Zo iets.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja wat gebeurt er dan?
Ik denk wel dat ik het snapquote:Op donderdag 15 april 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees tussen de (geëditte) regels door en je komt nog genoeg te weten...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval bijna
Da's minder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En vannacht is de 2e container van deze week opengebroken en leeggerroofd
quote:
bouwmaterialen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En vannacht is de 2e container van deze week opengebroken en leeggerroofd
pssst, alcohol zijn moleculen....quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhmmm vriezen alcohol cellen niet stuk?
Dan moet je vandaag maar vaak het gebouw in en uit. Heb je aan het eind van de dag een mooie bos voor mevrouw MM.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:55 schreef MadMaster het volgende:
Meuning...
Hier zijn de fluitjes en trommels alweer van stal gehaald en er worden rozen uitgedeeld op straat.
Als je de enorme puinhoop op straat ziet (à la Koninginnedag), dan denk ik dat ze het hele weekend nog wel bezig zijn met opruimen...
[beroepsdeformatiemodus]en eiwit niet te vergeten -> risico is wel dat als het alcohol percentage te hoog zou worden dat het produkt gaat schiften, door het invriezen concentreer je de alcohol in het mengesel en dus zou het indien het vloeibaar wordt er wat vreems uit kunnen zien, maar zeker is het nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Sterker nog, alcohol zorgt er normaal gesproken voor dat vloeistoffen moeilijker bevriezen.
Maar ijs bestaat uit een bepaalde verhouding van vloeistof en vaste stof. Vaste stof is vaak suiker...maar in dit geval dus ook een speciaal bindmiddel voor de alcohol
Het fijne is dat je de alcohol zelf dus niet proeft
Dat hadden wij ook al bedacht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag maar vaak het gebouw in en uit. Heb je aan het eind van de dag een mooie bos voor mevrouw MM.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zijn het oplichters bij die slijterijen en bottelaars. Zou het niet iets met het suikergehalte te maken kunnen hebben?
Mogguhquote:
Ik ben net thuis. En ja, lekker.quote:
Ga wel weer een rondje halen dan. Nog meer liefhebbers?quote:
Als dat met alle mediaplayers gebeurd, vraag ik me af of je tags wel goed staanquote:Op donderdag 15 april 2010 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
Etc: noem es een fatsoenlijke mediaplayer voor android ?
Ik heb echt al mijn muziek mooi in mapjes geordend zoals ik het wil. En ELKE mediaplayer tegenwoordig dumpt alles wat ie kan vinden op een geheugenkaart op 1 grote hoop en denk dat ik dan nog terug kan vinden wat ik zoek.
Leuk als je 1 cd hebt ofzo ..
Ik wil gewoon door mn mapjes kunnen bladeren dus en niet met afspeellijsten enzo werken
Geen explosies. Het vuur verplaatste zich van het munitiepark af.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is de brand afgelopen C4?
Het ging vervolgens wel recht op een camping af, maar dat boeide mij niks.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Hahaha ik heb liever een camping die afbrand dan een munitiedepot dat ontploft
Geen familiequote:Op donderdag 15 april 2010 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn oude baas uit Enschede heeft ook een tijdje rondgereden in een rood autootje met bloemen er op... ga me nu haast afvragen of dat familie van je is
Ik zag het net op RTLZ. Dat ging best heftigquote:
Waarom een plaatje van een paar Lexi?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je weer nachtdienst? Koffie?
[ afbeelding ]
Als het konijn van PS d'r ex-roomie er zo uitzag, dan kan je het toch geen kwaad doen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval bijna
Als we dan toch gaan mierenneuken, alcohol is geen meervoud...quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pssst, alcohol zijn moleculen....
Behalve als je er genoeg van op hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:41 schreef B.ertha het volgende:
Als we dan toch gaan mierenneuken, alcohol is geen meervoud...
Grappig plaatje dat ik tegenkwam. Wat klopt er niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom een plaatje van een paar Lexi?
Ik moest lachen, dat verwacht je niet van die banden_O-quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag het net op RTLZ. Dat ging best heftig
driften zonder chauffeur?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Grappig plaatje dat ik tegenkwam. Wat klopt er niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |