Goed idee.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik stel voor dat we na dit topique dat kutkonijn in z'n sop gaar laten smoren...
Gezien de voorspelling van MM kun je maar beter CNN in de gaten houden.quote:
Goeiemorgen Etciequote:
Dat heb ik vanochtend ook gelezen. Dat gaat dus knokken worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de Spits gelezen terwijl ik naar stage liep, lukte aardigHeb me vooral vermaakt met de interviews van een Ajax en Feyenoord supporter, was nogal typerend hoe ze beiden antwoordden vond ik
Minimaal 1 miljoen. (Inzet politie etc.)quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk, ben benieuwd wat de schade deze keer zal zijn.
Ja, net zoals iemand in dat interview uit Spits ook al opmerkte: er is al zoveel gedoe over dat het lijkt alsof het al mis gegaan is.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Heeftie ergens wel een punt mee natuurlijk
Zijn er, in de afgelopen 10 jaar, eigenlijk wedstrijden tussen die 2 ploegen geweest waar het niet mis ging?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, net zoals iemand in dat interview uit Spits ook al opmerkte: er is al zoveel gedoe over dat het lijkt alsof het al mis gegaan is.
Inderdaad. En dan zullen hooligans denken 'Prima, dan laten we het ook misgaan'quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, net zoals iemand in dat interview uit Spits ook al opmerkte: er is al zoveel gedoe over dat het lijkt alsof het al mis gegaan is.
Ik kom niet eens in de buurt van Zuidhorn manquote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
Hier Etcie. Breaking News om op de site van je werk te zetten:
09:55:31 15-04-10 13/112 GROUP-1 Pr 1 OGS GASLEKKAGE HOOFDSTRAAT 11 ZUIDHORN 547 795
Je zit nu toch achter een computer waar je die info op de site van de krant kunt plaatsen?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zullen hooligans denken 'Prima, dan laten we het ook misgaan'
[..]
Ik kom niet eens in de buurt van Zuidhorn man
Ik weet niet, hoe lang spelen ze al zonder publiek?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er, in de afgelopen 10 jaar, eigenlijk wedstrijden tussen die 2 ploegen geweest waar het niet mis ging?
Heb het artikel ook even gelezen en op basis daarvan trek ik niet de conclusie dat het oorlog wordt.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend ook gelezen. Dat gaat dus knokken worden.
Ik heb niet de software om dat te doen, en we plaatsen vooral artikelen door die journalisten leverenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zit nu toch achter een computer waar je die info op de site van de krant kunt plaatsen?
[journalistmodus]quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet de software om dat te doen, en we plaatsen vooral artikelen door die journalisten leveren
Die vond ik al aardig wtf-waardig, maar deze danquote:
Ja Cobra, wie ben jij om de redaktie van het DvhN lastig te vallen met die onzinnige berichten?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet de software om dat te doen, en we plaatsen vooral artikelen door die journalisten leveren
De mensen die door de Spits geinterviewd zijn, zijn duidelijk gematigder dan die gast die in de nrc.next stond. Die laatste ging er duidelijk heen met het idee dat er geknokt moest worden, had het over de kick van het slaan en geslagen worden, de adrenalinerush en dat soort dingen. Was best bizar om te lezen. Maar ook hij vond dat je ter ver kon gaan: hij had schrik voor de jongere generatie die leefde op drugs, helemaal niets meer voelde en alles wat los en vast zit als wapen wilde gaan gebruiken. Ach, je moet ergens een grens trekken he...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het artikel ook even gelezen en op basis daarvan trek ik niet de conclusie dat het oorlog wordt.
Ik ben diegene die een tijdje geleden de redactie van DvhN lastig bleef vallen met de vraag of ik Etcie aan de lijn kon krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja Cobra, wie ben jij om de redaktie van het DvhN lastig te vallen met die onzinnige berichten?
Ik mis een stuk tekst en een fotoquote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[journalistmodus]
Gaslek in Zuidhorn
[/journalistmodus]
aub
Medewerkers van de krant verzinnen ontbrekende informatie toch gewoon zelf? En voor een foto heb je vast toegang tot een beeldbank.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis een stuk tekst en een foto
Ik ben van mening dat de ME in zo'n geval gericht mag schieten. Die gasten komen niet op je feestje om vervolgens te kakken gezet te worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef De_Hertog het volgende:
In de nrc.next vanochtend een vergelijkbaar interview van iemand die inderdaad gewoon ging om te knokken. En als ze de andere 'fans' niet konden vinden gingen ze de ME wel aanvallen. 'Staan die er ook niet voor niets.'
pssst, zie mijn ninja-editquote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis een stuk tekst en een foto
Deze is ook tof
10 minuten na de eerste klap door een ME'er staat er al een filmpje op jouwbuis met de titel "Mishandeling door politie"quote:Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de ME in zo'n geval gericht mag schieten. Die gasten komen niet op je feestje om vervolgens te kakken gezet te worden.
[..]
pssst, zie mijn ninja-edit
quote:
Weet niet van welke partij de geïnterviewde in NRC Next was, maar ik ken genoeg figuren hier die er net zo over denken en die, als ze de kans krijgen, hetzelfde van plan zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De mensen die door de Spits geinterviewd zijn, zijn duidelijk gematigder dan die gast die in de nrc.next stond. Die laatste ging er duidelijk heen met het idee dat er geknokt moest worden, had het over de kick van het slaan en geslagen worden, de adrenalinerush en dat soort dingen. Was best bizar om te lezen. Maar ook hij vond dat je ter ver kon gaan: hij had schrik voor de jongere generatie die leefde op drugs, helemaal niets meer voelde en alles wat los en vast zit als wapen wilde gaan gebruiken. Ach, je moet ergens een grens trekken he...
Ik ken die omstandigheden.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet van welke partij de geïnterviewde in NRC Next was, maar ik ken genoeg figuren hier die er net zo over denken en die, als ze de kans krijgen, hetzelfde van plan zijn.
Met de ladingen cocaïne die er op een wedstrijddag weggesnoven worden, kan je een jaar lang alle patiënten van alle Nederlandse ziekenhuizen verdoven. Daardoor worden alle remmingen weggenomen en zijn deze personen blind voor alles wat op hun pad komt. Krijgen ze de kans, dan gaan ze er ook voor en laten ze zich door niets of niemand tegenhouden. De consequenties overzien ze niet en interesseert ze op dat moment ook niets..
Ik meen van Feyenoord, maar dat weet ik niet zeker. Doet er ook niet zo veel toe, want je hebt dat soort volgens mij aan beide kanten en met voetbal heeft dat helemaal niets meer te maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet van welke partij de geïnterviewde in NRC Next was, maar ik ken genoeg figuren hier die er net zo over denken en die, als ze de kans krijgen, hetzelfde van plan zijn.
Precies, dat is het probleem. Ik geloof graag dat er genoeg mensen zijn zoals die geinterviewden in de Spits, die gewoon hopen op een leuke wedstrijd en gezonde rivaliteit, maar er zijn er genoeg bij die dit absoluut niet voor ogen hebben en daardoor is de kans dat het toch mis gaat nogal groot..quote:Met de ladingen cocaïne die er op een wedstrijddag weggesnoven worden, kan je een jaar lang alle patiënten van alle Nederlandse ziekenhuizen verdoven. Daardoor worden alle remmingen weggenomen en zijn deze personen blind voor alles wat op hun pad komt. Krijgen ze de kans, dan gaan ze er ook voor en laten ze zich door niets of niemand tegenhouden. De consequenties overzien ze niet en interesseert ze op dat moment ook niets..
Had het er gister nog over met Sven.quote:
Om maar even een kenner in de groep te gooien met een quote over hoe geïnteresseerd men is in voetbal bij Feyenoord:quote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik meen van Feyenoord, maar dat weet ik niet zeker. Doet er ook niet zo veel toe, want je hebt dat soort volgens mij aan beide kanten en met voetbal heeft dat helemaal niets meer te maken.
[..]
Precies, dat is het probleem. Ik geloof graag dat er genoeg mensen zijn zoals die geinterviewden in de Spits, die gewoon hopen op een leuke wedstrijd en gezonde rivaliteit, maar er zijn er genoeg bij die dit absoluut niet voor ogen hebben en daardoor is de kans dat het toch mis gaat nogal groot..
Wat is daar op zich mis aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om maar even een kenner in de groep te gooien met een quote over hoe geïnteresseerd men is in voetbal bij Feyenoord:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had het er gister nog over met Sven.
Als je vandaag meer berichten post op Fok dan gisteren is het je al gelukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Da's toevallig
Ik hoop dat ik vandaag iets meer uit m'n vingers krijg dan gisteren trouwens
Dus tijd die je aan (o.a.) ons aan het besteden bent is niet nuttig?quote:
Het helpt in elk geval niet m'n PvA af te rondenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus tijd die je aan (o.a.) ons aan het besteden bent is niet nuttig?
Sinds zondagmiddag niet meer gedaan. Geloof zelfs dat m'n account frozen is omdat ik weer moet betalenquote:
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daar op zich mis aan?
Als ik vroegâh naar het Amsterdam-toernooi ging, waar 2 wedstrijden door internationaal gerenommeerde clubs werden gespeeld, dan bezocht ik ook alleen maar de wedstrijd waar Ajax aan mee deed.
Wat heb ik te maken met, pak 'm beet, Arsenal-Spartak Moskou tijdens één of ander toernooitje waar het om de keizers baard gaat?
Dus als die adviezen die hier gegeven zijn waren nutteloos.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het helpt in elk geval niet m'n PvA af te ronden
Buiten honger krijgen en thuis eten.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als die adviezen die hier gegeven zijn waren nutteloos.
Ah, gelukkig.quote:
Ik zou er best wel een pond voor over hebben om 1 minuut na het opstijgen naar het toilet te gaan en deze te verstoppen (nee niet kwijt maken, onbruikbaar maken), en te zien hoe de problemen zich opstapelen zo'n vliegtuigquote:Ryanair: 1 betaald toilet op korte vlucht
- door Monique (DJMO) op 15-04-2010 @ 10:43
Vliegtuigmaatschappij Ryanair wil het aantal toiletten in zijn Boeings terugbrengen tot maximaal één per toestel. Vliegtuigfabrikant Boeing is niet van plan om hier aan mee te werken volgens Ryanair, dat probeert Boeing over te halen mee te werken aan het plan. Volgens Boeing zou het verwijderen van twee van de drie toiletten de veiligheid in het toestel in gevaar kunnen brengen.
Ryanair wil de vrijgekomen ruimte benutten door er zes extra stoelen te plaatsen. Het laatste toilet is in het plan alleen nog maar toegankelijk door een dollar of pond te betalen. Hierdoor zouden mensen van te voren op het vliegveld naar de wc gaan, wat weer in gewicht zou schelen. Uiteindelijk zouden hierdoor de prijzen van de tickets omlaag kunnen.
Het is niet de eerste keer dat Ryanair met opmerkelijke plannen komt om de prijzen te kunnen verlagen. Zo wilde het bedrijf al mensen staand gaan vervoeren, een vetbelasting invoeren en mensen zelf hun bagage naar het vliegtuig laten dragen. Overigens was de vetbelasting al snel weer van de baan.
Moet jij je koffie zelf halen!?quote:
Ik zal je even helpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Da's toevallig
Ik hoop dat ik vandaag iets meer uit m'n vingers krijg dan gisteren trouwens
Een ongelofelijk mooie vrouw kan je toch niet vergelijken met Arsenal-Spartak Moskou...?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?
Ik pis wel in een kotszak dan (als je die tenminste nog wel krijgt)...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er best wel een pond voor over hebben om 1 minuut na het opstijgen naar het toilet te gaan en deze te verstoppen (nee niet kwijt maken, onbruikbaar maken), en te zien hoe de problemen zich opstapelen zo'n vliegtuig
Dit kan je toch niet serieus nemen...quote:Hierdoor zouden mensen van te voren op het vliegveld naar de wc gaan, wat weer in gewicht zou schelen.
Helaas, koffie moeten we zelf halen. Gelukkig wel een redelijke automaat, dus het duurt geen 10 minuten voor er een lauw bakkie pis staatquote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
Moet jij je koffie zelf halen!?![]()
Ik dacht dat er wel een koffie dame/meneer zou zijn die het kwam brengen.
Da's minder... maar gelukkig kon het gefixed wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Mn auto deed het vanmorgen weer niet![]()
![]()
en aangezien deze accu er nog maar sinds december in zit even naar de garage geweest, bleek er iets los te zitten waardoor de accu niet goed/meer oplaadt. Nou ja, probleem verholpen, maar vanmorgen niet kunnen doen wat ik wilde doen....
Neem even contact op met IARL, die heeft onlangs ook z'n oude auto naar de sloop kunnen brengen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hee een nieuw topic...
Mn auto deed het vanmorgen weer niet![]()
![]()
en aangezien deze accu er nog maar sinds december in zit even naar de garage geweest, bleek er iets los te zitten waardoor de accu niet goed/meer oplaadt. Nou ja, probleem verholpen, maar vanmorgen niet kunnen doen wat ik wilde doen....
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem even contact op met IARL, die heeft onlangs ook z'n oude auto naar de sloop kunnen brengen...
Wat bijbetaald?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nope, ingeruild en wat bijbetaald voor een veel betere auto
![]()
dat de kopende autohandelaar de auto naar de sloop zal moeten brengen, is nu zijn probleem![]()
Hoe oud is het beestje en hoeveel staat er op de teller?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hij hoeft nog niet naar de sloop... denk ik. Ik wacht de keuring in november nog even af. Hahaha, het is toch maar de "voor erbij" auto en met dit weer fiets ik veel liever. Alleen een zandbakschelp kan niet mee op de fiets.
Ik heb idd "berichten" gelezen dat er een defensie heli is ingezet. Dit is niet het geval geweest. Want alle geschikte heli's staan op dit moment als niet inzetbaar (lees: kapot) aan de grond.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Hé Cobra, leg eens uit: http://www.telegraaf.nl/b(...)usheli_Bergen__.html
Als we in vredestijd al niet meer kunnen rekenen op het leger, dan houd het toch echt op...
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is het beestje en hoeveel staat er op de teller?
Ingeruild en een paar duizend bijbetaald, paar weken later zeer grote beurt en APK laten doen voor een beschaafd bedrag, en nu rijden we rond in een prachtbakquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat bijbetaald?
Voor dat oude, kapotte barrel zal je toch niet al te veel ontvangen hebben?
Een wat!?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen een zandbakschelp kan niet mee op de fiets.
Waarom zou je die in hemelsnaam willen meenemen op een fiets?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom zou je die in hemelsnaam willen meenemen op een fiets?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, omdat ik die vandaag wilde kopen voor Lennon zodat hij er achterthuis in kan spelen. Zoiets.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
En zo'n schelp past wel in jouw bakkie?
Stoer boodschappenkarretje...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....
Dit is mn beestje![]()
[ afbeelding ]
Resultaat: een zelfgemaakte "zandbakschelp" in de achtertuin.quote:
Ja, maarre, euh... de plaatjes doen het niet...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Resultaat: een zelfgemaakte "zandbakschelp" in de achtertuin.
Oh crap..... het is een plaatje van een schep en een jochie dat met een tuinslang speelt.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maarre, euh... de plaatjes doen het niet...
Lijkt mij beter klinken dan dit:quote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
En de trommels én fluitjes van de actievoerende schoonmakers schallen weer over het plein hier...
Dat van die heli: Ja, ben alleen bang dat de meesten onze krijgsmacht tocht iets effectiever/accurater en doeltreffender zien. Dank zij jou weet ik inmiddels dat we net als in 1940 eventueel weer geen schijn van kans maken. Ik ga een handeltje in witte vlaggen beginnen...quote:
Volgens het dagboek van Anne wel.quote:
Dat lees ik nu ook in de reactie op "De blunder van de Luchtmacht" Er is iets geroepen maar geen mens weet waar men over praat.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die heli: Ja, ben alleen bang dat de meesten onze krijgsmacht tocht iets effectiever/accurater en doeltreffender zien. Dank zij jou weet ik inmiddels dat we net als in 1940 eventueel weer geen schijn van kans maken. Ik ga een handeltje in witte vlaggen beginnen...![]()
In Enschede en Groningen wel heb ik begrepen.quote:
Je gelooft me niet?? Ik zal straks een foto maken, nu eerst even eten met de kinderen en daarna Twan weer naar school brengen.quote:
Nu wel?quote:
Fight, Fight, Fight!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Een aantal actievoerende schoonmakers gaan nu met elkaar onderling op de vuist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |