Hangt er van af wat je normaal lekker vind. Het is te drinken ja, maar er zijn lekkerder blondjes te vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is Grimbergen blond een beetje te drinken?
Ook van de drinkbare soort bestaan lekkerder variantenquote:
Ja. Heeft een beetje een appelsmaakje als ik me niet vergis. Dan kan ook de tripel zijn waar ik mee in de war ben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Is Grimbergen blond een beetje te drinken?
Omdat NL dan op 1 had gestaan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze stats niet echt goed weergegeven. Als ik de maker was, had ik voor % gebruikers gekozen, niet voor totalen
Dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Je moet toegeven dat het nu een vertekend beeld geeft
Is die ,002 belangrijk? Zo nee, dan 1,8 miljoenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe zet ik 1,802 millions in goed Nederlands neer![]()
1,8 miljoen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Hoe zet ik 1,802 millions in goed Nederlands neer![]()
Ik vermoed dat het om miljarden gaat, omdat er boven ergens staat 16 millionsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
Of bedoelden ze 1,802,000,000? Dan 1,8 miljard
Ahja, 1,8 miljard dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om miljarden gaat, omdat er boven ergens staat 16 millions
Het gaat om de eerste tabel op http://www.internetworldstats.com/emarketing.htm trouwens
Engelsen ook altijdquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
Stomme punten en komma's ook altijd in die notatie
Thanksquote:
1,8 miljard gebruikers is het. Je moet zelf maar weten of je die laatste 2 miljoen er echt bij wilt hebben of nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het om miljarden gaat, omdat er boven ergens staat 16 millions
Het gaat om de eerste tabel op http://www.internetworldstats.com/emarketing.htm trouwens
'Bijna 2 miljard'.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Neuh ik rond het af, is wat makkelijker
'Best veel'quote:
In het nieuws: Some shit happened somwhere.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In het nieuws: Some shit happened somwhere.
quote:Uien aanstoven in boter tot glazig en bruin samen met de look, tijm, laurier en kruidnagels. De uien niet bruin laten worden.
En wat doen Rusland en Turkije in de lijst "Europa"?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze stats niet echt goed weergegeven. Als ik de maker was, had ik voor % gebruikers gekozen, niet voor totalen
Rusland is Europeser dan Turkije. Het grootste deel van de Russische bevolking woont in Europa, in Turkije is het maar een heel klein deel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Rusland weet ik niet, maar Turkije is toch een europees land, hoort alleen niet bij de Unie dacht ik
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:22 schreef MadMaster het volgende:
Even een hulde voor de stadreiniging Amsterdam.
Een karretje van hen kwam vanmorgen toevallig voorbij rijden en medewerkers Faciltaire Zaken hebben hen aangesproken of ze de door de demonstranten achtergelaten puinhopen voor de deur misschien op konden ruimen.
Ze moesten wel even naar hun baas bellen (die gaf akkoord) waarna ze met z'n vieren de hele boel schoongemaakt hebben in ruil voor een bak koffie en een saucijzenbroodje...
Ja, vanmorgen zijn ze met stille trom rond 10.00 uur vertrokken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Dus de actievoerders hebben het terrein verlaten?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een gedoe voor die paar uurtjes...Hebben ze nog wat bereikt?
Paar uurtjes?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een gedoe voor die paar uurtjes...Hebben ze nog wat bereikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |