Goed idee.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik stel voor dat we na dit topique dat kutkonijn in z'n sop gaar laten smoren...
Gezien de voorspelling van MM kun je maar beter CNN in de gaten houden.quote:
Goeiemorgen Etciequote:
Dat heb ik vanochtend ook gelezen. Dat gaat dus knokken worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de Spits gelezen terwijl ik naar stage liep, lukte aardigHeb me vooral vermaakt met de interviews van een Ajax en Feyenoord supporter, was nogal typerend hoe ze beiden antwoordden vond ik
Minimaal 1 miljoen. (Inzet politie etc.)quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk, ben benieuwd wat de schade deze keer zal zijn.
Ja, net zoals iemand in dat interview uit Spits ook al opmerkte: er is al zoveel gedoe over dat het lijkt alsof het al mis gegaan is.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Heeftie ergens wel een punt mee natuurlijk
Zijn er, in de afgelopen 10 jaar, eigenlijk wedstrijden tussen die 2 ploegen geweest waar het niet mis ging?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, net zoals iemand in dat interview uit Spits ook al opmerkte: er is al zoveel gedoe over dat het lijkt alsof het al mis gegaan is.
Inderdaad. En dan zullen hooligans denken 'Prima, dan laten we het ook misgaan'quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, net zoals iemand in dat interview uit Spits ook al opmerkte: er is al zoveel gedoe over dat het lijkt alsof het al mis gegaan is.
Ik kom niet eens in de buurt van Zuidhorn manquote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
Hier Etcie. Breaking News om op de site van je werk te zetten:
09:55:31 15-04-10 13/112 GROUP-1 Pr 1 OGS GASLEKKAGE HOOFDSTRAAT 11 ZUIDHORN 547 795
Je zit nu toch achter een computer waar je die info op de site van de krant kunt plaatsen?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zullen hooligans denken 'Prima, dan laten we het ook misgaan'
[..]
Ik kom niet eens in de buurt van Zuidhorn man
Ik weet niet, hoe lang spelen ze al zonder publiek?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er, in de afgelopen 10 jaar, eigenlijk wedstrijden tussen die 2 ploegen geweest waar het niet mis ging?
Heb het artikel ook even gelezen en op basis daarvan trek ik niet de conclusie dat het oorlog wordt.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend ook gelezen. Dat gaat dus knokken worden.
Ik heb niet de software om dat te doen, en we plaatsen vooral artikelen door die journalisten leverenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zit nu toch achter een computer waar je die info op de site van de krant kunt plaatsen?
[journalistmodus]quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet de software om dat te doen, en we plaatsen vooral artikelen door die journalisten leveren
Die vond ik al aardig wtf-waardig, maar deze danquote:
Ja Cobra, wie ben jij om de redaktie van het DvhN lastig te vallen met die onzinnige berichten?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet de software om dat te doen, en we plaatsen vooral artikelen door die journalisten leveren
De mensen die door de Spits geinterviewd zijn, zijn duidelijk gematigder dan die gast die in de nrc.next stond. Die laatste ging er duidelijk heen met het idee dat er geknokt moest worden, had het over de kick van het slaan en geslagen worden, de adrenalinerush en dat soort dingen. Was best bizar om te lezen. Maar ook hij vond dat je ter ver kon gaan: hij had schrik voor de jongere generatie die leefde op drugs, helemaal niets meer voelde en alles wat los en vast zit als wapen wilde gaan gebruiken. Ach, je moet ergens een grens trekken he...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het artikel ook even gelezen en op basis daarvan trek ik niet de conclusie dat het oorlog wordt.
Ik ben diegene die een tijdje geleden de redactie van DvhN lastig bleef vallen met de vraag of ik Etcie aan de lijn kon krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja Cobra, wie ben jij om de redaktie van het DvhN lastig te vallen met die onzinnige berichten?
Ik mis een stuk tekst en een fotoquote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[journalistmodus]
Gaslek in Zuidhorn
[/journalistmodus]
aub
Medewerkers van de krant verzinnen ontbrekende informatie toch gewoon zelf? En voor een foto heb je vast toegang tot een beeldbank.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis een stuk tekst en een foto
Ik ben van mening dat de ME in zo'n geval gericht mag schieten. Die gasten komen niet op je feestje om vervolgens te kakken gezet te worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef De_Hertog het volgende:
In de nrc.next vanochtend een vergelijkbaar interview van iemand die inderdaad gewoon ging om te knokken. En als ze de andere 'fans' niet konden vinden gingen ze de ME wel aanvallen. 'Staan die er ook niet voor niets.'
pssst, zie mijn ninja-editquote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis een stuk tekst en een foto
Deze is ook tof
10 minuten na de eerste klap door een ME'er staat er al een filmpje op jouwbuis met de titel "Mishandeling door politie"quote:Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de ME in zo'n geval gericht mag schieten. Die gasten komen niet op je feestje om vervolgens te kakken gezet te worden.
[..]
pssst, zie mijn ninja-edit
quote:
Weet niet van welke partij de geïnterviewde in NRC Next was, maar ik ken genoeg figuren hier die er net zo over denken en die, als ze de kans krijgen, hetzelfde van plan zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De mensen die door de Spits geinterviewd zijn, zijn duidelijk gematigder dan die gast die in de nrc.next stond. Die laatste ging er duidelijk heen met het idee dat er geknokt moest worden, had het over de kick van het slaan en geslagen worden, de adrenalinerush en dat soort dingen. Was best bizar om te lezen. Maar ook hij vond dat je ter ver kon gaan: hij had schrik voor de jongere generatie die leefde op drugs, helemaal niets meer voelde en alles wat los en vast zit als wapen wilde gaan gebruiken. Ach, je moet ergens een grens trekken he...
Ik ken die omstandigheden.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet van welke partij de geïnterviewde in NRC Next was, maar ik ken genoeg figuren hier die er net zo over denken en die, als ze de kans krijgen, hetzelfde van plan zijn.
Met de ladingen cocaïne die er op een wedstrijddag weggesnoven worden, kan je een jaar lang alle patiënten van alle Nederlandse ziekenhuizen verdoven. Daardoor worden alle remmingen weggenomen en zijn deze personen blind voor alles wat op hun pad komt. Krijgen ze de kans, dan gaan ze er ook voor en laten ze zich door niets of niemand tegenhouden. De consequenties overzien ze niet en interesseert ze op dat moment ook niets..
Ik meen van Feyenoord, maar dat weet ik niet zeker. Doet er ook niet zo veel toe, want je hebt dat soort volgens mij aan beide kanten en met voetbal heeft dat helemaal niets meer te maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet van welke partij de geïnterviewde in NRC Next was, maar ik ken genoeg figuren hier die er net zo over denken en die, als ze de kans krijgen, hetzelfde van plan zijn.
Precies, dat is het probleem. Ik geloof graag dat er genoeg mensen zijn zoals die geinterviewden in de Spits, die gewoon hopen op een leuke wedstrijd en gezonde rivaliteit, maar er zijn er genoeg bij die dit absoluut niet voor ogen hebben en daardoor is de kans dat het toch mis gaat nogal groot..quote:Met de ladingen cocaïne die er op een wedstrijddag weggesnoven worden, kan je een jaar lang alle patiënten van alle Nederlandse ziekenhuizen verdoven. Daardoor worden alle remmingen weggenomen en zijn deze personen blind voor alles wat op hun pad komt. Krijgen ze de kans, dan gaan ze er ook voor en laten ze zich door niets of niemand tegenhouden. De consequenties overzien ze niet en interesseert ze op dat moment ook niets..
Had het er gister nog over met Sven.quote:
Om maar even een kenner in de groep te gooien met een quote over hoe geïnteresseerd men is in voetbal bij Feyenoord:quote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik meen van Feyenoord, maar dat weet ik niet zeker. Doet er ook niet zo veel toe, want je hebt dat soort volgens mij aan beide kanten en met voetbal heeft dat helemaal niets meer te maken.
[..]
Precies, dat is het probleem. Ik geloof graag dat er genoeg mensen zijn zoals die geinterviewden in de Spits, die gewoon hopen op een leuke wedstrijd en gezonde rivaliteit, maar er zijn er genoeg bij die dit absoluut niet voor ogen hebben en daardoor is de kans dat het toch mis gaat nogal groot..
Wat is daar op zich mis aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om maar even een kenner in de groep te gooien met een quote over hoe geïnteresseerd men is in voetbal bij Feyenoord:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had het er gister nog over met Sven.
Als je vandaag meer berichten post op Fok dan gisteren is het je al gelukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Da's toevallig
Ik hoop dat ik vandaag iets meer uit m'n vingers krijg dan gisteren trouwens
Dus tijd die je aan (o.a.) ons aan het besteden bent is niet nuttig?quote:
Het helpt in elk geval niet m'n PvA af te rondenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus tijd die je aan (o.a.) ons aan het besteden bent is niet nuttig?
Sinds zondagmiddag niet meer gedaan. Geloof zelfs dat m'n account frozen is omdat ik weer moet betalenquote:
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daar op zich mis aan?
Als ik vroegâh naar het Amsterdam-toernooi ging, waar 2 wedstrijden door internationaal gerenommeerde clubs werden gespeeld, dan bezocht ik ook alleen maar de wedstrijd waar Ajax aan mee deed.
Wat heb ik te maken met, pak 'm beet, Arsenal-Spartak Moskou tijdens één of ander toernooitje waar het om de keizers baard gaat?
Dus als die adviezen die hier gegeven zijn waren nutteloos.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het helpt in elk geval niet m'n PvA af te ronden
Buiten honger krijgen en thuis eten.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als die adviezen die hier gegeven zijn waren nutteloos.
Ah, gelukkig.quote:
Ik zou er best wel een pond voor over hebben om 1 minuut na het opstijgen naar het toilet te gaan en deze te verstoppen (nee niet kwijt maken, onbruikbaar maken), en te zien hoe de problemen zich opstapelen zo'n vliegtuigquote:Ryanair: 1 betaald toilet op korte vlucht
- door Monique (DJMO) op 15-04-2010 @ 10:43
Vliegtuigmaatschappij Ryanair wil het aantal toiletten in zijn Boeings terugbrengen tot maximaal één per toestel. Vliegtuigfabrikant Boeing is niet van plan om hier aan mee te werken volgens Ryanair, dat probeert Boeing over te halen mee te werken aan het plan. Volgens Boeing zou het verwijderen van twee van de drie toiletten de veiligheid in het toestel in gevaar kunnen brengen.
Ryanair wil de vrijgekomen ruimte benutten door er zes extra stoelen te plaatsen. Het laatste toilet is in het plan alleen nog maar toegankelijk door een dollar of pond te betalen. Hierdoor zouden mensen van te voren op het vliegveld naar de wc gaan, wat weer in gewicht zou schelen. Uiteindelijk zouden hierdoor de prijzen van de tickets omlaag kunnen.
Het is niet de eerste keer dat Ryanair met opmerkelijke plannen komt om de prijzen te kunnen verlagen. Zo wilde het bedrijf al mensen staand gaan vervoeren, een vetbelasting invoeren en mensen zelf hun bagage naar het vliegtuig laten dragen. Overigens was de vetbelasting al snel weer van de baan.
Moet jij je koffie zelf halen!?quote:
Ik zal je even helpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Da's toevallig
Ik hoop dat ik vandaag iets meer uit m'n vingers krijg dan gisteren trouwens
Een ongelofelijk mooie vrouw kan je toch niet vergelijken met Arsenal-Spartak Moskou...?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?
Ik pis wel in een kotszak dan (als je die tenminste nog wel krijgt)...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er best wel een pond voor over hebben om 1 minuut na het opstijgen naar het toilet te gaan en deze te verstoppen (nee niet kwijt maken, onbruikbaar maken), en te zien hoe de problemen zich opstapelen zo'n vliegtuig
Dit kan je toch niet serieus nemen...quote:Hierdoor zouden mensen van te voren op het vliegveld naar de wc gaan, wat weer in gewicht zou schelen.
Helaas, koffie moeten we zelf halen. Gelukkig wel een redelijke automaat, dus het duurt geen 10 minuten voor er een lauw bakkie pis staatquote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
Moet jij je koffie zelf halen!?![]()
Ik dacht dat er wel een koffie dame/meneer zou zijn die het kwam brengen.
Da's minder... maar gelukkig kon het gefixed wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Mn auto deed het vanmorgen weer niet![]()
![]()
en aangezien deze accu er nog maar sinds december in zit even naar de garage geweest, bleek er iets los te zitten waardoor de accu niet goed/meer oplaadt. Nou ja, probleem verholpen, maar vanmorgen niet kunnen doen wat ik wilde doen....
Neem even contact op met IARL, die heeft onlangs ook z'n oude auto naar de sloop kunnen brengen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hee een nieuw topic...
Mn auto deed het vanmorgen weer niet![]()
![]()
en aangezien deze accu er nog maar sinds december in zit even naar de garage geweest, bleek er iets los te zitten waardoor de accu niet goed/meer oplaadt. Nou ja, probleem verholpen, maar vanmorgen niet kunnen doen wat ik wilde doen....
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem even contact op met IARL, die heeft onlangs ook z'n oude auto naar de sloop kunnen brengen...
Wat bijbetaald?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nope, ingeruild en wat bijbetaald voor een veel betere auto
![]()
dat de kopende autohandelaar de auto naar de sloop zal moeten brengen, is nu zijn probleem![]()
Hoe oud is het beestje en hoeveel staat er op de teller?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hij hoeft nog niet naar de sloop... denk ik. Ik wacht de keuring in november nog even af. Hahaha, het is toch maar de "voor erbij" auto en met dit weer fiets ik veel liever. Alleen een zandbakschelp kan niet mee op de fiets.
Ik heb idd "berichten" gelezen dat er een defensie heli is ingezet. Dit is niet het geval geweest. Want alle geschikte heli's staan op dit moment als niet inzetbaar (lees: kapot) aan de grond.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Hé Cobra, leg eens uit: http://www.telegraaf.nl/b(...)usheli_Bergen__.html
Als we in vredestijd al niet meer kunnen rekenen op het leger, dan houd het toch echt op...
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is het beestje en hoeveel staat er op de teller?
Ingeruild en een paar duizend bijbetaald, paar weken later zeer grote beurt en APK laten doen voor een beschaafd bedrag, en nu rijden we rond in een prachtbakquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat bijbetaald?
Voor dat oude, kapotte barrel zal je toch niet al te veel ontvangen hebben?
Een wat!?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen een zandbakschelp kan niet mee op de fiets.
Waarom zou je die in hemelsnaam willen meenemen op een fiets?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom zou je die in hemelsnaam willen meenemen op een fiets?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, omdat ik die vandaag wilde kopen voor Lennon zodat hij er achterthuis in kan spelen. Zoiets.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
En zo'n schelp past wel in jouw bakkie?
Stoer boodschappenkarretje...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....
Dit is mn beestje![]()
[ afbeelding ]
Resultaat: een zelfgemaakte "zandbakschelp" in de achtertuin.quote:
Ja, maarre, euh... de plaatjes doen het niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Resultaat: een zelfgemaakte "zandbakschelp" in de achtertuin.
Oh crap..... het is een plaatje van een schep en een jochie dat met een tuinslang speelt.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maarre, euh... de plaatjes doen het niet...
Lijkt mij beter klinken dan dit:quote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
En de trommels én fluitjes van de actievoerende schoonmakers schallen weer over het plein hier...
Dat van die heli: Ja, ben alleen bang dat de meesten onze krijgsmacht tocht iets effectiever/accurater en doeltreffender zien. Dank zij jou weet ik inmiddels dat we net als in 1940 eventueel weer geen schijn van kans maken. Ik ga een handeltje in witte vlaggen beginnen...quote:
Volgens het dagboek van Anne wel.quote:
Dat lees ik nu ook in de reactie op "De blunder van de Luchtmacht" Er is iets geroepen maar geen mens weet waar men over praat.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die heli: Ja, ben alleen bang dat de meesten onze krijgsmacht tocht iets effectiever/accurater en doeltreffender zien. Dank zij jou weet ik inmiddels dat we net als in 1940 eventueel weer geen schijn van kans maken. Ik ga een handeltje in witte vlaggen beginnen...![]()
In Enschede en Groningen wel heb ik begrepen.quote:
Je gelooft me niet?? Ik zal straks een foto maken, nu eerst even eten met de kinderen en daarna Twan weer naar school brengen.quote:
Nu wel?quote:
Fight, Fight, Fight!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Een aantal actievoerende schoonmakers gaan nu met elkaar onderling op de vuist...
Altijd beter dan niks.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb hier alleen mijn cameraatje van m'n telefoon.
Kan daar wel mee filmen, maar je wordt er niet vrolijk van...
WC Eend vs Glorixquote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
wel een clean fight hoop ik?
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu wel?
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
De tip van de week van Ome Cobra. Gratis en voor niks.quote:
Dankjewel.... Lennon is er alleen nog te klein voor... maar in de zomer kan het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De tip van de week van Ome Cobra. Gratis en voor niks.
Peace en jij weten toch ook wel hoe een schep werkt?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel.... Lennon is er alleen nog te klein voor... maar in de zomer kan het wel.
En als extra aanvulling:quote:Op donderdag 15 april 2010 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook in de reactie op "De blunder van de Luchtmacht" Er is iets geroepen maar geen mens weet waar men over praat.
En idd, we zijn terug op het zelfde niveau als in '14 en ' 39.![]()
Maar geen enkele politicus die dit nu durft te roepen.
Glazen fles, 1/2 liter benzine, 1/2 liter diesel, goed mengen, stoffen lap in de hals van de fles met een knop net boven de hals, lap aansteken, uit het raam gooien = einde getrommel.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Het monotone getrommel begint me nu mijn strot uit te komen...![]()
Heb net wel even gefilmd, maar weinig schokkends te zien, behalve een kudde mensen die niets staan te doen. Kan het vanavond eventueel pas uploaden...
Voor het burger vliegverkeer.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Hmm luchtruim gaat dicht
quote:
Boven Nederland, vanwege een aswolk die afkomstig van een vulkaan die is uitgebarst op IJsland. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19789quote:
O, is het al zo heftig?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boven Nederland, vanwege een aswolk die afkomstig van een vulkaan die is uitgebarst op IJsland. http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19789
In onze tuin is maar weinig te scheppen hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peace en jij weten toch ook wel hoe een schep werkt?
Is dat alles?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:40 schreef lubje25 het volgende:
't Is wat zo'n duinbrand![]()
[ afbeelding ]
Er hangt toch wel ergens een bijl?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Molotov-cocktail wel, maar de ramen kunnen hier niet open.
En m'n bivakmuts heb ik afgelopen dinsdag bij Alkmaar laten liggen...
Van welke hoogte is die foto genomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:40 schreef lubje25 het volgende:
't Is wat zo'n duinbrand![]()
[ afbeelding ]
Pluimpje!? Om op de sateliet foto te verschijnen moet het toch een flinke pluim zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef lubje25 het volgende:
goed kijken dan zie je het pluimpje
[ afbeelding ]
weet ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van welke hoogte is die foto genomen?
Dat is misschien wel zo, scheelt wel dat het verder kraakhelder was daar aan de kust denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pluimpje!? Om op de sateliet foto te verschijnen moet het toch een flinke pluim zijn.
Leg dat maar uit aan degene die zo'n ding over zich heen krijgt, die zal weinig van het verschil merken.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hangt toch wel ergens een bijl?
{/quote]
Nee, wel brandblussers...
[quote]
En wat ik beschreef is geen Molotov cocktail maar een brandfles. Een veel gemaakte vergissing. Een molotov cocktail vliegt in de fik omdat, door het kapot slaan op een harde ondergrond, een zakje chemicalien scheurt en door de chemische reactie een, in de fles, aanwezige brandstof in de fik vliegt.
En gezien de foto, is die pluim zeker 30 km lang.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, scheelt wel dat het verder kraakhelder was daar aan de kust denk ik.
Wat een slapstick zegquote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat etc net ook al zei:
'Bekerfinale toch over twee duels'
Als dat zo is:
Afschaffen dan maar dat bekertournooi.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat etc net ook al zei:
Als dat zo is:
Er is een "mooi" verschijnsel om het verschil te leren:quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan degene die zo'n ding over zich heen krijgt, die zal weinig van het verschil merken.
In Noord-Ierland zijn ze er groot mee geworden met die molotovs brandflessen...
Afschaffen dat betaald voetbal.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat etc net ook al zei:
Als dat zo is:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Dus in films/series gebruiken ze altijd een brandfles en wordt dat bijna altijd een molotovcocktail genoemd?
Gezien de miljoenen die er in om gaan: not a chance.quote:
Dat wist ik echt nietquote:
Laat ze dan ook maar lekker zelf opdraaien voor de kosten.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezien de miljoenen die er in om gaan: not a chance.
Jullie krijgen een gratis concert. Bob Fosko gaat zingen en Femke Halsema komt spreken.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt nu helemaal fraai, de demonstratie zou van 12.00 tot 13 uur zijn.
Zijn ze net begonnen om een podium op te bouwen en komt er een vrachtwagen met ijswagentjes etc. aanrijden.
Gaan ze hier kamperen of zo?
Nieuwe in het lijstje met oa.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat, dus ze doen dingen verkeerd in films?
Waarom is er eigenlijk een bekerfinale? Aan het eind van de competitie is er een kampioen. Klaar dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Die bekerfinale is inderdaad ook een flinke soap aan het worden. Ik ben zelf van mening dat elke bekerfinale in twee wedstrijden gespeeld moet worden, ongeacht de teams die die finale moeten spelen, maakt het veel spannender nog. Of anders 5 stadions aanwijzen en zodra de finalisten bekend zijn, 1 van die stadions aanwijzen. Heb je altijd neutraal gebied.
eensquote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laat ze dan ook maar lekker zelf opdraaien voor de kosten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuwe in het lijstje met oa.
'We hebben een pixelige foto van een beveiligingscamera'
'Kom laten we die enhancen!'
*er worden heel snel hele technische dingen gedaan op een superdeluxe computersysteem*
'Kijk! Een haarscherpe foto, met duidelijk in beeld wie het gedaan heeft!'
Ik ben blij dat ik jou nu iets heb kunnen leren ipv andersom.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw nu iets heb kunnen leren ipv andersom.
Ik kan CSI eigenlijk alleen van die dubbele-zonnebril-stripjesquote:
Ik gaf dit even door. Kreeg als commentaar 'je gaat steeds parallel met de feed hier'quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Definitief, 6 mei de return in A'dam![]()
6 mei valt bij mij op een donderdag, rare dag voor zo'n wedstrijd![]()
KNVB![]()
En de KNVB is een stelletje amateuristische prutsers, niet alleen op dit niveau, maar vooral ook bij de amateurs![]()
Zo, weer genoegsmileys voor vandaag
Ik ga de bekerfinale boycotten. Ik ben de belachelijke uitwassen van de KNVB stilaan kotsbeu.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe lang spelen ze al zonder publiek?
Dus de persconferentie om 14.00 is ook niet meer nodig?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Definitief
Nogmaals mijn vraag/stelling. Aan het eind van de competitie is er een kampioen. Waarom zijn er daarna nog bekerfinales?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Die bekerfinale is inderdaad ook een flinke soap aan het worden. Ik ben zelf van mening dat elke bekerfinale in twee wedstrijden gespeeld moet worden, ongeacht de teams die die finale moeten spelen, maakt het veel spannender nog. Of anders 5 stadions aanwijzen en zodra de finalisten bekend zijn, 1 van die stadions aanwijzen. Heb je altijd neutraal gebied.
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem, of dat nou door Aliens is gemaakt of niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:08 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso kan ik heel vaak hartelijk lachen om hoe ze computers gebruiken in films of series.
Ik wil trouwens ook een internetbankieren-variant waar grote bedragen dollar voor dollar worden overgemaakt.
Daar heb je wel een punt ja!!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk een bekerfinale? Aan het eind van de competitie is er een kampioen. Klaar dus.
Alle extra 'finale's" kunnen dus alleen maar om extra poen gaan.
...wat des te knapper is omdat ieder karakter uit iedere serie een compleet op maat gemaakt besturingssysteem lijkt te hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem
Dat dacht ik ook. Iemand een antwoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja!!
ik was even een kind naar bed brengen...
Poen dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
@Cobra
Omdat een bekertoernooi geheel losstaat van de reguliere competities
En dat teams dus uit lagere klasses mee kunnen doen, die zo goed als nooit de eindronden halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
@Cobra
Omdat een bekertoernooi geheel losstaat van de reguliere competities
Hoezo, je had het zelf toch al beantwoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Iemand een antwoord?
En je heb altijd inlogsystemen die 'acces granted' of 'authorized' aangeven. Ook als het inloggen gelukt is, en dat is onzinnig, want de normale gebruiker weet dat wel en hoeft die melding niet te zien.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
...wat des te knapper is omdat ieder karakter uit iedere serie een compleet op maat gemaakt besturingssysteem lijkt te hebben.
Gibbs rules. Hij is 100 x beter dan McGyver.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik wel mooi vond was dat zoiets ook eens gebeurde, en Gibbs toen de stekker uit de pc trok
Inderdaad. Ik ben dan ook erg trots op dit moment.quote:
En om in te loggen moet dat wachtwoord teken voor teken geanalyseerd worden. Gelukkig is het systeem vaak behulpzaam genoeg om te zeggen hoeveel karakters je nodig hebt, en soms zeggen ze er nog bij welke goed waren en welke niet ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je heb altijd inlogsystemen die 'acces granted' of 'authorized' aangeven. Ook als het inloggen gelukt is, en dat is onzinnig, want de normale gebruiker weet dat wel en hoeft die melding niet te zien.
Echt welquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs rules. Hij is 100 x beter dan McGyver.
Dat zou epic zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En om in te loggen moet dat wachtwoord teken voor teken geanalyseerd worden. Gelukkig is het systeem vaak behulpzaam genoeg om te zeggen hoeveel karakters je nodig hebt, en soms zeggen ze er nog bij welke goed waren en welke niet ook.
Ik wacht op de eerste film waar het gaat van 'oh shit, we hebben een wachtwoord nodig.' *kijkt op onderkant toetsenbord* 'ah, gevonden.'
Die kunnen toch aan het eind van een seizoen promoveren? En het jaar daarna dus kans maken op het kampioenschap?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat teams dus uit lagere klasses mee kunnen doen, die zo goed als nooit de eindronden halen.
Thx Ofyles.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo, je had het zelf toch al beantwoord?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
En poen is echt niet het uitgangspunt geweest om een bekertoernooi op te zetten C4
Oh, ik let er ook niet bewust op, het valt me alleen vaak op. Ik kijk vervolgens met net zo veel plezier verder, het is niet voor niets fictiequote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
Dat zou epic zijnJe moet er eigenlijk ook gewoon niet op letten
![]()
Ik zweer het je. Ik verzon maar wat.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen.
Er komen nu busladingen demonstranten aan, aggregaat is net geplaatst en een megapodium wordt opgetuigd...
Inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, ik let er ook niet bewust op, het valt me alleen vaak op. Ik kijk vervolgens met net zo veel plezier verder, het is niet voor niets fictie
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Ik verzon maar wat.
Oeps.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wil je me een identiteitscrisis aanpraten?
Ja, ja...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Ik verzon maar wat.
Ik zou het je niet durven zeggen, heb soms ook dat ik bepaalde #-tags gebruik en dat die dan niet in die lijst voorkomen. Twitter is raar wat dat betreftquote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
Kan op m'n PC (ook thuis) via Twitter niets actueels vinden, searches lopen dagen achter.
Op m'n Blackberry via ÜberTwitter is alles wel actueel...
Etc, weet jij hoe dat zit?
Kan m.i. geen cache situatie zijn. Alhoewel, we zitten hier wel achter een proxy...
Misschien dat ik ook de Eredivisie boycot. Ik houd het voortaan bij buitenlandse voetbalcompetities.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga de bekerfinale boycotten. Ik ben de belachelijke uitwassen van de KNVB stilaan kotsbeu.
Die snor moet ie wel afscherenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs rules. Hij is 100 x beter dan McGyver.
Weet je heel zeker dat je niet op de een of andere wijze een brandfles kunt fabriceren?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Het zou me niets verbazen.
Er komen nu busladingen demonstranten aan, aggregaat is net geplaatst en een megapodium wordt opgetuigd...
Geeft nietquote:
Ik weet niet waar jij bent blijven hangen, maar die snor heeft er niet al te lang opgezeten gelukkigquote:
Wees blij dat je niet in engeland woont, daar heb je meerdere bekercompetitiesquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
wat is het uitgangspunt dan? Roem?
Zeker. Het valt me vooral op bij ICT-gerelateerde dingen, maar ook bij andere dingen kan ik er uitstekend om lachen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
InderdaadMaar soms is het gewoon te grappig voor woorden
Ik zag het woensdag, daar had ie een snorquote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bent blijven hangen, maar die snor heeft er niet al te lang opgezeten gelukkig
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat je niet op de een of andere wijze een brandfles kunt fabriceren?
En dan maak ik nu een statement: NCIS Los Angeles SUCKS!!!!!!!!!!!!quote:
Jij durft.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan maak ik nu een statement: NCIS Los Angeles SUCKS!!!!!!!!!!!!
Nog nooit gezien, wel voorstukjes. Op grond daarvan kan ik wel zeggen:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer hequote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zag het woensdag, daar had ie een snor
Sucks vind ik een beetje een groot woord, het is best aardig. Maar als er geen 2de seizoen komt zal ik het denk ik niet missen. Terwijl G. tof is, Sam wel ok en Hettie gewoonweg Awesomequote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kunnen toch aan het eind van een seizoen promoveren? En het jaar daarna dus kans maken op het kampioenschap?
Ik mag het nu verklappen (het is al in het nieuws geweest) : Ik heb Jantje Smit daar ontmoet, Hij was van plan mij een, gratis, speciale CD aan te bieden, vanwege zijn bezoek aan A. Ik heb dat kreng niet aangenomen. Ik mag 'm in Nederland al niet, laat staan in A. Gelukkig vloog hij op die dag door naar Kamp Holland.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe was het in A eigenlijk, C4?
Ik ga nog een stapje verder:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Baas boppe baas:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog een stapje verder:
NCIS, LOST, CSI LA, NY en Miami sucken allemaal!!!
Nietquote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Baas boppe baas:
De TV in het algemeen suckt!
Dus die hoeven minder (promoveren) hun best te doen om in de (geldelijke) belangstelling te komen?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Waarschijnlijk om er voor te zorgen dat het voor laaggeplaatste clubs ook nog spannend was aan het eind van het seizoen. Ofzo.
NCIS en Lost zijn schitterend. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog een stapje verder:
NCIS, LOST, CSI LA, NY en Miami sucken allemaal!!!
Dat schijnt dan het leuke eraan te zijnquote:
Dat laatste heb je gelijk in. Ik boycot sinds dinsdag ook TV-gidsen, ik word deprimerend van die wannabe-grootheden in de TV-wereld (waarvan de meesten zich omhooggeneukt hebben).quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet
Ugly Bettyvanavond de allerlaatste aflevering helaas
HIMYM
Chuck
Burn Notice
Bones
Life Unexpected
Castle![]()
Nederlandse televisie zuigt gewoon loeihard
Ik accepteer dat mensen voetbal leuk vinden. Binnen het voetbal is er een systeem om naar een hoger niveau te promoveren. De clubs moeten dus hun uiterste best doen om daar te komen. Goedquote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4
dat bekertoernooi is gewoon een leuke toevoeging aan het seizoen, ook omdat er zoveel verschillende competities bij elkaar een groot toernooi spelen.
Waarom ben jij op het moment dat het woord voetbal valt meteen over alles zo negatief?
Soms kan voetbal ook nog wel leuk zijn namelijk
Nog een keer kijken. In alle rust.quote:
Dat had ik ook aan het begin van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat schijnt dan het leuke eraan te zijn
Vrienden van mij volgen het alsof het met hart en ziel en die riepen van de week tijdens het laatste seizoen dat nu bezig is: "Nu snap ik er helemaal geen reet meer van"
Je vergeet:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet
Ugly Bettyvanavond de allerlaatste aflevering helaas
HIMYM
Chuck
Burn Notice
Bones
Life Unexpected
Castle![]()
Nederlandse televisie zuigt gewoon loeihard
Ik weet niet wie ik nog meer haat: voetballers of acteurs. Beide groepen representeren legio wereldvreemde randdebielen...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik accepteer dat mensen voetbal leuk vinden. Binnen het voetbal is er een systeem om naar een hoger niveau te promoveren. De clubs moeten dus hun uiterste best doen om daar te komen. Goed![]()
Promoveren zij, dan maken zij kans om het hoogste niveau ( kampioen ere-divisie) te bereiken.
In mijn ogen zijn alle andere bekerwedstrijden uitgevonden om extra geld te verdienen met iets wat in de landelijke competitie (Eerste- en Ere Divisie) geen invloed heeft. Een ploeg die de Michels Cup (of welke naam dan ook) wint schuift geen plek op in de landelijke competitie.
Die wedstrijden zijn dus in het leven geroepen om extra inkomsten voor de clubs te generenen.
Als ik dan ga kijken wat de voetballers presteren voor dat geld. "Oef....twee wedstrijden in een week... dat is wel erg veel...."
Toen ging het om de beker. Een mooi initiatief.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
Toen waren er nog geen profs, er was geen televisie. Er ging geen geld in om. Dus jou argument klopt niet helemaal cobra![]()
Het nationale bekertoernooi vond op 15 januari 1898 tijdens een bondsvergadering in Den Haag zijn oorsprong. Het bestuur van de toenmalige Nederlandsche Voetbalbond (NVB) besloot tot een toernooi voor bondsverenigingen en de heer H.M.C. Holdert stelde een beker beschikbaar. In het seizoen 1898/'99 werd voor de eerste keer de 'Holdert-beker' omhoog getild.
Ja, maar toen kon iedere club, inclusief wat later amateurs zouden worden, nog de beker winnen. Dat zie ik nu echt niet gebeuren. Zie jij nu nog toegevoegde waarde voor een bekertoernooi?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
Toen waren er nog geen profs, er was geen televisie. Er ging geen geld in om. Dus jou argument klopt niet helemaal cobra![]()
Ook een goedquote:
In mijn ogen de beste Britse serie van de afgelopen tien jaar.quote:
En Husltequote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een goed
En Merlin is ook tof
Doe dat, ga ik Leverage proberenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Hustle is soort van Leverage toch? Moet ik nog eens proberen
Ja zeker wel. Is van oudsher een van de 2 hoofdprijzen die per seizoen te winnen zijn. Clubs als FC. Utrecht staan bekend als cupfighters. Een manier om Europees voetbal te halen. Het leeft hier niet zoals als bijvoorbeeld de FA cup in Engeland maar ik vind het een mooie traditie.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar toen kon iedere club, inclusief wat later amateurs zouden worden, nog de beker winnen. Dat zie ik nu echt niet gebeuren. Zie jij nu nog toegevoegde waarde voor een bekertoernooi?
Coupling (dat bedoel je denk ik) is ook enorm goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Spooks ken ik niet. Ik vond Couples trouwens ook erg leuk!! Maar van hele andere orde.
Zodra m'n internet thuis weer werkt zal ik eens gaan kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Leverage heeft ook humorVooral Hardison
Killer Bunny Attacks Knox Collegequote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een leuke titel voor mijn onderzoek, maar kan niks bedenken
Een traditie van geldklopperij.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Is van oudsher een van de 2 hoofdprijzen die per seizoen te winnen zijn. Clubs als FC. Utrecht staan bekend als cupfighters. Een manier om Europees voetbal te halen. Het leeft hier niet zoals als bijvoorbeeld de FA cup in Engeland maar ik vind het een mooie traditie.
Ja, dat bedoel ik....quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Coupling (dat bedoel je denk ik) is ook enorm goed.
en Spooks moet je dan zeker gaan kijken.
Ik mis de link naar website usability een beetjequote:
Killer Bunny Attacks Knox College Website Usabilityquote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis de link naar website usability een beetjeToch bedankt
Anti-voetbal, daar ook niet meer van af te krijgen. Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4 Doe jij nou zo kortzichtig of ben je het gewoon?
Slaap lekker
Nee en nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4 Doe jij nou zo kortzichtig of ben je het gewoon?
Slaap lekker
Weer eens wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, bij wijze van test wat varkenwangetjes aan het stoven
Jammie...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral dat ze dus zelf een teringzooi maken, en dit niet opruimen, vind ik een kwalijke zaak. Maar ik wens je morgen veel plezier met je voetzoekers, knalrotjes, gillende keukenmeiden en brandflessenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Zo, overleg is voorbij.
Althans, wat daar voor door moest gaan, want inmiddels zijn er 4 tenten door het FNV neergezet, 4 mobiele toiletten, een DJ staat op geluidsniveau Sensation muziek te draaien en de demonstranten blijven vannacht hier voor de deur slapen!!!!
En het is een teringzooi op straat met lege blikjes, papiertjes, servetten en weet ik wat nog meer.
Als ze dat nou eens gaan opruimen...
Morgen even wat vuurwerk meenemen...
Laat ik nou toevallig pas geleden naar België zijn geweest om daar wat flinke vlinderbommen, nitraten en 100.000-klappers in te slaan...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral dat ze dus zelf een teringzooi maken, en dit niet opruimen, vind ik een kwalijke zaak. Maar ik wens je morgen veel plezier met je voetzoekers, knalrotjes, gillende keukenmeiden en brandflessen
Toch niet heel toevallig in de hoop dit in Rotterdam te moeten gebruiken?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik nou toevallig pas geleden naar België zijn geweest om daar wat flinke vlinderbommen, nitraten en 100.000-klappers in te slaan...
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet heel toevallig in de hoop dit in Rotterdam te moeten gebruiken?
Rotndje Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...
Hoe heb je ze uitgedund?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dag vol overleggen en een snotverkouden harses zit er op.
Zo meteen me een weg banen door de inmiddels al flink uitgedunde demonstranten en dan naar huis.
Mijn oude baas uit Enschede heeft ook een tijdje rondgereden in een rood autootje met bloemen er op... ga me nu haast afvragen of dat familie van je isquote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....
Dit is mn beestje![]()
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet uit hoe geavanceerd het programma is, je kan alles bedienen door drie knoppen op het toetsenbord in te drukken. Waarna je een mooie animatie krijgt, ook al ben jij de enige die het systeem hoeft te begrijpenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem, of dat nou door Aliens is gemaakt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat een foute grap...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...
Dat van die grap begrijp ik niet, zoals ik het meeste wat je hier aan onzin uitkraamt niet begrijp.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een foute grap...![]()
In Duitsland blijven voetbalsupporters ten alle tijde respect hebben voor hun tegenstander, hier in Nederland is het de sport de tegenstander te fulmineren c.q. te kleineren.
En nu weet de hele wereld waar je werktquote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 13.00 uur:
[ afbeelding ]
Een paar uur later, de hele infrastructuur wordt geplaatst:
[ afbeelding ]
De kreet van de week:
[ afbeelding ]
Ik heb ze gezien, opdonderen nu...
Mooi werkquote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit hoe geavanceerd het programma is, je kan alles bedienen door drie knoppen op het toetsenbord in te drukken. Waarna je een mooie animatie krijgt, ook al ben jij de enige die het systeem hoeft te begrijpenIk ken de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar had ik het niet weg, artikel ging over website usability namelijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan stop je er toch wat sambal tussen?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een groot deel van de winter had ik een vetbol voor het raam hangen, die compleet genegeerd werd door alle vogels. Nu is het lente en zit er regelmatig eentje in. Volgens mij was dat toch niet de bedoeling van die dingen
Als je opgelet had, dan had je dat al eerder geweten.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu weet de hele wereld waar je werkt
Ik heb ook opgelet en wist het dus al. Maar vorige keer werd er nogal geheimzinnig over gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je opgelet had, dan had je dat al eerder geweten.
Zoals ik al zei, daar heb je eerder "geheimzinnig" over gedaanquote:Kan me ook niet zo veel schelen...
Nadat je het al geplaatst had.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik had alleen even gecheckt of ik het mocht neerzetten
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat je het al geplaatst had.
Maar goede kans dat ik na het sluiten van dit topic de hele boel weer verwijder.
Heb er niet zoveel moeite mee dat hier e.e.a. bekend is, maar de 'hele wereld', zoals Nem zei, dat hoeft niet zo nodig en voor je het weet sta je in de index van Google o.i.d....
Ik bedacht het me toen ook pasquote:
Nee, van jou heb ik ook leuke dingen terug gevonden...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht het me toen ook pas
Maar idd, Google indexeert hard, ben ik ook niet altijd evenveel fan van.
Oh dat is best relaxquote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgend jaar krijg ik een single room. Oordopjes werken trouwens best gpoed
quote:
Zou het een virus zijnquote:
Dit virus is dan gevaarlijkerquote:
Lees tussen de (geëditte) regels door en je komt nog genoeg te weten...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt wel nieuwsgierig, ben ent aan het teruglezen en ik denk dat dit de term is die ik eht vaakst ben tegengekomen
quote:Protest in grimmige sfeer bij Kuip
Feyenoord-aanhangers hebben bij de Kuip in Rotterdam de confrontatie met de ME gezocht. Ruim driehonderd Feyenoorders protesteren tegen het besluit van de KNVB om de bekerfinale over twee duels te spelen. De sfeer is grimmig.
De supporters roepen leuzen en eisen dat de KNVB het besluit terugdraait. Ze zeggen dat Ajax-fans op internet onzin hebben verspreid over de veiligheid van de bekerfinale. De hoge politiekosten zijn voor de KNVB de voornaamste reden om de finale in twee duels te spelen.
Op 25 april wordt in de Arena gespeeld zonder Feyenoord-aanhang. Op 6 mei is de return in de Kuip zonder Ajax-fans.
Jullie worden netjes in de Arena gehuldigd he? Dat spaart een hele binnenstad uit.quote:
Denk dat het drukker in het centrum zal zijn, dan bij de Arena ALS er een huldiging komt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jullie worden netjes in de Arena gehuldigd he? Dat spaart een hele binnenstad uit.
Agree, maar op één of andere manier is dat al jaren onderwerp van gesprek en komt het er niet van...quote:Ik zag vandaag een stukje op TV dat de politie vindt dat organisatoren van evenmenten(en dus ook voetbalwedstrijden) ZELF meer moeten gaan regelen qua security. Komen ze nu mee
Ik ben het overigens HEEL erg met ze eens.
Ze neemt dat knijn ook mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou moe... ze vertrekt zonder ruzie morgen. ik heb waarschijnlijk de komende weken de hele kamer voor mij alleen, schuif lekker de bedden tegen elkaar en ga genieten
Je hebt hierna nog 3 posts om het over dat konijn te hebben, daarna gaat er een ban op dat woord, zoals vanmorgen afgesproken...quote:
duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |