Zoals? Je moet bedrijven raken waar het pijn doet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik er begrip voor hoor, dat ze staken, maar ik denk dat er veel betere manieren zijn om een punt duidelijk te maken.
Ik ben even kwijt waarom ze gingen staan waar ze stonden, was dat voor het kantoor van hun vakbond/werkgever ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals? Je moet bedrijven raken waar het pijn doet.
Omdat ze gaan schrappen in schoonmaakkosten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt waarom ze gingen staan waar ze stonden, was dat voor het kantoor van hun vakbond/werkgever ofzo?
Omdat er hier veel gebruik gemaakt wordt van schoonmaakdiensten en ze wilden dat men een convenant o.i.d. ondertkeende uit solidariteit. Opdrachtgevers bedingen immers vaak een lagere prijs voor dat soort zaken, waardoor de salarissen van de uitvoerenden onder druk komen te staan...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt waarom ze gingen staan waar ze stonden, was dat voor het kantoor van hun vakbond/werkgever ofzo?
Een grote werkgeverquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Etcetera het volgende:
En wat was er zo bijzonder aan dat specifieke punt waar ze stonden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ksueel-misbruik.htmlquote:ROTTERDAM - Bisschop Ad van Luyn van het bisdom Rotterdam heeft vrijdag aangifte bij de politie gedaan van een pastoor van het bisdom die mogelijk seksueel misbruik op zijn geweten heeft.
De priester is met onmiddellijke ingang op non-actief gezet. Dat heeft het bisdom vrijdag bekendgemaakt.
De priester heeft zich mogelijk schuldig gemaakt aan seksueel misbruik in Negombo in Sri Lanka, waar hij ontwikkelingswerk deed.
Een pedo...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ksueel-misbruik.html
Is het nou een pastoor of een priester?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
U redt zichzelf zo wel?
Je mag sowieso rijden met 2 glazen. Dat het gemixt is zegt echt geen drol. Het gaat om de eenheden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
Omdat het gemixt is en dan klein beetje malibu voor de smaak, mag ik van mezelf 2 glazen drinken en dan nog rijden...
Dat is waar... ik bedoel dan ook een klein beetje malibu en veel cola zero, niet andersom. Dan zou je denk ik na 1 glas niet meer mogen rijden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag sowieso rijden met 2 glazen. Dat het gemixt is zegt echt geen drol. Het gaat om de eenheden.
Vooral erg lekker, dat betekent dat ik dan rond 5 uur al thuis ben omdat ik vandaag met de auto ben. Normaal is het bijna een uur later.quote:
Als je eenmaal in OUD bent beland, kom je er nooit meer wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vooral erg lekker, dat betekent dat ik dan rond 5 uur al thuis ben omdat ik vandaag met de auto ben. Normaal is het bijna een uur later.
Hey LB.. klaar in OUD?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral erg lekker, dat betekent dat ik dan rond 5 uur al thuis ben omdat ik vandaag met de auto ben. Normaal is het bijna een uur later.
Hey LB.. klaar in OUD?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenmaal in OUD bent beland, kom je er nooit meer weg
Hallo terug...quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenmaal in OUD bent beland, kom je er nooit meer weg
Ah, dat is nog eens vooruitgang!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo terug...
Geen schokkende dingen hier (behalve dat PS de vrede krijgt die haar toekomt, kamergenoot vertrekt...).
Snel verbrassen of op de bank zetten, that's the question...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, dat is nog eens vooruitgang!
Hier ook; ik krijg binnenkort 800 euro collegegeld terug
Ja en over 2 jaar mag ik weer gaan betalen, i know![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Snel verbrassen of op de bank zetten, that's the question...
OK, Scrooge...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar wens ik niet mee vergeleken te worden
Sparen voor what's to come...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel verbrassen of op de bank zetten, that's the question...
Nee!!quote:
[Inkopmodus]quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien een tijdje, als ik een kindje heb, maar ik wil wel graag werkenZou het vreselijk vinden om altijd alleen maar het geld van mn vriend uit te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |