaardige cystes, maar moet woensdag toch naar de gynaecoloog
Mja, andere toekomstperspectieven vermoed ik... en dat zou ook wel met leeftijd te maken kunnen hebben (vrouwen die toch aan settelen gaan denken, mannen die dat nog niet hoeven) ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heeft het iets met de leeftijd te maken?
Ik vond zaterdag een harde bobbel in mijn linkerborst. had ook een pijnlijk oog en iemand zei: je hebt de konijnentyfus. Ik zei toen: en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst. Kennelijk heeft ie een tweelingbroertje in de rechterquote:
yup. maar ik ben nog te jong voor het echte sloopwerk, dus het zal meevallenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
PS, dat lijkt me toch wel een beetje schrikken toch? Succes woensdag!!
Nou dat is niet zo mooi danquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond zaterdag een harde bobbel in mijn linkerborst. had ook een pijnlijk oog en iemand zei: je hebt de konijnentyfus. Ik zei toen: en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst. Kennelijk heeft ie een tweelingbroertje in de rechter
Voor kindjes ren ik sowieso direct naar de Hemaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames, heeft een van jullie een idee voor een cadeautje voor mijn nichtje van 5?
Ja ik denk het welquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goeie tip, morgen even kijken
is een hoelahoep al iets op die leeftijd?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef iamredleader het volgende:
en alvast gefeliciteerd Diaan met je schoonzus
![]()
Succes, PSkusje van Jair op je babykonijn
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Issie daar niet nog een beeeetje jong voor
dus tot het nieuwe semester heb jij een privé kamer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze is nu echt aan het verhuizen. Raar. ik ga vanavond lekker wat nieuwe spulletjes aanschaffen en heb dan hopelijk aan het einde van het weekend mijn droomkamer!
lang niet gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Heeee
Zag jullie voorbij komen bij de active topicsVeel bekenden hier nog zeg...
yupquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus tot het nieuwe semester heb jij een privé kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |