Kiest ze eindelijk voor de normale weg. Frapant.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou moe... ze vertrekt zonder ruzie morgen. ik heb waarschijnlijk de komende weken de hele kamer voor mij alleen, schuif lekker de bedden tegen elkaar en ga genieten
Frans Bromet maakte ooit het fan-tas-tische progamma "Buren" wat ging over burenruzies.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er trouwens met Frans Bromet en/of Mr. Visser
Jeumig, die is diep...quote:Op donderdag 15 april 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frans Bromet maakte ooit het fan-tas-tische progamma "Buren" wat ging over burenruzies.
Mr Frank "De Rijdende Rechter" Visser behoeft geen verdere uitleg.
Ze zijn niet meer nodig om het conflict op te lossen tussen PS en roommate.
We hebben zelfs gepraat en no hard feelings at allquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben zelfs gepraat en no hard feelings at all
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, het werd zo langzamerhand natuurlijk ook wel een beetje eigenbelang.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dank iedereen hier voor het meeleven haha
Ik heb soms heeeeele vreemde kronkelsquote:
No hard feelings? Dat geloof ik echt nietquote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No hard feelings? Dat geloof ik echt niet
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.
Ik wil het gewoon geloven, ook al liegt PS dat ze barst.
PS, zeg dat het echt zo is en dat Nem er compleet naast zit.
Please...
yepyep we hebben gepraat en eht is okee. Kennelijk praatte ze niet tegen me omdat ze zich schuldig voeldequote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.
Please...
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel.
Please...
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yepyep we hebben gepraat en eht is okee. Kennelijk praatte ze niet tegen me omdat ze zich schuldig voelde
Weltrusten MMquote:Op donderdag 15 april 2010 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga richting mijn nest...
Dan zou ik inderdaad even gaan genieten van je vrijheidquote:Op donderdag 15 april 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yepyep we hebben gepraat en eht is okee. Kennelijk praatte ze niet tegen me omdat ze zich schuldig voelde
andere kamerquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad even gaan genieten van je vrijheid
Maar wat doet zij nu? Andere kamer of bij d'r vriendje?
Een goede combinatie dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Het ijs met kriekbier dat we door de ijssalon hebben laten maken is een succes
Echt lekker
En je wordt er nog aangeschoten van ook
Oh yesquote:
uhmmm vriezen alcohol cellen niet stuk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Het ijs met kriekbier dat we door de ijssalon hebben laten maken is een succes
Echt lekker
En je wordt er nog aangeschoten van ook
Ik krijg gewoon trek als ik er aan denk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh yes
En van origine zou daar nog een gratiné van Kasteel Rouge bijkomen en een citroenparfait. Maar we houden het bij het ijs met een perentaart met caramel
Neequote:Op vrijdag 16 april 2010 01:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhmmm vriezen alcohol cellen niet stuk?
30 Meiquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon trek als ik er aan denk!
klinkt als iet wat ik wel zou waarderenquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Sterker nog, alcohol zorgt er normaal gesproken voor dat vloeistoffen moeilijker bevriezen.
Maar ijs bestaat uit een bepaalde verhouding van vloeistof en vaste stof. Vaste stof is vaak suiker...maar in dit geval dus ook een speciaal bindmiddel voor de alcohol
Het fijne is dat je de alcohol zelf dus niet proeft
Heb je je al opgegeven voor wie is de chef? Klinkt altijd goed die probeersels van jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh yes
En van origine zou daar nog een gratiné van Kasteel Rouge bijkomen en een citroenparfait. Maar we houden het bij het ijs met een perentaart met caramel
Oh dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt als iet wat ik wel zou waarderen
Nee. Wat zitten daar een zooi neuzelaars tussen johquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:20 schreef lubje25 het volgende:
Heb je je al opgegeven voor wie is de chef?
Thanksquote:Klinkt altijd goed die probeersels van jou
Kan je dan ook het volgende uitleggen? Ik had op een moment Jägermeister a 35% in de vriezer dat niet bevroor. Absolut Vodka en jenever (beide 40%) bevroren wel. Absolut Vanilla (ook 40%) bevriest dan weer niet. Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Sterker nog, alcohol zorgt er normaal gesproken voor dat vloeistoffen moeilijker bevriezen.
Maar ijs bestaat uit een bepaalde verhouding van vloeistof en vaste stof. Vaste stof is vaak suiker...maar in dit geval dus ook een speciaal bindmiddel voor de alcohol
Het fijne is dat je de alcohol zelf dus niet proeft
Je zou kunnen concluderen dat er geen 40% alcohol in de flessen zitquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je dan ook het volgende uitleggen? Ik had op een moment Jägermeister a 35% in de vriezer dat niet bevroor. Absolut Vodka en jenever (beide 40%) bevroren wel. Absolut Vanilla (ook 40%) bevriest dan weer niet. Hoe komt dat?
Dan zijn het oplichters bij die slijterijen en bottelaars. Zou het niet iets met het suikergehalte te maken kunnen hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou kunnen concluderen dat er geen 40% alcohol in de flessen zit
Dat zou me niets verbazen. Dat is natuurlijk wel mooie "groeibron" voor ijs.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het oplichters bij die slijterijen en bottelaars. Zou het niet iets met het suikergehalte te maken kunnen hebben?
Ik heb wat ik nog aan restjes drank had staan tussen de 35 en 40% in de vriezer gezet, nu afwachten wat de uitkomst isquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Dat is natuurlijk wel mooie "groeibron" voor ijs.
Het gaat lekker ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damn, holland staat wel lekker te fikken laatst zeg
wow spannend!quote:Op vrijdag 16 april 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat lekker ja.![]()
Het is een Luchtmacht munitiedepot. Grote kans dat ik er zo ook naar toe moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |