En Husltequote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een goed
En Merlin is ook tof
Doe dat, ga ik Leverage proberenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Hustle is soort van Leverage toch? Moet ik nog eens proberen
Ja zeker wel. Is van oudsher een van de 2 hoofdprijzen die per seizoen te winnen zijn. Clubs als FC. Utrecht staan bekend als cupfighters. Een manier om Europees voetbal te halen. Het leeft hier niet zoals als bijvoorbeeld de FA cup in Engeland maar ik vind het een mooie traditie.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar toen kon iedere club, inclusief wat later amateurs zouden worden, nog de beker winnen. Dat zie ik nu echt niet gebeuren. Zie jij nu nog toegevoegde waarde voor een bekertoernooi?
Coupling (dat bedoel je denk ik) is ook enorm goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Spooks ken ik niet. Ik vond Couples trouwens ook erg leuk!! Maar van hele andere orde.
Zodra m'n internet thuis weer werkt zal ik eens gaan kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Leverage heeft ook humorVooral Hardison
Killer Bunny Attacks Knox Collegequote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een leuke titel voor mijn onderzoek, maar kan niks bedenken
Een traditie van geldklopperij.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Is van oudsher een van de 2 hoofdprijzen die per seizoen te winnen zijn. Clubs als FC. Utrecht staan bekend als cupfighters. Een manier om Europees voetbal te halen. Het leeft hier niet zoals als bijvoorbeeld de FA cup in Engeland maar ik vind het een mooie traditie.
Ja, dat bedoel ik....quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Coupling (dat bedoel je denk ik) is ook enorm goed.
en Spooks moet je dan zeker gaan kijken.
Ik mis de link naar website usability een beetjequote:
Killer Bunny Attacks Knox College Website Usabilityquote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis de link naar website usability een beetjeToch bedankt
Anti-voetbal, daar ook niet meer van af te krijgen. Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4 Doe jij nou zo kortzichtig of ben je het gewoon?
Slaap lekker
Nee en nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4 Doe jij nou zo kortzichtig of ben je het gewoon?
Slaap lekker
Weer eens wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, bij wijze van test wat varkenwangetjes aan het stoven
Jammie...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral dat ze dus zelf een teringzooi maken, en dit niet opruimen, vind ik een kwalijke zaak. Maar ik wens je morgen veel plezier met je voetzoekers, knalrotjes, gillende keukenmeiden en brandflessenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Zo, overleg is voorbij.
Althans, wat daar voor door moest gaan, want inmiddels zijn er 4 tenten door het FNV neergezet, 4 mobiele toiletten, een DJ staat op geluidsniveau Sensation muziek te draaien en de demonstranten blijven vannacht hier voor de deur slapen!!!!
En het is een teringzooi op straat met lege blikjes, papiertjes, servetten en weet ik wat nog meer.
Als ze dat nou eens gaan opruimen...
Morgen even wat vuurwerk meenemen...
Laat ik nou toevallig pas geleden naar België zijn geweest om daar wat flinke vlinderbommen, nitraten en 100.000-klappers in te slaan...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral dat ze dus zelf een teringzooi maken, en dit niet opruimen, vind ik een kwalijke zaak. Maar ik wens je morgen veel plezier met je voetzoekers, knalrotjes, gillende keukenmeiden en brandflessen
Toch niet heel toevallig in de hoop dit in Rotterdam te moeten gebruiken?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik nou toevallig pas geleden naar België zijn geweest om daar wat flinke vlinderbommen, nitraten en 100.000-klappers in te slaan...
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet heel toevallig in de hoop dit in Rotterdam te moeten gebruiken?
Rotndje Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...
Hoe heb je ze uitgedund?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dag vol overleggen en een snotverkouden harses zit er op.
Zo meteen me een weg banen door de inmiddels al flink uitgedunde demonstranten en dan naar huis.
Mijn oude baas uit Enschede heeft ook een tijdje rondgereden in een rood autootje met bloemen er op... ga me nu haast afvragen of dat familie van je isquote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....
Dit is mn beestje![]()
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet uit hoe geavanceerd het programma is, je kan alles bedienen door drie knoppen op het toetsenbord in te drukken. Waarna je een mooie animatie krijgt, ook al ben jij de enige die het systeem hoeft te begrijpenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem, of dat nou door Aliens is gemaakt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat een foute grap...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...
Dat van die grap begrijp ik niet, zoals ik het meeste wat je hier aan onzin uitkraamt niet begrijp.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een foute grap...![]()
In Duitsland blijven voetbalsupporters ten alle tijde respect hebben voor hun tegenstander, hier in Nederland is het de sport de tegenstander te fulmineren c.q. te kleineren.
En nu weet de hele wereld waar je werktquote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 13.00 uur:
[ afbeelding ]
Een paar uur later, de hele infrastructuur wordt geplaatst:
[ afbeelding ]
De kreet van de week:
[ afbeelding ]
Ik heb ze gezien, opdonderen nu...
Mooi werkquote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit hoe geavanceerd het programma is, je kan alles bedienen door drie knoppen op het toetsenbord in te drukken. Waarna je een mooie animatie krijgt, ook al ben jij de enige die het systeem hoeft te begrijpenIk ken de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar had ik het niet weg, artikel ging over website usability namelijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan stop je er toch wat sambal tussen?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een groot deel van de winter had ik een vetbol voor het raam hangen, die compleet genegeerd werd door alle vogels. Nu is het lente en zit er regelmatig eentje in. Volgens mij was dat toch niet de bedoeling van die dingen
Als je opgelet had, dan had je dat al eerder geweten.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu weet de hele wereld waar je werkt
Ik heb ook opgelet en wist het dus al. Maar vorige keer werd er nogal geheimzinnig over gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je opgelet had, dan had je dat al eerder geweten.
Zoals ik al zei, daar heb je eerder "geheimzinnig" over gedaanquote:Kan me ook niet zo veel schelen...
Nadat je het al geplaatst had.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik had alleen even gecheckt of ik het mocht neerzetten
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat je het al geplaatst had.
Maar goede kans dat ik na het sluiten van dit topic de hele boel weer verwijder.
Heb er niet zoveel moeite mee dat hier e.e.a. bekend is, maar de 'hele wereld', zoals Nem zei, dat hoeft niet zo nodig en voor je het weet sta je in de index van Google o.i.d....
Ik bedacht het me toen ook pasquote:
Nee, van jou heb ik ook leuke dingen terug gevonden...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht het me toen ook pas
Maar idd, Google indexeert hard, ben ik ook niet altijd evenveel fan van.
Oh dat is best relaxquote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgend jaar krijg ik een single room. Oordopjes werken trouwens best gpoed
quote:
Zou het een virus zijnquote:
Dit virus is dan gevaarlijkerquote:
Lees tussen de (geëditte) regels door en je komt nog genoeg te weten...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt wel nieuwsgierig, ben ent aan het teruglezen en ik denk dat dit de term is die ik eht vaakst ben tegengekomen
quote:Protest in grimmige sfeer bij Kuip
Feyenoord-aanhangers hebben bij de Kuip in Rotterdam de confrontatie met de ME gezocht. Ruim driehonderd Feyenoorders protesteren tegen het besluit van de KNVB om de bekerfinale over twee duels te spelen. De sfeer is grimmig.
De supporters roepen leuzen en eisen dat de KNVB het besluit terugdraait. Ze zeggen dat Ajax-fans op internet onzin hebben verspreid over de veiligheid van de bekerfinale. De hoge politiekosten zijn voor de KNVB de voornaamste reden om de finale in twee duels te spelen.
Op 25 april wordt in de Arena gespeeld zonder Feyenoord-aanhang. Op 6 mei is de return in de Kuip zonder Ajax-fans.
Jullie worden netjes in de Arena gehuldigd he? Dat spaart een hele binnenstad uit.quote:
Denk dat het drukker in het centrum zal zijn, dan bij de Arena ALS er een huldiging komt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jullie worden netjes in de Arena gehuldigd he? Dat spaart een hele binnenstad uit.
Agree, maar op één of andere manier is dat al jaren onderwerp van gesprek en komt het er niet van...quote:Ik zag vandaag een stukje op TV dat de politie vindt dat organisatoren van evenmenten(en dus ook voetbalwedstrijden) ZELF meer moeten gaan regelen qua security. Komen ze nu mee
Ik ben het overigens HEEL erg met ze eens.
Ze neemt dat knijn ook mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou moe... ze vertrekt zonder ruzie morgen. ik heb waarschijnlijk de komende weken de hele kamer voor mij alleen, schuif lekker de bedden tegen elkaar en ga genieten
Je hebt hierna nog 3 posts om het over dat konijn te hebben, daarna gaat er een ban op dat woord, zoals vanmorgen afgesproken...quote:
duhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |